هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه سن داره

هیوای آسمانی من

روز مادر

1391/2/22 12:05
نویسنده : ساحل
1,698 بازدید
اشتراک گذاری

مادر

 

عزیزم...زیباترینم...رهترینم...صدای تو 4 سال است همچون آوای خوش پرندگاه کمیاب در منزلگاه ما مینشیند....صورتت 4 سال است صبح گاهان آبی ترین آسمان و پاک ترین قطرات باران ماست....دستهایت و گامهایت هر روز در خلوتگاه ذهنم مینشیند...روزی که به دنیا آمدی با تو متولد شدم. دوباره دنیا را دیدم..روزها را شبها را..من را تو انسانی دگر ساختی. من را تو جان دوباره دادی...من را تو لیاقت دوباره زیستن و نگریستن بخشیدی. من با تو رشد کردم. پاره پاره وجودم شدی. تمام هستی من تمام آنچه بدان خوشم. غم هست اما نه وقتی تو هستی. من در چشمانت ذوب میشوم...با اشکهایت از خود بیخود میشوم...میمیرم....من با درد تو هلاک میشوم. میخندی و من پا میگیرم..از یاد میبرم که بودم..من دوباره کودک میشوم. نمیدانم چقدر مرا دوست داری..نمیدانم وقتی اینها را میخوانی عزیز دلم چند سال گذشته فقط بدان بدان و همیشه بدان همیشه برایم کودکی..من همیشه کنارت خواهم بود...هرگاه به من نیاز داشتی کافی است فکر کنی. فقط فکر کنی. تو تمام فکر و روح و جریان خونم. بدان مادر تو بودن بزرگترین هدیه است بزرگترین هدیه ای که برای نه امروز که نام روز مادر دارد که برای هر روزم دارم.بدان جز تو امیدی برای بیدار شدن و آرامشی برای خوابیدن ندارم. بدان تنها و تنها مادر تو بودن برای من کافیست. بوسه هایت نوازشهایت اینکه امروز با آن چشمهای زیبا و روشنت برخاستی و گفتی روزت مبارک و من قطره قطره اشکهایم را بر دستهای کوچکت ریختم....همین کافیست. ممنونم دخترم..دردانه دخترم ممنونم از وجودت از تویی که هستی از تویی که برای من آمدی و مرا از کویر شوم تکرار نجات دادی..بدان تنها دلیل زنده بودنم هستی....ممنونم که مرا مادر کردی. عزیزم....خوب باشی و باز هم ممنون.... هدیه تکرار نشدنی من.پاره وجود من. قلب و روح من..سپیدار سرو قامت من. دوستت دارم بیحد و بیکران.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مريم مامان آريا
23 اردیبهشت 91 11:34
سلام
ساحل عزيزم عشق سرشارت بي پايان باد
دختركت زنده باد
روزت مبارك باد

هر چند من فكر مي كنم هر روز براي ما روز مادر هست روز مادري كردن مادر بودن
عشق ورزيدن
روزت مبارك ساحلم



دوست عززززززززززززیزم. ممنونم. روز تو هم مبارک. هر روزت پر شکوفه و مبارک باد.
فرشته
23 اردیبهشت 91 12:52
روز زن بر شما مادر نمونه و بر همه این فرشتگان زمینی که هیچ جایگزینی برای آنها نیست...


فرشته عزیزم. ممنونم دوست خوبم. روز تو هم مبارک. برات بهترنیها رو ارزو میکنم عزیزم.
مسیحا
26 اردیبهشت 91 10:13
عزیییییییییییییییییییزم با این پیراهن باله ات ... چقدر دلم برای اون حرف زدنت تنگ شده شیطون کوچولوی من

سحر عزیزم هزار هزار هزار بار روزت مبارک مادر کافی بی نظیر


مرسی مهسای گلم. ما هم دلمون بسیار تنگ شده. هیوا برای مریم نازی ). مرسی..روز تو هم مبارک بهترین دوستم...مهربان مادر بی همتا.
مامان سارا ...(دردونه جون)
31 اردیبهشت 91 8:07
عزيززززززم چه عكس نازي اين لباس چقدر بهش مياد
با تاخير روزت مبارك عزيزم


مرررررررررررررررسی. لطف داری عزیزم.روز تو هم مبارک.