هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

هیوای آسمانی من

کارگاه های روزانه

1391/2/20 17:04
نویسنده : ساحل
2,516 بازدید
اشتراک گذاری

عززززززززززیزم...هفته پیش در سفر بودیم....تهران دیدن خاله های خوبت و مسیحا و مریمناز و چند تا از

دوستای دیگمون.از هفته پیش چند عکس میذارم..مربوط به پارک که زیاد رفتیم...تقریبا هر روز میرفتیم پارک.

عکسها...پارک شریعتی....و زیباترین عشق آسمانی من...

پارک شریعتی

و یکی دیگه...میان وعده میخورند..خانوم..پسته که بسیار دوست دارند...:))))

پارک

و...نگاه تو چی میگه مامان......این چه نگاهیه....تو مگه 4 سالت بیشتره عشق من....بزرگ زببای من...

پارک

بعد از پارک و بازی چندین ساعته و یافتن دو تا دوست خوب...رفتیم پیتزا بخوریم...و هیوا حسابی از اون پیتزا لذت برد....

و من عاشق این عکسم...عاشق این نگاه..انگار تازه دیدمت...هر بار میبینمش انگار تو بزرگی و من کوچک...تو با ابن نگاهت منو بزرگ کردی مادر....بزرگ...و افتخار مادر بودن دادی....سخنور مقتدر مادر....

پیتزا

.................................

کارگاه خاک بازی....

رفتیم بجای کلاس باله در خاکهای بیرون بازی..خیلی زاید خودمو کنترل کردم...تا هرچقدر دوست داری باز یکنی و کثیف شی :))))))))

خاک بازی

این باغ پشت منزل ماست...زیبا و بوی خاک و نم و همه چیززززززززززززز

تراس ما به این باغ باز میهش و گاهی با هیوا بعد از آب دادن گلدانها یک چایی هم میزنیم..:))

باغو......

 

خاک

دو روز بعد رفتیم حیاط برای بازی در فضایی که انسان درش دخالتی نداشته یا کم داشته...برای دیدن گلها و سه چرخه بازی...این حیاط ماست..

هیوای من.........

...................................

کارگاه آشپزی در منزل مادر بزرگ...

خلاقیت یعنی همین...کاسه ای...رنده ای خیاری و هویجی و یک مادربزرگ با حوصله که کلیه سوالات هیوارو جواب بده و مادری که فقط باشه....:))

و.........

و آخر هم...

..........................

کارگاه گلکاری...

هیوا هر هفته هدیه کارهای خوب هفتش شامل یک کتاب یا یک گلدان هست که مسوولیت نگهداری..آبیاری و یا کاشتنش با خودشه...

ما روی پشت بام گل میکاریم..نزدیکه ما طبقه سوم هستیم..:))))

اینها گل آهار هستند....برای تابستون زیبا میشن...

زیبای من......چه گویم که ناگفتنم بهتر است....

این بود برنامه و کارگاههای هفتگی ما...البته با تغییر اما تقریبا همیشگی....

و الان گل من یهو ساکت شد و دیدم بعد از پر نمودن چندین کاغذ از نقاشیهای خوبش بخواب رفته....خوب بخوابی عزیزم...مامان بره دستورات غذایی رو اجرا کنه...رولت گوشت البته با سویا اسفناج و هویج...با روغن زیتون.:))) و شام برای پدر...استامبولی :))) آشپز شدم رفت...:))))

عزیزم خوب باش ..باش همیشه بخند...عزیزترنیم....روز مادر نزدیکه..فقط از تو ممنونم....از تو فرشته پاکم که مرا مفتخر به نام مادر کردی...امیدوارم لایق انچه هستی باشم...عزیزم دوستت داررررررررررررررررررم....بسیاررررررررررررررررررررر

پسندها (1)

نظرات (6)

سما(رعنا)
24 اردیبهشت 91 13:54
سلام ساحل جان
روزت مبارک
امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشی
ساحل جان من توی تاپیک اموزش انگلیسی نی نی سایت پست گذاشتم و سوال پرسیدم و بیصبرانه منتظرم جواب بدید
خیلی خوشحالم با شما و هیوای ناز اشنا شدم


رعنای عزیزم. ممنونم دوستم. حتما سر میزنم و جواب میدم. منهم خوشحالم آشنا شدم باهات. میبوسمت.روزت مبارک
مسیحا
26 اردیبهشت 91 10:17
به به چه حیاطی ...چه ایوانی ...چه گل هایی ..چه پیتزایی ...چه دختری ...چه رنده ای ...چه خیاری ... به به چه ژستی ....

ممنون از عکس ها و دو مقاله ای که در پست های پایین گذاشتی دختر شیرازی مهربان


ممنون از توجت و اینکه اومدی اینجا دوست خوبم.
سميه( مامان آرين)
29 اردیبهشت 91 16:25
سلام روزتون مبارك..........من خيلي از مطالب مفيدي كه ميزارين استفاده ميكنم واقعا ممنونم خوش به حال هيوا كه ماماني مثل شما داره
مامان سارا ...(دردونه جون)
31 اردیبهشت 91 8:10
حياط زيبايي داريد عزيزم چقدر لذت بردم از ديدن اين همه كودكي شيرين و مادرانه هاي تو


ممنون.لطف داری به من. دوست عزیزم.
نیلوفر(فرح) مامان آوا
13 خرداد 91 15:45
سلام سحر جون
منزل نو مبارک. مدتیه بخاطر درگیری زیاد شغلی وقت سرزدن بهتونو پیدا نکردم توی این مدت چقدر فضای وبتون تغییر کرده شده یه محیط آموزشی جذاب. اما کاش میتونستم فرصت بیشتری پیدا کنم تا از همه مطالب خوب و مفیدت بهره ببرم. مراقب خودت و هیوای عزیزم باش. خیلی دوستتون دارم. راستی پدر و خواهر خیلی خوبی داری که یکی از دغدغه های مهم زندگیتو برات از بین بردن ایشالله بهترینشو بخری. مبارکتون باشه


مرسی فرح عزیزم. امیدوارم تو و آوا همیشه شاد و سالم باشید. گرفتاری برای همه هست. ممنونم. شاد باشی همیشه دوست خوبم.

مامان شراره(راحله عباسی)
25 شهریور 93 17:30
به به چه زیبا
ساحل
پاسخ