هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

هیوای آسمانی من

بدون عنوان

1390/1/18 16:49
نویسنده : ساحل
898 بازدید
اشتراک گذاری
شنبه کارتون زبان اصلی،پازل چوبی و حروف ، بازی در اتاق، دیدن فیلم ،پیاده روی عصرانه
۱شنبه یوگا،آب بازی در حمام،خمیر بازی ، برنامه آموزشی زبان،اینترنت و آموزش زبان
۲شنبه موسیقی کلاسیک،کلیپ های کودکانه زبان اصلی،بازی در اتاق،نقاشی یا کاردستی
۳شنبه تمرین باله،کارتون و آموزش زبان،قصه گویی و کتابهای تصویری،پیاده روی عصرانه
۴شنبه کارتون زبان اصلی،بازی در اتاق،آموزش زبان اینترنت و کارت خوانی، کلاس موسیقی
۵شنبه یوگا،بازی در حمام،شعر خوانی فارسی،بازی با مامان،تمرین باله، نقاشی با گواش
جمعه کلاس باله، آزاد برای هر بازی بخصوص لگو بازی با بابا و کتاب خوانی و فیلم و کارتون

 برنامه های هیوا خانوم تغییر پذیره. بعضی از روزها خونه نیستی. بیرونیم بعضی روزها برنامش اضافه یا کم میشه....کم کم کلاسهای تابستونیش شروع میشه و استخر هم میاد با من. از شهریور هم که میره مهد کودک و بار من سبکتر میشه. بیشترین وقتی که با هیوا میگذرونم تمرینات باله دیدن فیلمهای باله و ویدیوهای زبانش و آموزش زبانشه. به خودش میگم باز یکنه چون واقعا اذیت میشم اینقدر که بهم گیر میده برا بازی. اینهم از برنامه فرشته کوچولو .....با کلی تغییر

niniweblog.comدوستت دارم دختر خوشگلم که الان داری کنار من آب میخوری و چشماتو دوختی به من که چکار میکنم.....

پسندها (2)

نظرات (15)

حسین شرخر
18 فروردین 90 20:12
برنامه ی فوق العاده سنگینیه. من به شخصه برای هیوا آرزوی لذت بردن می کنم!
پست نامه ای به دخترم هم بسیار خوب و جشنواره ی احساسات عاشقانه.


ممنونم . اما این برنامه همیشه هم اجرا نمیشه...)))
بازم ممنون
الی
23 فروردین 90 15:14
سلام
وبلاگ خوشگلي داري
پستات هم خیلی قشنگه
بیشتر نوشته هایت را خواندم و لذت بردم
امیدوارم تو هم بیایی تو وبلاگم و نظر بدی دوست داشتی منو به اسم (که ژوان کاکل زری) لینک کن بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم ممنون


سلام مرسی الی جون. حتما لینک میکنم. و میام وبلاگتو میبینم. مرسی که نوشته هامو خوندی. بیشتر دوست دارم وبلاگم ادبی باشه تا قصه و ماجراهای خودم و هیوا. مرسی بازم.
سلام
27 فروردین 90 0:49
سلام عزیزم . هیوا جون خوبه ؟ برنامه هیوا جون رو خودتون اجرا میکنید یا در مرکز یا موسسه خاصی اجرا میشه ؟ اگه در خونه هست منابعتون چیه برای اجرا ؟ البته اگه فضولی نیست . راستش از برنامه تون خوشم اومد اما بدون اطلاعات نمیشه یکباره بچه رو در شرایط خاص قرار داد. خواستم درباره اش بدونم . سپاس


سلام دوست خوبم. مرسی خوبه هیوا هم. شماها خوبید. برنامه هیوارو خودم تنظیم کردم عزیزم. البته زیاد درباره برنامش با مشاورش صحبت کردم و طبق شناختی که از هیوا دارم و اخلاقاش اینارو تنظیم کردم. بعضی روزها بعضی کارهاش حذف میشه چون هیوا خیلی با من بازی میکنه و دارم کم کمک عتدتش میدم که با خودش باشه. اگر کوچولوت پر جنب و جوشه باهات هماهنگهو اهل بیرون رفتنه. خوب گوش میده و درک میکنه منطقیه و زیاد لجباز نیست و خودت بعنوان مربی آموزشی مادری مصصمم و قاطعی برنامه خوبیه . بازم مرسی .آخه هیوا حرف شنویش از من در زمان آموزش با بازیش متفاوته. من اون زمان مربیشم بعد میشم مامان. منظورم ایم بود.
nina
27 فروردین 90 15:51
afarin baen sanat >


مرسی عزیزم.
بهناز مامان نازنین
29 اردیبهشت 90 4:03
واااااای مامان هیوا جون با خوندن وبلاگ دخترت حالم خیلی بد شد شما کجا من کجا من اصلا با دخترم بازی نمی کنم بلد نیستم وااااای نمی دونی چه حالی دارم من از صب تا ده شب با دخترم تنهام فقط به خوردو خوراکش می رسمو بعدظهرا می برمش پارک و بیچاره همش با خودش بازی می کنه الان دارم اینا رو می نویسم گریم گرفته الان دو سالشه


