هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

هیوای آسمانی من

دلنوشته ای برای تو دخترم

1394/9/4 10:22
نویسنده : ساحل
2,003 بازدید
اشتراک گذاری

ای تمام مادرانه های من تقدیم به نگاه تو

ای تمام زیبایی هایم تقدیم به چشمان تو

ای تمام بلندی قامتم تقدیم به سرو قامت تو

ای در نگاهت تمام درختهای نارون دنیا نهفته

ای در نگاهت اقیانوس گسترده ی لاجوردی آرامش

ای همه ی کشیدگی گیسوانم تقدیم به تار تار گندمزارین ابریشم گیسوانت

ای نرمی و سپیدی صورتت چونان برف نیمه ی دی ماه

ای همه ی شادی های کودکی و نوجوانی و زندیگم خلاصه در لبخندت

ای ضربان هر لحظه قلب مادر

ای لطافت نوازش برگ های بید بر دامن زمین شکفته در لمس دستهای کوچکت .

ای استواری درختهای سپیدار میان باغ  ، فشرده در گام های شمرده ات .

ای وجودی که عشق را معنایی جدید بخشیدی .

قبله ای که پرستش یگانه خالقت را با اشتیاق به من آموختی

همراهی که دستهای کوچکت در دستهای مادر کوهستانی از استحکام و حمایت است .

هم کلامی که دانه دانه ی واژگانت ناب ترین نوای سخنوران اسمانی را برایم تداعی می کند .

بخوان دخترم .

مرا به نام بخوان

مرا با شکوه بی نظیر مهربانی صدایت 

مرا با سکوت پربار نگاهت

ای آغوشت گرم ترین پناهگاه دردهایم ، سینه ات امن ترین غار سکوت و آسایش 

تو آرزوهای مرا ی نیاز از برآورده شدن کردی

تو درد ، غم ، سختی و اشک را برایم بی معنا کردی .

تو به من آموختی دوباره دیدن و شنیدن را دوباره زندگی کردن را عوض شدن را .

تو نهال سربه زیر من که الگوی مهربانی و عطوفت هستی

تو تولد مرا مبدل به زیباترین روز کردی ،

روزی که دخترکی به دنیا آمد در ساعت 4 صبح تا روزی دیگر ، صبح گاهی دیگر، در نیمه ی دی ماهی سرد مبدل به زنی شود 

زنی که دوبار متولد شد 

زنی که در نیمه ی دی ماه مقدس ترین حس دنیا را تجربه کرد ....

مادر....

فدای تو تمام ذره ذره ی وجودم.

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانه شایلین
6 آذر 94 10:58
ساحل جووون با تبادل لینک موافق هستید؟؟
ساحل
پاسخ
حتما عزیزم
فرشته
14 آذر 94 12:16
سلام مامان نمونه من فرشته ام و خیلی وقته وبلاگ شمارو دنبال میکنم و خودم هم 7 ماهه صاحب یه دختر شدم همیشه دوست داشتم اگه دختردار بشم دخترم مثل هیوای شما بشه ولی وقتی آدم خودش تو موقعیت قرار میگیره گیج میشه....یه زحمت داشتم میشه راهنماییم کنید من چه کارهایی میتونم برای دختر 7 ماهم انجام بدم که دخترم مثل هیوای شما خانم و باهوش بشه...من حتی نمیدونم چه بازی هایی میتونم باهاش بکنم...نمیخوام روزهامو به بطالت بگذرونم و وقت رو از دست بدم...ببخشید سرتونو درد آوردم
ساحل
پاسخ
حتما عزیزم اگر تلگرام درای باهات صحبت کنم دوست خوبم. 09304302927
مامان طلا
16 آذر 94 23:32
عزیزم صدای گرمت دم مادرانه وجودت رو طنین می انداخت وقتی به صدایت گوش میدهیم اشک در چشمای هردو ما مهمان میشه از برای غم مهربان مادرانه ات
ساحل
پاسخ