هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

هیوای آسمانی من

تولد 91

1391/10/13 15:00
نویسنده : ساحل
2,687 بازدید
اشتراک گذاری

دختر زیبای من 

دو روز مانده به روز تولدت. روزی که با برف باریدی به زندگی من. روز یکه اسمم را تغییر دادی. 5 سال گذشت و چه زود گذشت. خیلی زود. دیروز بغلت کردم با اینکه ددیگر در بغل مادر جا نمیشوی عزیزم....:))) و برایت دوباره قصه تولدت را که اینجا در وبلاگت هست گفتم. خیلی دقیق تر گوش دادی. بعد یک جعبه داریم به نام  Memory box . که تمام چیزهای خوب در ان است. هر چیزی از کودکیت...این عکسهایت

تولد

و اینهم شما...

جگر گوشه مادر

در این جعبه چیزهای زیادی است..نامه های پدرم بابایی که خیلی زیاد است و در مناسبتهای مختلف از نخستین روز تولدت برایت نوشته..نامه عمه هایت..نامه خاله هایت...دستبند تولدت روز تولدت که بدست نوزادها میبندند..دستبند اتاق عمل خودم...تمام سونوگرافیها و نمونه های صدای قلب کوچکت...یک کاغذ از اثر نخستین دندان مرواریدیت....جورابهای نوزادیت...موهایت..ناخنهایت...و خلاصه هر چیزی که شده من در این جعبه گذاشته و میگذارم..نخستین نقاشیت تا الان. این یکی از جورابهای نوزادیت..

با دیدن این جورابها کلی ذوق کردی که پاهات اینقدر کوچولو بوده....:)))

و امروز در مهد برایت جشن گرفتند به روش مونتسوری...

این کره زمین را درست میگیری و دور یک دایره که اسم ماه ها روی ان نوشته شده میچرخی و به ماه تولدت میرسی و مربی در همین حین عکسهایت را از سال اول تا کنون به بچه ها نشان میدهد و خصوصیات هر سال را برای بچه ها میگوید.

ابعد بچه ها زیر بشقابی برمیدارن و پذیرایی شیرینی یا کیک و آبمیوه. همراه من خاله نگار هم بود عزیزم. 

اینهم نمایی از کلاست

عزیزم میدانم که روز جمعه با دعوت از 4 دوستت بیشتر بهت خوش میگذره. بماند که بعد از اتمام مراسم چقدر گریه کردی که همراهم برگردی خانه اما مثل همیشه گفتم نه و لباست را عوض کردم برگشتم. دخترم دوستت دارم 

اینهم کارت تولد خوشگلت که زحمت ادیتش رو پدر کشیده ..تم تولد امسالت پیگلت هست همه چیزش به انتخاب خودت :)))

کارت تولد

کاش همه دوستای خوبمون میتونستند بیایند....جای همگی خالی. 

پسندها (1)

نظرات (12)

مامان مهرسا
13 دی 91 15:36
سلام سحر جان خوبي خانومي خسته نباشي از اين همه فعاليت .تولد 5 سالگي هيواي عزيز رو تبريك ميگم اميدوارم زير سايه پدر و مادر مهربونش زندگي كنه و به موفقيتهاي عالي برسه.تولدتتتتتت مبارك هيوا جان.


سلام دوست خوبمممممممممم. واقعا ممنونم. مرسی از لطفت.
فاطمه
13 دی 91 22:05
سلام
تولد هیوا جون رو تبریک میگم.امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشد و از این وبلاگ خبر موفقیت هایش را ببینیم.
ممنون سحر جون که پاسخ سوالاتم رو دادی.
یه دنیا بوسه و گل تقدیم به مهربانیتان






خواهش میکنم فاطمه عزی.ز وظیفم بود. ممنونم از تبریکت . بوسه برای دوست خوبم.
نسيم مامان پانيذ
14 دی 91 0:27
منم ميام سحر جون البته من و پانيذ ...دلم حلوا و ساندويچ و آش خواست همراه با هيوا و مامان سحر سحر مهربون خيلي دوستت دارم جدي ميگم و از صميم قلبم.


