هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

هیوای آسمانی من

شناخت شهر ها

1392/2/19 15:56
نویسنده : ساحل
2,221 بازدید
اشتراک گذاری

بیماری سختی اومده بدن درد و تب و لرز و گلو درد که من و هیوا گرفتارش شدیم. مراقب خودتون باشید. :) 

درباره مجموعه توضیحی بدم. کپی سی دی ها شروع شده. باید جزوه رو کپی کنم سی دی هارو رایت کنم 

یک شماره موبایل و یک شماره کارت بدم خدمتتون با لیست هزینه . مطمئن باشید به محضی که روبراه بشم میرم دنبال کارها .

 

هیوا خیلی اصرار میکنه که براش کفش اسکیت بخرم. موندم این اسکیت براش ضرری نداره؟؟؟ واقعا دوست داره و چون خیلی هم فعاله برای همین موندم چه کنم. 

دوستای خوبم از هر لحظه ای برای حرف زدن با فرزندتان استفاده کنید. درباره هر چیزی که پرسید. فقط یادتون باشه همیشه نباید جواب بچه رو سریع داد. باید تشویقش کنید جواب سوالش رو از کتابهاش پیدا کنه یا از مربی و معلمش بپرسه. این حرف زدن واقعا معجزه میکنه. میتونید در یک مکالمه ساده کلی تحقیقات و صحبتهای خوب بکنید. 

امروز هیوا از من پرسید ما شیرازیم یا ایران. برای توضیحش رفتیم سراغ کتاب اطلس و درباره شهر و کشور و پایتختها براش توضیح دادم. و هیوا بلافاصله رفت و نقاشی ساعت معروف لندن Big ben رو کشید. اینقدر خوب که انگاری چند بار سفر کرده بچممم:)))))))))))) اینها آموزشهای غیر مستقیم جغرافی هست. میتونید از همین روشها تاریخ رو با شکل و نقاشی و کتابهای ساده انجام بدید.

خیلی فعالیتها بهمین سادگی شکل میگیره.

موفق باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ملیکا کوچولو
19 اردیبهشت 92 17:12
سلام دوست خوبم. در مورد اسکیت: من مربی شنا و اسکیت هستم.از سن 4 سال به بالا به خاطر اینکه استخوانها استحکام پیدا کرده خطر شکستگی کم میشه و از نظر اینکه ورزشی مهیج و پر تحرکه عالیه. اما نباید هرگز تسلیم این خواسته بچه ها بشیم کهنمیخوام کلاه ایمنی بذارم ،نمیخوام زانو بند ببندم و...)چون همیشه احتمال زمین خوردن هست. اگر در جاهای ایمن یاد بگیره و باز هم جای امن بازی کنه خیلی ورزش شادیه.منظورم از ایمن اینهاستپیست شلوغ نباشه،کنار جدول بازی نکنه،تو کوچه اگر بازی میکنه مراقب سنگ ریزه ها باشه و زمین خیس نباشه.به امید موفقیت هیوای گلم در تمامی مراحل زندگی.


عزیمز مرسییییییییییییییییییییی. برات در وبلگت پیام گذاشتم.
مريم
20 اردیبهشت 92 7:47
ايشالا خيلي زود سلامتيتون رو بدست بياريد . شما خانه بازي در شيراز آدرسش را داريد كه بچه فقط و فقط بازي كنه مخصوصاً( شن بازي و آب بازي ) و محيطش بزرگ باشه باحياط بزرگ و مديريت قوي ؟
راستش توت فرنگي را ديده ام اما گويا آموزشي اش كرده اند؟
ممنونم


مریم جان ممنون. شیراز چنین جایی رو نداره. یک خانه بازی هست در معالی آباد ابتدای خلبانان هست فکر میکنم . توت فرنگی بلی اموزشی هیست. موفق باشی. راستی اگر دوست داشتی میتونی تابستون کوچولوت رو در کلاس خصوصی زبان انگلیسی من ثبت نام کنی. گفتم شیرازی بهت بگم همون کارهای مجموعه رو خودم انجام میدم.
مامان عبدالرحمن واویس
20 اردیبهشت 92 17:06
.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•..
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*.*•. .•*..*•. •*.*
.•*..*•. .•*..*


عزیززززززززززززززززززززمی.
بهناز مامان نازنین
21 اردیبهشت 92 0:31
چکار قشنگی می کنی سحر جون عالیه،راستی ما هم ویروس گرفتیم افتضاااااح




ممنون عزیزم. خیلیییییییییییی بده بهناز جانم. تازه امروز هیوا استفراغ هم میکنه....(((


