هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه سن داره

هیوای آسمانی من

نامه معلم خوب هیوا به هیوا .

1392/2/3 19:20
نویسنده : ساحل
2,265 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی خواندن یک متن حسی بالاتر از پرواز دارد . آنهم اگر از طرف معلمی خوب باشد آنهم اولین معلم زندگی هیوا . 

توانایی خواندن در این سن برای هیوا دیدی تازه نسبت به دنیای اطرافش بود و من هرگز با گفته های هیچ معلمی مبنی بر انجام ندادن خواندن زودهنگام نا امید و خسته نخواهم شد هرگز . 

 

این متن نامه جناب زمانی معلم خوب تمام بچه های تراشه هاست . برای هیوا ...

 

سلام 
نامه ای به هیوا 

خیلی خوشحالم که تو هم با سواد شدی . 
می دانم که با خواندن کتاب ها و شعرهای دیگر ، مهارت خواندن تو بهتر از این هم خواهد شد . 
عزیز دلم ، من اگر افتخار این را داشته باشم که معلم اول تو به حساب بیایم ، با همه ی وجودم 
به تو و امثال تو که با روش تراشه های الماس با سواد می شوند افتخار می کنم . 
با راه علم و دانش که شما در پیش گرفته اید به یاری خدای مهربان به جایگاهی خواهید رسید که 
با خدمات علمی خالصانه دل امام عصر و تمام مردم ایران را شاد خواهید کرد . 
من به نبوغ و خلاقیت تو ، هیوای عزیزم و همه ی کودکان ایران نازنین ایمان و باور دارم . 
شما کودکان نابغه امید های آینده ی کشور هستید . 
خدای مهربان یار و پشتیبان شما باشد . 
انشاءالله 

دوستدار همیشگی تو ــ احمد زمانی ، (بابای نیلوفر)

 

از این دوست خوب و معلم خوب و مهربان بخاطر تمام  همراهی امید ها و بودنهایش سپاسگزاریم. امیدوارم روزی برسد که هیوا با دست خود برای بابای نیلوفر خوب نامه ای بنویسد و از او تشکر کند . 

 

ممنونیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عبدالرحمن واویس
3 اردیبهشت 92 22:14
عزیزم هیوای عزیز شایسته بهترین هاست امیدوارم همیشه موفق باشید


ممنون یاسی عزیزم. شما هم همیشه شاد و موفق باشید.
زهرا
4 اردیبهشت 92 9:08
سلام ساحل جون.ببخشید اگه ممکنه می شه انتشارات و نام کامل اون دایره المعارفی که در چندین پست قبلتر با هیوا جون کار کرده بودید رو برام بنویسید و حتی اگر به صورت مجموعه هست اسم مجموعه اش رو .چون می خوام بدم کسی از نمایشگاه برام بخره که خودش تو کار کودک نیست و مجبورم اسم کاملش رو بهش بدم.سپاسگزارم.


سلام عزیزم. متوجه نشدنم کدام دایره المعارف رو میگید. ادرس پست رو برام بذارید.
مامان عبدالرحمن واویس
4 اردیبهشت 92 12:57
خصوصی داری عزیزم


یاسی عزیزم وایییییییییییییییییییییی من اصلا نمیخوام اینقدر به زحمت بیفتی دوست من. خیلی گرفتار بودم همش اداره بودم و گوشیم رو نبرده بودم. الان اومدم بذار هیوا بیاد اندازه هارو میگیرم زود بهت اس ام اس میدم عزیزم. چشم حتما سر میزنم. یک دنیای ممنون خاله مهربون.