هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

هیوای آسمانی من

شعر جدید

1392/11/14 13:37
نویسنده : ساحل
1,297 بازدید
اشتراک گذاری


می باری از برف آسمان نرم و شکوهمند ،
بوی عطر و سیگار در فضای پنجره می پیچد .
به شکل آه در می آیم از دهانت ،
تا ها کنی من را در سرمای زمستان .
تنها آرزویم شاید این است ؛
یک آروزی ساده ،
نفسهایت کاش به درون می کشید من را .
ضربان چشمهایت می شدم در پس نگاه های خیره به سقف .
ستایش لبهایت می شدم ، حرف هایی حجیم ،
واژه هایی مغرور ،
و تو من را ادا می کردی .
صدایم می زدی از پشت هزاران نرگس زرد ،
من با پیراهن قرمزی می آمدم نرم در دستهایت فرود ،
و بیابان سینه ام از تنفس نمناک لبهایت ،
نوروزی می شد از گلهای بنفشه . 
میدانم... ،
میدانم گلهای بنفشه هم عمری کوتاه دارند .
میدانم جویبار انگشتانت تاب جاری شدن در مرداب بدنم را ندارد .
میدانم و این تلخ ترین دانش خفته در نادانی است .
آرزوها ...انتظاری هستند که برآورده نخواهند شد .
میدانم.

سحر استادآقا/زمستان 92

پسندها (1)

نظرات (6)

maryam
14 بهمن 92 17:33
زیبا و دل نشین بود سحر جان.سحر جان 23 بهمن شیراز هستید؟من میخواستم ببینمت اگه امکانش هست؟می خواستم در رابطه با خانه مونتسوری که قرار بود تاسیس کنم حظوری باهات حرف بزنم و از شما دوست عزیز کمک بگیرم
ساحل
پاسخ
هستم عزیزم
سعیده، مامان هومان
15 بهمن 92 1:32
با خواندن این شعر فروغ / زمستان و بوی نرگس را احساس کردم...و این شعر رو خیلی دوست داشتم
ساحل
پاسخ
ممنوووووووون
yYyjylTXNbsBm1GVFOwcmwQTr4IEv-DOsNpeSc5T7pg.
16 بهمن 92 8:53
بسیار زیبا ..
ساحل
پاسخ
فاطمه
16 بهمن 92 18:05
سلام ساحل جون،فاطمه هستم از سزد یه سوال داشتم در مورد کارتون پپا،منچند قسمت رو دانلود کردم تا اگه خوشش اومد،سیدیشو بگیرم. یه قسمتش در مورد مادی پادل بود،واسه من سخت بود که بفهمم چی میگن و دیگه از احسان چه توقعی میخواستم بدونم ایا قسمتهاش همه جمله های طولانی دارند یا قسمتی که من گرفتم این طور بوده؟ ممنون از راهنمایی. راستی ساحل جان احسان تو 6 ساله و من همچنان منتظر بسته دومتان هستم،البته همچنان سی دی های بسته1رو که ازتون گرفتم براش میزارم
ساحل
پاسخ
فاطمه جان احسان خیلی خوب نعنیرو میفهمه. ضمنا کارتون اصلی زیر نویس انگلیسی داره.
فاطمه
16 بهمن 92 18:08
راستی یادم رفت بپرسم برنامه ای برای بسته 1دارید که بهم بدهید،ممنون
ساحل
پاسخ
چشم
شيرين
17 بهمن 92 17:10
چه روح لطيفي افرين بعداز دوماه درس خوندن وخراب كردن امتحانم صيقل داده شد روح بيچارم
ساحل
پاسخ
فدای تو شاگرد خوب