هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

هیوای آسمانی من

تقدیم به دوستانم تمام بانوان کشورم

1392/11/4 17:32
نویسنده : ساحل
1,031 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزانم.

هفته جدید رو با یک نوشته ادبی براتون شروع میکنم :

روزهایی هستند که خسته ایم. از اوضاع نا بسامان جامعه . از بی اهمیتی به جنسیتمان.
 از بی توجهی به وجودمان. از اینکه آنقدر که باید خودمان نیستیم. مادریم و نه زن. زنیم و نه انسان. 
زمان رانندگی رفتار دیگران با ما مانند غارنشینی با شهر نشین است.
 وقتی حرف میزنیم نگاه مردها به ما از جنس برتری به دوم است. حتی میان جنس خودمان دشمن داریم. 
نزدیک هایی که تو را بی قرار و وسواس یو حساس می خوانند. 
دوستانی که برای وقت گذاشتن با کودکت به چشم یک مادر بیمار به تو می نگرند. 
وقتی قانون می گذاری پلیس خطابت می کنند. وقتی امر و نهی میکنی مادری دستور دهنده
 تو را میخوانند زندانبانی برای هدر کردن کودکی جگر گوشه ات. 
از همسرت شریک زندگیت انتظار هیچ کمکی نمیتوانی داشته باشی. برای انتخاب روش و راه درست 
همیشه در اضطرابی. میان تبلیغات و آگهی های دروغ و تقبلی گم شده ایم. نمیدانی صداقت چیست
 و نمیتوانی به چه کسی باید اعتماد کنی. زمانی که کاری را شروع میکنی همسرت به تو ، به انتخاب تو 
 و حتی به روش تربیتی تو تردید و شک دارد. سر در گمی نمی دانی در کدامین کوره راه گم شده ای.
 اما اما....تو یک زنی. بانویی بزرگ. دامنی داری به وسعت آسمان. روحی داری به بزرگی و لطافت
 ابرهای بهاری. روانی داری به نازکای ابرهای پاییزی. تو زنی و از روح درختان تغذیه می کنی. 
تو نامی داری به بزرگی مقام پیامبران دوستی. مادر. مادر. تو مادری. چتری که در سخت ترین روزها
 تنها حامی کودک در مقابل سخت ترین آلام روزگار است. هر روشی را انتخاب میکنی
 به حق بهترین خواهد بود. تو باید با بینش و دانش باشی. مهم نیست کجا زندگی میکنی ، 
مهم نیست چه زبان و گویش و دینی داری. مهم نیست تحصیلاتت در چه پایه است. مهم وجود توست.
 وجودی که در حال پرورش یک نو گل است. نوگلی که روزی انسانی بزرگ خواهد شد. 
مادر و پدر نسل بعدی. تو باید با کمک عشقی که به شک سپید ترین عشق روی زمین است ، 
عشق مادر به فرزند در راه درست پرورش دادن این کودک زیبا روی و پاک دل بکوشی.
 تو مادر وظیفه ای داری که تو را مقابل تمام تردید ها ، شک ها ، دشمنی ها بدیها بدگویی ها
 و تهمتها مصون میدارد. 
نگران نباش و بدان اگر تو تو باشی و مقاوم و سخت کوش میتوانی از میان این دریای پر تلاطم
 بهترین را برگزینی و به بهترین برسی. 


من و تو کنار هم مادرانی خواهیم بود که برترین نسل را به جامعه ایرانی مان تحویل خواهیم داد . 
به امید آن روز 

تقدیم به تمام بانوان خوب کشورم.
پسندها (1)

نظرات (7)

lمهدیه
4 بهمن 92 18:54
ممنون از وجود تو که در کنار ما هستی. همیشه سر بلند باشی.
ساحل
پاسخ
هاجر
5 بهمن 92 0:55
اول.... خیلی عالی عزیزم. .
ساحل
پاسخ
مامان سما
5 بهمن 92 15:58
سلام اخخخخخخخخ ینی حرف دلم رو زدی ای خدا چقدر مادر بودن درد داره ولی خدایا ممنون شیرین ترین موهبت دنیا رو به من دادی ممنون خدا جون با تمام این سختیها همیشه به ندای قلبم گوش میدم
ساحل
پاسخ
مامان پارمیس و پارسا
6 بهمن 92 3:04
سلام. من امشب با شما و دخترماهتون آشنا شدم و خیلییییی از این اشنایی خوشحال شدم.شما رو به لسیت دوستهای پارمیس و پارسا اضافه کردم وخوشحال میشم با شما و هیوا جوووون دوست باشم
ساحل
پاسخ
سلام ممنون عزیزم. منهم همینطور. متشکرم
maryam
6 بهمن 92 12:14
سلام سحر جون.امیدوارم خوب باشی .میشه یه بار دیگه ادرس مونتسوری توی فیس بوک رو بزاری.هر کار میکنم نمی دونم چطور باید وارد شم.اخه از من یوزر پسوورد می خواد
ساحل
پاسخ
عزیزم ادرس در پست ثابت وبلاگم هست. نه فقط باید تقاضا کنی تا عضو گروه بشی.
h_kheradpisheh@yahoo.com
7 بهمن 92 0:44
سلام سحر جان من بسته رو چند وقت قبل تهیه کردم ، الان دخترم یکساله شده و می خام آموزش رو شروع کنم فقط می دونم از سن یکسال تا دوسال باید آهنگ براش بزارم تا گوش کنه، از آهنگ آسون شروع کنم سوالم اینه که چند تا آهنگ رو انتخاب کنم و بزارم پشت سر هم بشنوه یا فقط یک آهنگ رو براش به مدت یکهفته بزارم بشنوه بعد هر بار فقط یکبار آهنگ رو بشنوه یا بزارم رو ریچیت که چند بار پشت سر هم یک آهنگ رو بشنوه ممنون
ساحل
پاسخ
سلام زعیزم. شما ضمیمه بسته رو درای؟ اگر ندرای لطفا برای من یایمل بفرست و درخواست کن تا ضمیمه رو برات بفرستم. بخون تمام سواتلات و برنامه موبه مو رو در اون جا نوشتم.موفق باشی عزیزم.
مامان شراره(راحله عباسی)
27 شهریور 93 0:15
چه زیبا نوشتی مهربون ممنونم بی نهایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
ساحل
پاسخ