هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

هیوای آسمانی من

دخترم در لباس باله و عکسهای تازه

1391/8/29 20:12
نویسنده : ساحل
5,972 بازدید
اشتراک گذاری

گفتی مرا چگونه به دنیا آوردی ؟ گفتم با شوق . گفتی مرا چگونه بزرگ کردی ؟ گفتم با لذت. گفتی مرا چقدر دوست داری؟ گفتم بی انتها. گفتی بی انتها یعنی چه؟ گفتم یعنی به قدر تمام دنیا. گفتی دنیا چیست؟ گفتم دنیا یعنی تو. گفتی برایم بگو همیهش پیشم میمانی؟ گفتم حتی یک لحظه بدون تو نخواهم بود. گفتی مادر نکند بمیری؟ گفتم تا بتوانم میمان تا همیشه و اگر نباشم باز هم هستم همیشه. در آغوشم گرفتی و گفتی دوستت دارم . نگاهت کردم و همچون برفی در گرمای وجودت ذوب شدم. و آن لحظه نمیدانستم در بیان کلام دنبال چه واژه ای بگردم تا بدانی چقدر دوستت دارم. نگاهت کردم و گفتم " تو هیوای منی. آرامش تمام وجودم. معنی زنده بودنم. امید روز و شبم. صدایت زیباترین اواز است و بودنت بزرگترنی دلیل بودنم.تو تنها دختر منی حتی وقتی خوابی عاشقانه به صدای نفسهایت گوش میدهم بدان من همیشه کنارت هستم آزاد باش و رها . من همیشه مادرت هستم همیشه دخترم.

فرشته من

 

 

فرشته من

و اینهم عکسی از هیوا با لباس باله در حال انجام حرکات که یکی از دوستان خوبمون ازمون درخواست کرده بودند.

خوب باشید.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آبتین
2 آذر 91 20:12
خیلی دختر نازی دارید خدا حفظش کنه. امیدوارم در آینده یک بالرین حرفه ای بشی عزیزم


ممنون عزیزم. امیدوارم. ممنون از مهربونی و لطفت.
ناهید
8 آذر 91 13:16
سلام
وبلاگتون که خیلی با حوصله و سلیقه نوشته شده برام جالب بود و مدت زیادی توش چرخیدم. یه پیشنهاد براتون دارم. چیزی که در وبلاگ شما ناراحت کننده است پیامی است که موقع باز و بسته کردن پیجها ظاهر میشه. این پیام نباشه خیلی بهتره. من مجبور بودم در ازای دیدن هر پیج سلام و خداحافظی رو ببندم و اصلا برام خوشایند نبود. حیفه وبلاگ به این قشنگی رو با این پیام که سودی هم نداره بهش بار منفی بدین. موفق باشید


ممنون عزیزم. متاسفم که اذیت شدی. اما به من حق بده نوع صفحه شخصیمو طبق سلیقه خودم انتخاب کنم حتی اگر برای دوستی ناخوشایند باشه. بهر حال سلام و خئداحافظی رو به شیوه کودکانه نوشتم و خود هیوا دوست داشت اینطور باشه. صفحه مال هیواست هر چی خودش بخواد. باز هم ممنون.