هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

هیوای آسمانی من

شغلهای جدید مادر.

1391/9/2 17:35
نویسنده : ساحل
3,366 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها درگیر چند تا کار هستیم. یکی راه اندازی کارگاه خلاقیت مادر و کودک. که به محض تبادل نظرات و برنامه ریزی مینویسم محل و روزهارو برای همه دوستانم که شیراز هستن. یکی کارگاه شعر فروغ که اونهم به زودی مینویسم. یکی نوشتار دقیق پروژه زبان اموزی کودکانم برای ارائه به اموزش و پرورش و اخذ مجوز سراسری شدنش. یکی محل کار پدرم که قبلا مسوول امور اداریش وبدم و قرار بر این هست مسوول حسابردای هم بشم :))) یک نفر قررا هست بهم دو سه روز اموزش برنامه حسابداری رو بده و شروع کنم به امید خدا و هفته ای سه روز رو بطور دائم از صبح تا ظهر اونجا باید باشم . رسما شدم کارمند پدرم :)))) خیلی هم عالی شد. و ترجمه شعرهای کودکانه انگلیسی رو هم میخوام شروع کنم. در واقع تاریخ هر یک از اشعار انگلیسی چون تمام اشعار کودکانه اونها تاریخ داره. واقعا سرم شلوغه. برنامه های هیوا هم سرجاشه که به خواست روانشناسش قراره کمتر بشه. نمیدونم میگفت هیوا اشباع شده. اینقدر تو باهاشی و پر شده که نیازی نمیبینه در مهد چیزی بهش اموزش داده بهش چون تمام مطالب رو بلده!!!! فکر کنید مدرسه بره اینطوری باشه چه کنم من؟؟؟؟؟؟؟ خب امروز کتابی ور اورد و تمام کلمتی رو که بلد شده خوند. وقتی اینقدر دوست داره واقعا نمیتونم بهش یاد ندم. امیدوارم درک کنه معلم محترمش. و این هفته به مدرسش سری میزنم با یکی از معلمین صحبت کنم درباره تراشهه ای الماس. شرح واقعه رو کامل در اینجا و تاپیک تراشه ها خواهم نوشت. 

این روزگار من است از این به بعد. و شنبه که تولدم هست.:))) روز عاشورا......و سه روز تعطیلی که واقعا برام خسته کننده است. هیوا از دیروز میپرسه تولدت کی هست مامان؟ فکر کنم به همسرم میگفت برای مامان کتاب بخریم و براش کارت درست کنم چون دیدم دنبال گواشهاش میگشت.:)))) صبر میکنیم.

بزودی چند روش اموزشی خبو مونتسوری رو با تصویر براتون میذارم. خوب باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زینب
3 آذر 91 6:03
تولدت مبارک مامان فعال


مرسی زینب خوبم. ))))))))))))ممنونم
lمامان مهرسا
3 آذر 91 15:08
سلام سحر جان عزيزم اول از هرچيزي تولدت مبارك انشاا.. صد ساله شي و سايه ات بالاي سر همسرت و دختر گلت، هيوا جان باشه .شغلهاي جديدت رو بهت تبريك ميگو و ميدونم كه توانايي اينو داري كه از عهده همشون بر بيايي .از توضيحي كه براي آهنگها دادي خيلي ممنونم. بله اون قسمتو خيلي وقته ديدم خيلي هم ازش استفاده كردم..فقط يك توضيح ميخواستم اينكه مهرسا الان 21 ماهشه موسيقي كه براش ميزارم كه انشاا.. 3.5 سالگي كه رفت كلاس موسيقي، گوشش آشنا باشه. در روز چقدر براش بذارم.

