هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

هیوای آسمانی من

مادر یعنی همه چیز در یک ثانیه

1392/2/4 15:36
نویسنده : ساحل
1,331 بازدید
اشتراک گذاری

یک وقتهایی حوصله نداریم. نداریم دیگر. حتی حوصله حمام رفتن. آدمی است حق دارد. خب مادر هم هستیم. کارهای بیشمار خانه و بیرون خانه و همسر داری که خدایی از بچه داری سخت تر است این روزها :))))

یوقتهایی از صبح بیدار میشوم مثل همین دیروز و امروز میروم بیرون از این بانک به آن یکی..از این اداره به آن یکی از این مدرسه به دیگری می آیم خانه با سردردی فجیع مینشینم پای کامپیوتر تایپ میکنم و مینویسم و مینویسم ..میبینم ظهر است و دلم بدرقم صدا میکند و یادم می آید از صبح هیچ چیز نخورده ام. بعد یمروم سراغ برنامه های هیوا. شعری را که قرار بود از فروغ بنویسم تایپ میکنم کلمه های قبلی را بصورت نامه وار دوباره با قصه ای جدید همرهش میکنم و مینویسم و پرینت میگیرم. کلمه هایی را که مشکل داشت رو طناب یادآوری وصل میکنم. تلفنی به مادر میکنم. دوباره مینشینم یادم می آید امروز 4 شنبه است و هیوا قرار نیست فردا به مهد برود و امروز خیلی خیلی خوشحال است:) خب پس میتوانیم وقتی امد کمی استراحت کنید باهم چایی بخوریم و بعد برویم سینما:)))))))))))

سینما جایی است که هیوا تمام مدت آارم مینشیند و فقط فیلم را نگاه میکند پس میتوانیم با هم برای دیدن فیلم " حوض نقاشی " راهی شویم. و بعد از آن یک بازارچه غذای کودک در پارک خلدبرین راه اندازی شده که تمامی سود حاصله از غذاها به کودکان سرطانی اعطا میوشد. خب چه خوب است هم هیوا پارک میرود هم غذایی میخریم هم میبیینم هم هیوا با کمک کردن و خریدی که باعث کمک به دیگری میوشد آشنا یموشد. به ساکنین شیراز توصیه میکنم حتما از این بازارچه دیدن کنند. امروز و فردا ناهار و شام . 

و شب برمیگردیم و روزی خوب داشته ایم. فردا و پس فردا هم کلی برنامه داریم از جمله سیرک . بلی رفتن به سیرک با دوست هیوا. و فردا کلاس موسقی و یک مهمانی. که هیوا عاشق مهمانی است و من نه :))) 

میدانید مادر یعنی همین. یعنی مثل ساعت برنامه ریختن. یعنی بدانی قبل از اینکه فرزندت بیاید چه میخواهی بکنی. مادر بودن فقط پول خرج کردن لباس آنچنانی خریدن..شهربازیهای بزرگ رفتن..مدارس پر هزینه بردن و این چیزهای سطحی نیست. مادر بودن یعنی شنیدن..یعنی گفتن...یعنی رسیدگی به ذره ذره وجود یک فرزند. مادر بودن یعنی غذا پختن با عشق...تمیز کردن خانه با اشتیاق. حمام رفتن با لذت. تا او فرزندت بداند تمیزی فقط برای او نیست. نظم و ترتیب بار یاو تنها نیست. تا بداند غذا درست کردن فقط در هم آمیختن چند خوراکی نیست. روزی هیوا گفت مامان چرا بعضی غذاهایت اینقدر خوشمزه ایت؟ گفتم چون با عشق به تو و پدرت آن را درست میکنم هرچند خودم علاقه ای نداشته باشم. 

 

ما فردا کوفته برنجی داریم.:))) خیلی برای من سخت است این غذاها اما دلچسب . از امروز بخشی از وبلاگ را به آشپزی اختصاص میدهم. انواع غذاهای بروز و مفید.

خب مادر برود که الان هیوا سر میرسد.

خوب باشید همگی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شمــــــا
4 اردیبهشت 92 16:23
عزیزم.....
مادر واقعا یعن همین
کاش به اندازه ای فکر کیفیت لباس و ایباب بازی کودک هستن بعضی مامانا فکرخود بچه باشن...
خود خود خودش


بلی دقیقا
مامان عبدالرحمن واویس
4 اردیبهشت 92 17:57
عزیزم چقدرخوب همه چیز رویاداوری میکنی....واقعا نمونه ای مادرمهربان


ممنون مادر فداکار و دوست خیلی خوبم
حسنا
4 اردیبهشت 92 21:59
ساحل جون خدا قوت عزیزم


مرسییییییییییییی. برای شما هم همینطور عزیزم.
مریم مامان نورا
5 اردیبهشت 92 1:27
عالی گفتین و اگر یک روز اینطور نباشه خرابیهاشو باید تا یک هفته جمع و جور کرد.

ضمنا بابت اولین نامه های هیوا (هم خودتون هم آقای زمانی) بسیار خوشحال شدم امیدوارم هر روز شاهد پیشرفت دختر گلتون باشید


ممنون دوست خوبم. بلی همینطوره که گفتید. متشکرم هزاران بار.
فرناز
5 اردیبهشت 92 10:21
موفق باشی مادر همیشه فداکار!
ندیده دوستت داریم بسیییارررررر


مرسییییییییی فرناز عزیزم. من هم ندیده عاشقتونم.)))))))))
فروغ
9 اردیبهشت 92 21:16
عزیزم...واقعا مادر بودن یعنی همین! دوستدارم یه دنیاااااا


ممنون فروغ عزیز....منهم دوستت دارمممممممممممم