هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

هیوای آسمانی من

جعبه آرزوها

1393/4/21 23:54
نویسنده : ساحل
3,233 بازدید
اشتراک گذاری

 

این جعبه آرزوهای ماست. از روی کتاب آرزوهای من که شبهای من و هیوا را پر میکند. کتابی که من و هیوا را به ارزوهای دور و دراز میبرد . هر شب یک صفحه را باهم کار میکنیم و صحبت میکنیم درباره ترسها و ارزوها . آرزوهای من و هیوا ارزوهای خریدنی و دست نیافتنی اینکه میشود تمام آرزوها را خرید یا دبست آورد اصلا آرزو چیست و اگر چشمانمان را ببنیدم آرزوهایمان چه شکلی است چه رنگی چه طعمی و مادر که از خلاقیت ذهن کوچک تو دخترم شگفت زده میشود. تو فقط یک ماهتابی که ارزش دیدنت فراتر از هر تولد دنیایی است.

ما آرزوهایمان را در این جعبه می گذاریم و گاهی درب جعبه را باز میکنیم و درباره آن صحبت میکنیم.

جعبه آرزوها

آرزوهای دست یافتنی با دایره و غیر آن با ضربدر مشخص شده اند.

 

جعبه آرزوها

آرزوی خریدنی هیوا خریدن اسب است و هیوا یک اسب زیبا نقاشی میکند.

جعبه آرزوها

یک بادبادک درست کردیم و هر قسمتش منگوله هایی دارد که آرزوهای یک نفر است. آرزوهای هیوا بابا مامان مادربزرگ ...و ما آن را به آسمان بردیم تا آرزوهایمان برآورده شود.

جعبه آرزوها

هیوا گرانترین آرزویش را هم کشید و صحبت کردیم برای ان باید چه کارهایی بکنیم. هیوا چشمهایش را بست و به رنگ آرزویش فکر کرد...صورتی ترش مزه با عطر گل سرخ نرم و مخملی درون شب با مهتاب

اینهم آرزوهای دختر جان ما.

پسندها (2)

نظرات (5)

آیدا
22 تیر 93 1:43
سلام به ساحل عزیز و هیوای پر احساسم. شما مرا هم با این آرزوهای صورتی به دنیای آرزوها وارد کردید..... خیلی احساسی وزیباست...
ساحل
پاسخ
سلام دوست خوبم. امیدوارم دنیای شیرین ارزوهات همیشه سبز و دست یافتنی باشه عزیزم.
رها
22 تیر 93 5:09
چه کار جالبی من هم اینکار رو حتما" انجام میدم قربون دخمل ناناز که رنگ آرزوهاش صورتی هستش
ساحل
پاسخ
لاله
8 مرداد 93 9:27
سحر جان میشه مشخصات کتاب آرزو های من بگید؟ ایده جعبه آرزوها عالییییییه
ساحل
پاسخ
بلی عزیزم. این جعبه و کتابش و کلا تمام کارهاش عالیه. تصویرشو برات توی واتس اپ میذارم
پرنیان
13 فروردین 94 8:32
سلام عزیزم مطلب شما زیبا بود اگه امکان داره اسم کتاب ارزوهای من ونویسنده اش را بهم بگید.ممنون
ساحل
پاسخ
مرسی عزیزم. در شیراز کتابفروشی کودکانه ابتدای معالی اباد داره این محصول رو.
بانو
3 مهر 94 15:40
سلام. مشخصات کتاب رو برام می نویسید؟ سپاس.
ساحل
پاسخ
مشخصاتش رو ندارم عزیز