عزیزززززززززززم. کاش میشد واقعا بیاید اما باور کن نسیم باور کن همیهش هستید در چنین روزهایی همه هستید. جات خالی عزیزم. میدونم بزودی میبینمتون. منهم خیلی دوستت دارم دختر مهربان. همیشه به همه میگم کلی دوستای خوب دارم خیلی خیلی بهم نزدیک که تا بحال ندیدمشنو و این جزو افتخارات منه عزیز دلم. میبوسمتون. تپل منو ببوس.
پریسا
14 دی 91 1:47
سلام ساحل عزیز
تولد نازگل خانم هیوای زیبا مبارک.
به امید روزی که از نزدیک سعادت دیدارتون و پیدا کنیم.


ممنون پریسای عزیز. امیدوارم عزیزم به امید دیدار.
زهرا سادات
14 دی 91 13:52
تولدش مبارک باشه
انشالله سالهای سال تولد بگیره و خوشحال و سلامت باشه


کلم من یهسوال داشتم ازت
می خواستم برای آشپزی برای پسرم یه کتاب بگیرم
میخوام بدونم چه کتابی که خوندی از همه بهتر بوده و با فرهنگ ما ایرانیاجور در اومده
منظورم فرهنگ غذایی

میخام یه کتاب بگیرم که جامع باشه نخوام چند تابگیرم

و اینکه این کتاب به دردت خورده باشه
نه اینکه فقط خیلی تعریفشا شنیده باشی
ممنون میشم گلم
تو نی نی سایت پست زدم کسی جواب نداد


ممنون دوست خوبم. راستش در مورد کتاب اونهم آشپزی تجربه ای ندارم. شنیدم کتابهای خوبی هست اما من خودم گاهی مجله آشپزی رو میخرم و غذاهاش رو دوست دارم. ببخشید که نمیتونم کمک کنم عزیزم.
بهناز
14 دی 91 14:34
سحر جون هیوا واقعا دختر خوشبختی است که مادری چون تو داره
منو نازنین تولد هیوای گلت و تبریک می گیرم انشاالله باعث افتخارت بشه
بی صبرانه منتظر عکس های تولدش هستم


بهناز عزیزم ممنون نازنین منو ببوس عزیزم. حتما دوست خوبم. میبوسمتون.
عطیه
15 دی 91 11:26
هیوا جون تولدت مبارک.


ممنون دوست خوبم.
یه دوست
15 دی 91 14:32
عزیزم سلام خودتو و هیوا رو خیلی دوست دارم خیلی
گلم به نظر من بهتره به دلیل مسایل امنیتی آدرس خونتونو برداری خانومی
فضولی نباشه ها ،آدم حسود زیاد هست. مواظب هیوای گلمون باش
بوس
تولد نوگلت زندگیت مبارک مهربونم
ترجیح دادم اسممو ننویسم


سلام دوست اازه. مرسی از تبریکت و نکته ای که گفتی. حتما. گرچه ادرس عوض شده عزیزم. با زهم ممنونم
اشمثا
16 دی 91 14:10
چه جعبه خوبی انشاا همیشه پر از خاطرات خوب خوب باشه باریک الله به تو دختر خانوم که این جعبه رو اینقدر تمیز و سالم نگه داشتی انگار که نو ، نو هست
زینب
16 دی 91 14:43
تولد هیوای عزیز مبارک


ممنون زینب عزیزم.
زهره مامی ژوان
18 دی 91 11:48
ساحل جون چقدر هیوا توی لباس سفید تولدش ناز شده، عزیز دلم ...امیدوارم همیشه موفق و شاد باشه و از همه مهمتر در ارامش زندگی کنه...



ممنون. مرسییییییییییییییییی
مامان سارا...(دردونه جون)
19 دی 91 15:40
عاشق memory boxزیباتون شدم.


قابلی نداره. یدونشو درست کن.