عزیزمممممممممممم..اصلا اینطور فکر نکن...منهم زیاد بازی نمیکنم....بعضی روزها خودش بازی میکنه...باید بذاری از این سن خمدش بازی کنه..اتفاق کار خوبی میکنی..نمیدونی هیوا چقدر به من میچسبید...ولم نمیکرد از بس باهاش بازی کرده بودم...طبق یه برنامه درستش کردم......از همین سن شروع کن..باهاش کتاب بخون از صد تا بازی بهتره.....و بازهای فکری بخر باهاش بازی کن. همین...
سیدمهدی
26 اردیبهشت 91 16:31
سلام ماشالله دخملی خوشگل خوشتیپی داری از طرف من حتما ببوسش


ممنون. حتما.
زهره مامی ژوان
7 آبان 91 11:17
سلام عزیزم. برای باله هیوا جون کلاس می ره یا خودت باهاش کار می کنی؟ اگه کلاس می ره می شه بگی کجا؟
مرسییییییییی


سلام دوستم. اره از دو سالگی کلاس میره. نه من باهاش تمرین یمکنم اما اطلاعت ندارم زیاد. کلوپ توت فرنگی میره ما شیراز هستیم عزیزم. اگر تهران هستی بگو تا بهت یک موسسه عالی معرفی کنم و یک استاد بزرگ . استاد هیوا هم بوده )
سارا
24 اردیبهشت 92 16:18
باز هم سلام دوست عزيز
اين جا يه برنامه ديدم كه براي پارسال هستش حالا چنين تا سؤال لطفا
١ كلاس يا مربي خوب براي باله اگه مكمنه معرفي كنيد
٢ كلاس موسيقي توي تهران كجا رو پيشنهاد مي دين. من تا إلا فقط ودا با مديرية خانم سودا به سالم رو در نظر داشتم ممنون مي شم نظرتو بگيد



عزیزم مربی باله هیوا و موسیقی هیوا هر دو از تهران میان. بسیار عالی هستند. جناب اقای ایرانبان مربی موسیقی و استاد نصرآبادیان مربی باله. هر دو در آموزشگاه " هنگام " در شهرک غرب هستند. میتونی از 118 تلفنش رو بگیری. هر دو روانشاسی کودک هم خوندن و من حتی برای مشکلاتم هم باهاشون مشورت میکنم. عالی هستن. موفق باشی.
سارا
25 اردیبهشت 92 13:23
باز هم ممنونم
من هم شهركم
كلي نار أحت مسير اموزشگاه ودا در اكباتان بودم كه خيالم رو راحت كردين
فقط يه سؤال به نظر شما براي أولين بار كلاس خصوصي بره يا توي اموزشگاه با بچه ها بأشه؟
يه سؤال هم در مورد اموزشگاه زبان رنگين كمان
به نظر شما قبل از شروع پكيج شما يا كار توي خونه با صبا بفرستمش اموزشگاه رنگين كمان؟ با توجه به اين كه هوز صبا مهمد هم نمي ره
أبلته من خودم كارشناسى أدبيات انگليسي دارم ولي كارم خبرنگاري بوده و إلان هم كه فقط با صبا خونه أم. ممنونم از وقتي كه مي ذاريد.


سارای عزیز. اول اینکه اسم دخترت رو خیلی دوست دارم چون اسم خواهر کوچک منهم صبا هست. صباها خیلی آورم و متفکر هستن نیست ؟
دوم برای صبای عزیزم کلاس باله رو خصوصی نذار بذار با بچه ها باشه. برای موسیقی که هنوز خیلی زوده سه سال و نیمگی بهترین سن هست و اگر زود شروع کنی هم خودش هم تو اذیت میشید. وقتی هیوا 3 ساله بود براش مربی موسیقی خصوصی گرفتم باور کن همون بار اول نتها رو یاد گرفت رفت کلاس تا فلوت اومد بالا بعد 4 ماه نتونستم ببرمش و وقتی رفت مربی موسیقیش گفت هیوا تازه ذهنش موسیقی رو خوب میشناسه و کارهایی رو که قبلا نمیکرد الان میکنه. الان هیوا 5 سال و نیمست و هنوز فلوت میزنه. و تازه خیلی تحقیقکردم که اصلا ارف لازمه و نمیتونه بره سراغ ساز دلخواهش . گفتن اصلا. باید ذهنش کامل بشه برای موسیقی و همینطور بدن و انگشتاش که خیلی کوچولو هست. اینها تجربیات من در باب موسیقی بود عزیزم.
و برای زبان. به نظرم خیلی زوده برای رنگین کمان هم. شما بذار مجموعه بیاد با وقت و حوصله ای که داری و بخصوص که ادبیات انگلیسی خوندی و دانش زیادی در زبان داری مطمئنم خیلی بهتر از اموزشگاه ها میتونی کار کنی و صبا خیلی زودتر پیشرفت میکنه. من هم هستم هر زمان که سوالی داشتی. راستی سارا جان من یک مجموعه بسیار عالی از کل کارهای شکسپیر دارم. به انگلیسی که همه اوریجینال هستن . گرفتم برای دانشگاه. اگر دوست داشتی یا کسی رو میشناختی که دوست داشت بگو تا براش بفرستم.
خوب و شاد باشی. صبای عزیزم رو ببوس.
سارا
25 اردیبهشت 92 13:41
دوست عزيز ١١٨ شماره اموزشگاه هنگام رو ندا شت. ثبت نشده بود. ممنون مي شم اگه ادرس شو دار يد بهم بگيد.


