هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه سن داره

هیوای آسمانی من

مکاشفه نوشتن

1391/8/29 20:37
نویسنده : ساحل
1,288 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز هیوا در حال بازی بود و من و همسرم بیرون صحبت میکردیم. برای تشویق هیوا براش یک تخته سیاه خریدم دیروز که بتونه روش با گچ بنویسه و شدیدا درگیر بازی با عروسکهاش و اون تخته بود. کلمه " لباس " رو هم باهاش کار کرده بودم از بسته تراشهه ا و گذاشته بودم در اتاقش که مرتب نگاهش کنه. صدام کرد و گفت " مامااااااااااااااااااااااان بیااااااااااااااااااااااا.

گفتم " الان میام .

رفتم در اتاق به این صورت بود 

نوشتن

 

داشت با گچ با همین قیافه کولی مانند "))))))))) بعد رفت کنار و من از تعجب واقعا داشتم شاخ در میاوردم.... با دیدن این صحنه "

نوشتن

هیوا بدون اینکه کلمه " بابا " رو ببینه و پیشش باهش و درست زمانی که روزها میگذشت این کلمه رو ندیده بود این رو نوشته. خیلی دوست دارم جناب زمانی در این باره نظر بده. من اصلا ازش نخواستم این رو بنویسه کلا جیزی رو بنویسه. نمیدونم چطور نوشته چرا نوشته اما واقعا اینقدر ذوق زده شدم که همسرم رو صدا کردم و هر دو کلی بوسش کردیم و بهش تبریک گفتم و بعد دیدیم " لباس رو هم نوشته!!!!!!!!

نوشتن

هر مادری از دیدن این صحنه هیجان زده میشه. من که دیگه خیلی احساساتی هستم. واقعا خوشحالم. از اینکه به کشف خود هیوا از علاقش به خوندن و نوشتن در این سن استقبال کردم و از کمکهای بی دریغ جناب زمانی و رهنمودهای همیشگی مسیحای خوبم. امیدوارم لایق این دختر زیبا و با حوصله و باهوش باشم و بتونم با تمام توانم کنارش باشم. 

پسندها (1)

نظرات (10)

بهناز
30 آبان 91 9:59
سلام ساحل جون
بازم به خاطر موفقیت هیوا بهت تبریک می کم.
می خواستم بگم منم با مهرگان تراشه ها را کار می کنم فقط نمی دانم کلمات قبلی را باید هر روز ازش بپرسم (مثلا 6 کلمه قبل را همشونو)؟ یا اینکه کلا اونا را از جلوی چشمش بردارم؟
خوشحال می شم اگر تجربه ای داری راهنماییم کنی

موفق باشی عزیزم. بله الزامی نیست اما میتونی یک روز در میان باهاش کار کنی بپرسی کلمات رو. میتونی با معلم بازی اینکار رو انجام بدی که حالت سوال و جواب نداشته باشه چون بچه ها لجبازی میکنن اینطور مواقع. من همین کارو میکنم یا با شعر میپرسم ازش. موفق باشی دوستم.
الهام
30 آبان 91 13:58
سلام ساحل جان من يك سوال در مورد آموزش زبان داشتم. اگر امكانش هست سايت www.genkienglish.com ببينيد ونظرتون درباره آموزشهاش بگيد.اگر يك معلم نيتيو در تهران ميشناسيد به من معرفي كنيد خيلي ممنون ميشم. از طرف من هيواي عزيزمو ببوسيد. براتون آرزوي موفقيت ميكنم.


چشم عزیزم نگاه میکنم سایت رو. معلم نیتیو نمیشناسم اما میتونی معلم خوب زبان پیدا کنی که لهجش و اطلاعاتش عالی باهش بارت سوال میکنم حتما.ممنونم از لطفت. میبوسمت.
زینب
30 آبان 91 14:14
مبارکه


مرسی زینب عزیزم.
مامان پارسا(زهرا)
30 آبان 91 16:42
سلام سحر جان

اول بگم كه چقدر هيوا توي لباس باله اش زيباتر شده مثل عروسك.
دوم اينكه تو لايق بهترين هايي اينكه هيواي عزيزم تو رو شگفت زده ميكنه اصلا جاي تعجب نداره همه اينها به خاطر زحمات و تلاشهاي مادر مهربونش هست كه سعي داره به همه كمك كنه و اطلاعاتشو در اختيار بقيه هم بذاره. شك نكن كه به اميد پروردگار بهترين ها رو شاهد باشي عزيزم.
you deserve it