خصوصیت رو خوندم عزیزم. ببین همه بچه ها همینطور در این سن مشتاق هستن. به مرور بهتر هم میشن . اگر میخوای بری خوب میتونی بهش یاد بدی. البته بهت بگم این تراشه ها بهتره اما اینطور نیست که بطور کامل بتونه تمام کتابها رو بخونه. این روند در حقیقت پیش در آمدی برای اموزش کامل در مدرسه هست. اگر میخوای بری بهتره تمرکزت رو بذاری روی انگلیسی . من مجموعهم رو بزودی به دستت میرسونم. میتونی بارحتی باهاش کار کنی. و حتما براش معلم بگیر یا ببرش کلاس خصوصی. کاش نزدیک بودیم و خودم نازنین نازم رو آموزش میدادم. حیف((
مامان عبدالرحمن واویس
21 اردیبهشت 92 15:48
سلام سحرجان توینظرات داشتم نگاه میکردم متوجه شدم که تابستان خودتون کلاس خصوصی میذارین که همین مجموعه روکارمیکنیدمیشه بپرسم دقیقا کی شروع میشه وچه مدت طول میکشه
ممنون عزیزممممممممممممم


عزیزمی. برات اس ام اس زدم
بهناز مامان نازنین
21 اردیبهشت 92 23:14
وای سحر جون فدات بشم من خیلی ماهی
عزیزم ای کاش می شد واقعا ممنون از لطفت


خدا نکنه واقعا کاش ) قربان تو دوست خوبم.
سمانه
22 اردیبهشت 92 12:11
سلام عزیزم خسته نباشید. من از 2 سالگی با سارینا(دخترم) تراشه ها را کار کردم واقعا علاقه نشون میده .چون از 6 ماهگی براش کتاب میخوندم خیلی به کتاب خوندن علاقه داره . پکیج 2 را کاملا یاد گرفته و و شروع کردم به یادگیری کتاب های داستان خودش. و افعال پکیج چون افعال را کمی باهم قاطی میکنه.
چون خودم زبان انگلیسی خوندم و فوق لیسانس زبان شناسی دارمدخترم از نوزادی با زبان انگلیسی اشنا شد. الان توی سن 3 سال و نیم حدود 10شغر انگلیسی بلده و حروف الف بای انگلیسی را به ترتیب میخونه و تقریبا میشناسه 30 لقت انگلیسی بلده.اعداد را تا 10 به انگلیسی بلده.من از 3 ماهگی برایش روزی 10 دقیقه سی دی تصویری و اوایی گذاشتم. که وقتی الان براش میزارم نسبت بهش واکنش نشون میده و به خاطر داره
1- سوال اول من این هست که اعداد را انگلیسی و فارسی نوشتاری هم بهش یاد بدم تا بشناسه
2-سوال دوم جغرافی و شهر ها را با چه اموزشی به دختر خانوم نازت یاد دادی/؟
و اموزش هایی که به هیوا جون یاد دادی چی هست ؟
این را هم بگم که سارینا علاقه شدیدی به پازل داره و در این سن پازل 25 تکه را به راحتی بازی میکنه
ممنون میشم با هم در ارتباط باشیم و من را راهنمایی کنید


سلام به دوست خوبم . عزیزم...در مورد سوالاتت برای اموزش حروف نوشنتاری اصلا سن زیر 4 سال رو توصیه نمیکنم. و به نظرم به هیچ عنوان کار درستی منیست و یک پیشرفت هم به حساب نمیاد .
در مورد سوال دوم باز هم من به هیوا از سن 4 سالگی شهرها پرچم ها کشورها کلا قطب ها و جغرافی رو البته با کمک بسیار مربیهای خوبش کار کردم.با روش مونستوری. روشش خیلی مفصل هست و نمیتونم بارت توضیح بدم. غفقط بگم ما فقط با نقاشی کارتهای آموزشی از این فلش کارتها. کتاب. بازی دیدن کره جغرافیا و کتابهایی درباره قطب جنوب و البته فیلمهای مستند استفاده کردم. اضافه کنم اموزش در مهد بسیار جامع تر و موثر تر از منزل هست ومن فقط هنکاری کردم
در مورد پازل بلی خیلی از بچه ها توانایی اشکال هندسی و شکل شناسی خوبی دارن. پازل به دقت و تمرکز بچه ها خیلی کمک میکنه. اگر دوست داری و فکر میکنی نیاز داری تحت یک اموزش مستقیم و بهتر با سی دی ها و روشهای خاص کودک و فیلمهای ویدیویی بسیار خاص با دختر نازت انگلیسی کار کنی میتونی بسته زبان من رو سفارش بدی. در مورد اینکه چی هست و چطور هست قبلا نوشتم اما بزودی باز هم بطور مفصل دربارش مینویسم. این بسته بچه های صفر رو به درجه بالا میرسونه و برای دختر تو که تقریاب مثل هیوای من باهاش کار شده و البته شما که توانایی و شناخت زبانی بالایی داری مطمئنا بسیار بسیار بیشتر تاثیرمند هست . برای شناخت بیشترت من فوق لیسانس مترجمی زابن هستم و دوره 1 ساله ای برای تدریس زبان کودک در کشور انگلستان دیدم و مربی مونتسور یهم هستم دوره ش رو دیدم. برای همین تمام تجربیات من به علاوه کارهای عملی که با دخترم کردم در طی این سالها باعث شد برای رفاه بیشتر بچه های خوب این بسته رو بصورت اموزش از راه دور درارم که همه دوستام بتونن استفاده کنن. هر سوتل دیگه ای داشتی بهم بگو . البته بعد از مجموعه زبان کتاب کامل مونتسوری رو با تمام اموزشهاش بصورت تصویری و عملی چاپ میکنم که خیلی خیلی میتونه کمکت کنه. موفق و شادباشی
سمانه
22 اردیبهشت 92 20:24
سلام عزیزم
سارینا من متولد فروردین 89 هست.من پکیج شما را چگونه میتونم اموزش بدم. کتابی درمورد آموزش مونتسوری به من معرفی کنید. من با سارینا فلش کارت هم کار میکنم واقعا نسبت با این اموزش ها در حین بازی خیلی علاقه نشون میده و اینکه من اموزش زبان به کودکان را در موسسه کیش ایر دیدم اما تجربه شما بیشر از من هست . از اینکه کمکم میکنید ممنون هستم و خوشحال میشم بیشتر با هم در ارتباط باشیم.