سارا جان فردا هیوا کلاس موسیقی داره از اقای ایرانبان میپرسم و اسم صبا رو بهش میگم تا وقتی رفتی تو رو بشناسه. بهت خبر میدم عزیزم.
سارا
25 اردیبهشت 92 13:50
دوست عزيز يه ادرس و شماره پيام كردم همينه؟

فرح زادي خ داد مان خ فخار مقدم پلاك ٤٩

٢٢٠٨٥٣١١




نمیدونم بذار تا فردا بپرسم بهت خبر میدم حتما.


سارا جان خصوصیت رو خوندم. نه عزیزم. من تهران نبودم اما خواهرهام ساکن شهرک بودن. مدارس تهران رو نمیشناسم. اما میتونم تاپیکی رو بهت معرفی کنم بسیاااااااااار عالی و بروز و خیلی بهتر از نی نی سایت که بری و راحت اطلاعات خوبی بدست بیاری. فقط از من به تو نصیحت سارا جان...صبا رو یک مهد شاد ببر. یک مهد خوب که اصلا ملاکش پول نباشه. بچه ها راحت و شاد باشن و مربیها حتما درس خونده و رشته های مرتبط.
این ادرس اون سایت هست :
http://www.forum.madresehonline.ir/

برو ثبت نام کن و ببین چقدر اطلاعات خوب داره. از مدارس پیش دبستانی تا مهدهای تهران. و خوبی این سایت این هست که مدیر سایت و مدیران مدارس خودشون عضو هستن همینطور معلمها و میتونی باهاشون براحتی تبادل نظر کنی. یک کارشناس هم داره خانوم الناز صالحی فکر میکنم که هر زمان بخوای پاسخگوت هست. موفق باشی عزیزم.
سارا
25 اردیبهشت 92 16:54
بسيار ممنون و متشكرم سحر عزيزيم
براي سي دي هم چشم مي پرسم اگه كسي خواست خبر مي دهم. براي معرفي سايت هم خيلي خيلي خيلي ممنونم
أميد ارم شما و هيواي عزيز هميشه موفق باشيد


خواهش میکنم عزیزم. وظیفه بود. میبوسمتون.
Sara
26 اردیبهشت 92 16:58
باز هم سلام دوست من
راست مي گي صباها همه اروم و متفكرن خصوصا اگه دي ماهي هم باشند كه صباي من هم هست. وقتي عكساي هيوا رو با نگاه نافذش مي بينم و اين كه گفتي بعدش يه سوال مي پرسه دقيقا مثل صباست با اين تفاوت كه صباي م فعلا منو با چرا چرا گفتنش خيره كرده

در مورد مهد يا شروع باله يا موسيقي خيلي دو دلم اين قدر كه از مهدهاي دور برم توي شهرك اخبار ناگوار مي شنوم و واقعا نمي تو خودم رو قانع كنم كه بفرستمش مهد براي همين ترجيح مي دم كلاس باله يا موسيقي يا زبان باشه كه شما با باله موافقي به هر حال تصميم سختيه براي من دخوشحال مي شم اگه تجربه اي يا توصيه اي داريد بگيد
ممنونم از وقتي كه مي گذاريد


سارا جان اتفاقا هیوای منهم متولد دی ماه هست بلی همینطوره. خیلی فکور و با دقت هستن باله خیلی خوبه حتما بذار بره. وقتی 3 سله شد بهتره بذاری مهد بره یا ببریش خانه کودک....براش خیلی خوبه هم رشد کلامیش خوب میهش هم روابط اجتماعیش. موفق باشی عزیزم.
سمیه
2 خرداد 94 23:20
سلام .دوستان دخترم 5سالشه و احساس میکنم نمی تونه خوب با ارتباط اجتماعی برقرار کنه.چطور کمکش کنم ؟
ساحل
پاسخ
دوست عزیز در این باره با مشاور صحبت کنید.
سارا مامان مهرتاش
8 تیر 94 14:24
سحر عزیزم سلام خسته نباشی چه خوبه همیشه هستی و میشه از تجربیاتت استفاده کنم مرسی دوست خوبم همه ما سحر جون یوگارو چطور با هیواجون کار می کردی تو سن سه سالگی؟ چون مهرتاش دقیقا تو همین سنه و منم خیلی علاقه دارم یوگا باهاش کار کنم منتها اینجا یوگا مخصوص کودکان نیست میشه راهنماییم کنی؟ مرسی عزیزم
ساحل
پاسخ
سلام عزیزم. مهرتاش خوبه؟؟ خیلی راحت از روی کتاب " می خواهم ورزش کنم " و سی دی آموزشی از نی نی سیتی عزیزم.