ممنونم عزیز دلم. روزی دو تا سه بار. بذار براش. ممنومم از لطفت عزیزم. اصلا محدودیتی نداره.
lمامان مهرسا
3 آذر 91 15:17
در ضمن من مهرسا رو الان 2 يا 3 ماهه هفته اي 1 جلسه است كه كارگاه خلاقيت موسسه بازي و انديشه توي تهرانه ميبرم .و يك تاپيك هم هست كه
كارهايي كه بچه ها انجام ميدن رو ميرم اونجا مينويسم لينكشو براتون ميزارم هرچند كه ميدونم خودتون تجربه خوبي توي اين زمينه دارين ولي شايد من هم بتونم كوچكترين كمكي بهتون بكنم تا شايد روزهايي كه مزاحمت ميشم و سوال ازتون زياد ميپرسم از خجالتتون در بيام.اين كلاسي كه ميبرمش اسمش بازي ،شادي و رشد هست مناسب سن 1 تا 2 سال . همه كلاسها رو با ذكر جلسات نوشتم.موفق باشي سحر عزيز


عزیزم صفحه رو دیدم. برات اروزی موفقیت میکنم و خیلی خوشحالم اینکارو کردی. مهرسا خانوم به داشتن مامان فعالی مثل تو میباله عزیزم.
lمامان مهرسا
3 آذر 91 15:18
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadid=266830&pageNumber=1


مرسی مهرسای گلم
بهناز
3 آذر 91 17:03
دوستم،مادر نمونه ،معلم مهربان تولدت مبارک@-}--@-}--@-}--


عزیز دلم واقعا شرمندم کردی. از اشنایی و دوستی باهات بخود میبالم. ممنونم. شاد باشی عزیزم.
لیلا
5 آذر 91 22:25
عزیزم آموزشهات به هیوا جان به عنوان یک مادر و الگو بسیار خوب و مناسب هستن طبق تجربه شخصی ام سوالی دارم اینکه : علاقه هیوا به آموزش و پی گیری های شما بسیار ستودنی است اینکه با اون به عنوان یه مادر بازی می کنین هم خیلی خوبه اما نمی دونم هیوا در بین همسالانش چه واکنشی داره؟ حاضره با اونا بازی کنه یا بچه های بزرگتر و ترجیح می ده؟


ممنون لیلای عزیزم. هیوا ذاتا از سنش خیلی بزرگتره. این به دلیل ماه تولدش هم هست و نوع تربیتش. نه اینکه بگم باهاش مثل بزرگترها رفتار کردم اما همیشه به اندازه ما حق داشته حرف بزنه اعتراض کنه بگه بخواد به حرفاش گوش داده بشه. به احساساتش چه منفی چه مثبت. برای همین دوست داره با بزرگترها باشه. اما نه وقتی کنار بچه هاست با همسنهاش بازی میکنه. کوچیکترها رو دوست داره برای مراقبت ازشون)اما با همسنهاش خیلی خوب بازی میکنه. البته با 7 ساله ها هم. اما ذاتا همیهش دوست داره حاکم بازی باشه که با تدابیری که انجام دادم یاد گرفته همیهش اینطور نیست. مرسی از توجهت عزیزم.
فروغ
11 آذر 91 12:36
دوست خوب اسمانی من تولدت هزاران بار مبارک...ببخشید که خیلی تاخیر داشتم...به شدت سرم شلوغ بود.از ته ته دلم ارزوی بهترین ها رو برات دارم چون لایق بهترین ها هستی عزیزم
راستی ادرس تاپیک تراشه ها رو برام میشه بذاری..فکر کنم کم کم ما هم باید به تاپیک ملحق بشیم.
میبوسمتون

دوست خوب خوب خوب من ازت ممنونم. فروغ خوبم. تو خیلی مهربونی عزیزم. بهت افتخار میکنم. اینهم ادرس عزیزم.
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=5414&PostID=12685439#12685439
پریناز
4 تیر 92 17:51
سلام سحر جان من هنوز ازدواج نکردم و بچه هم ندارم اما دوس دارم بعد ها برای فرزندم مثل شما باشم شما برای من الگوی بزرگی هستین واقعا به شما تبریک میگم که انقدر مادر دلسوزی هستید و به هیوا برای داشتن چنین مادری


ممنون دوست عزیزم. دعا مکینم مادر بشی ازدواج کنی خیلی زود عزیزم. از لطفت ممنونم. از آشناییت بسیار خوشحالم. افتخاری است برای من و هیوا