سلام عزیزم. ممنون از اینهمه مهربونیت. با خوندن نوشته های شما احساس تازگی میکنم همیشه. و اینتکه اینقدر بهم لطف دارید. متشکرم. منهم برات بهترینها رو اروز میکنم. همیشه شاد باشی و سالم. و من هم باشم تا موفقیتتون رو ببینم. مرسیییییییییییییی
کتی مامان نادیا
1 آذر 91 11:27
سلام سحر جون
این آهنگ Heads and shoulders, knees and toes
رو تو مجموعه آهنگهایی که دارم وجود نداره. هرچقدر هم تو اینترنت جستجو میکنم که این آهنگ رو به صورت رایگان دانلود کنم پیدا نمیکنم . همش پولیه اون هم با کارت اعتباری.
عزیزم امکانش هست برات این آهنگ صوتی رو برام ایمیل کنی البته اگر ویدئوش رو هم بتونی ایمیل کنی که دیگه عالی میشه.
البته اگر آدرسی هم داری که میتونم از اونجا دانلود کنم باز هم کمک بزرگیه برام.

شرمنده من اینقدر مزاحمت میشم. آخه به غیر از شما راهنمایی توی این زمینه ندارم.

ممنون میشم عزیزم


کتی عزیزم. این آهنگ در سی دی بیبی کن رید هست عزیزم. حتما بگیر و استفاده کن خیلی هم راحته. من میگردم دنبال سایت دانلود رایگان. چون خودم هم توی همین سی دی دارم. تمام سایتها پولی شده و فیلتر شکن میخواد. شرم اوره بخدا. موفق باشی.
حسنا
1 آذر 91 11:49
سلام ساحل عزیز خوشحالم برای موفقیت هیوا جان


سلام حسنای عزیزم. ممنونم عزیز دلم.
مامان مهرسا
1 آذر 91 14:51
سلام سحر جون باز هم موفقيت ديگر هيوا جان رو بهت تبريك ميگم واقعا احساس اون لحظه ات رو درك ميكنم آدم ميخواد پر در بياره اينها هم از زحمتهاي خود تو مادر مهربونه شك نكن .عزيزم يك سوال در مورد آهنگهاي زبان داشتم در هفته ،يا در روز چند بار بايد بذارم و آيا هر موقع بايد يك آهنگ بذارم و تا كي يا نه گوش دادن به آهنگ مختلف باشه؟و سوال دوم كه برام خيلي مهمه اينه كه ميخوام براي مهرسا برنامه ريزي كنم هرچند كه الان اينكار رو كردم ولي از شما كه تجربه دارين كمك و راهنمايي ميخوام كه چگونه يك برنامه هفتگي اصولي بريزم كه همه برنامه ها اعم از آموزش مفاهيم و زبان ،بازي ، نقاشي و حتي گوش دادن به موسيقي توي آن لحاظ بشه با توجه به اينكه دختر من 21 ماهشه .خيلي ازت ممنون ميشم ببخشيد كه خيلي زياد سوال پرسيدم.


سلام عزیزم. اهنگ رو روزی دو تا سه بار بذار. حتی وقتی بازی میکنه. هر هفته فقط یک اهنگ رو بذار تکرا بهش. بعد برو سراغ اهنگ بعدی. با فلش کارت هم حتما کار کن. از کلمات ملموس استفاده کن. مثل اعضای بدن یا هر چیزی که بسیار ساده باهش و مهرسا خانوم بتونه ببینه و لمسش کنه. برای برنامه یک پست دارم به اسم برنامه های هفتگی هیوا و مامان سحر. نگاه کن ببین به دردت میخوره. اگر خوب نبود دوباره بارم پیام بذار عزیزم. میوبسمتون.
maman e Meshkat
4 آذر 91 8:29
سلام ساحل جان

برای این موفقیت بهتون تبریک می گم شاید جالب باشه بگم مشکات منم تقریبا تو این شرایط ولی کوچیکتره! اون خودش با نگاه کردن به سی دی شهرک الفبا نان، بابا و آب رو می نویسه کتاب اول تراشه و بن بن بن 1 رو تموم کرده بیشتر از 20 کلمه و چند جمله انگلیسی می دونه و از همه مهمتر عاشق یاد گرفتنه الان به جایی رسیدم که برای ادامه واقعا احتیاج به کمک دارم . نمی دونم مراکز مشاوره یا... البته باید بگم داشتن یه پسر 5 ماهه هم بیشتر ذهنم و مشغول کرده
ممنون می شم کمکم کنی


عزیزم مشکات چند سالشه؟؟؟؟ من با یادگیری و نوشتن و خوندن زیر 5 سال اصلا موافق نیستم. میدونی بچه باید در اون سن کودکی کنه و هزار مکاشفه دیگه. خیلی بده از کوچیکی وارد دنیای نوشتار بشه. من اصلا همین الان هم دوست ندارم هیوا بنویسه چون میدونم مدرسه خیلی مشکل پیدا میکنه. منتظرت هستم.
ghali
26 آذر 91 16:19
salmmmmmmmmmmm
samane
26 آذر 91 16:20
as