سلام دوست خوبم. ممون از لطف و اعتماد شما. بزودی نحوه سفارش بسته و توضیحات کاملی رو دربارش مینویسم. درباره مونتسوری اتفاقااااااااااااا به کمک یک مترجم خیلی نیاز دارم و حتما مزاحمت خواهم شد چون مطالبش خیلی زیاد هستن. اگر سرچ کنی شاید مطالبی بیاد اما چیزی که آموزشی باشه دو کتاب هست که متاسفانه اسمش رو نمیدونم. و اونها در سایت مجتمع آموزشی مهدوی هستم اگر سرچ کنی مدرسه مونتسوری مهدوی رو میاد و نمیدونم بتونی دانلود کنی چون من هرکاری کردم موفق نشدم . در هر حال خیلی خیلی زود مینویسم کتاب رو و میتونی تهیه کنی عزیزم.
سمانه
22 اردیبهشت 92 20:29
اگر کتاب هم به انگلیسی بود موردی نداره لطف کنید معرفی کنید تا مطالعه کنم.اگر قابل باشم در ترجمه کتاب هم میتوانم کمکتان کنم موفق باشی و همیشه سربلند
مامان مهرتاش کوچولو
23 اردیبهشت 92 11:53
سلام عزیزم ایشالا بلا هم از شما هم از هیوای آسمانیمون دور باشه و زودتر خبر سلامتیتون و بخونیم متوجه شدم شما شیراز هستین ایشالا موفق باشین ... خیلی خوبه ... ایشالا بزودی عکسای خوشگل هیوا جون و در حال اسکیت بازی می بینیم ... منتظر پکیج آموزشیتون هستیم ...
مامان مهرسا
23 اردیبهشت 92 13:21
سلام به دوست خوبم كه خالصانه تجربياتش رو در اختيار ما مادرا ميذاره بي نهايت ازت تشكر ميكنم و منتظر اين مجموعه بينظيرت هستم .هيواي دوست داشتني ما رو هم ببوس.


سلام به یار همیشگی ما )) حتما. بزودی عزیزم.
مامان عبدالرحمن واویس
23 اردیبهشت 92 15:15
سحرجان خداروشکرکه بخیرگذشت...خداخودش رحم کنه 92که همش شدزلزله.....انشاالله که سالم باشین

میبوسمتون عزیزمممممممممممم


ممنون عزیزم دوست خوبم. انشالله
Sara
23 اردیبهشت 92 15:33
سلام دوست عزيز ميشه لطفا بگيد كلاسهاي حضوري پكيجتون رو از كي توي شيراز يشروع مي كنيد؟


سلام سارای عزیزم. از اول مرداد همین اموزهاش مجموعه بصورت کاملتر هست. بصورت خصوصی هم هست. خوب باشی عزیزم.
Sara
23 اردیبهشت 92 16:34
راستي دوست عزيز از زلزله شيراز چه خبر؟ اميدوارم شما و هيواي نازت سلامت باشيد هميشه.


زلزله شدید بود سارا جان. برامون دعا کن. خوبیم ممنون از اینکه به یادمون هستی.