هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

هیوای آسمانی من

نوشته های خوب

1391/10/13 14:14
نویسنده : ساحل
1,374 بازدید
اشتراک گذاری

ممنون جناب زمانی عزیز :

 

 

هر وقت که دلم هوای دوران کودکی نیلوفر را می کند به وبلاگ هیوای عزیزم سر می زنم . دیدن تو ، گل زیبای ساحل ، خاطرات قشنگ کودکی های نیلوفر را برای من زنده می کند . پیشرفت بسیار خوبی داری عزیزم . به تو تبریک می گویم .تو یکی از بهترین های آینده ای . 
ظاهراً یکی از این روزها روز تولد تو است . پیشاپیش لطف خدای مهربان را به تو و خانواده ات تبریک می گویم ؛ تو هدیه ی خدای بخشنده به پدر و مادرت و ایران عزیز هستی ... 
مبارک است تولد این هدیه ی والا و ارزشمند . گل زیبای من ، همیشه پاینده باشی . 

خانم ساحل ، نکته های تربیتی مطالبی که نوشته اید به دقت خواندم . بسیار خوب ، جالب توجه و کاربردی اند .فقط توجه شما را به پرورش هوش معنوی هیوا نیز جلب می کنم . برای این کار از کتاب (نیروی نبوغ معنوی نوشته ی تونی بازان ) کمک بگیرید .

پسندها (1)

نظرات (1)

مبین فرفری
26 بهمن 91 20:27
آفرین دختر باهوشم


ممنون عزززززززززززززززیزم.