هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

هیوای آسمانی من

بدون عنوان

1393/4/21 23:41
نویسنده : ساحل
611 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان همراه. دو روز پیش روز ادبیات کودک بود و این روز را به تمام کودکان خوب کتابخوان تبریک میگوییم.

این روزهای تابستان می گذرند و روزهای ما دارد کم کم خلوت می شود. برنامه ریزی هیوا خیلی خوب پیش می رود و کلاسهای کارگاه من رو به اتمام است و شنای هیوا جانم هم تمام شده و کمی بیشتر فرصت داریم برای کارهای خودمان. 

شبها شروع کردم به خواندن و مطالعه و مرور کلمات و گرامر انگلیسی و همچنان در حال ارتقای محصولات مورد نظر و نوشتن کتاب های مختلف و ترجمه و گردآوری متن فارسی آهنگهای انگلیسی و مجموعه ویدیوها کلیپهای آموزش مکالمات و نرسری رایمزهای معروف هستیم.

در کنار همه گاه گاهی به عذاب وجدان شدید دچار می شوم و دلم میخواهد کل برنامه هایم را تعطیل کنم اما هر انسانی بهر کاری آفریده شده است دیگر.

بجای آن تلاش میکنم بیشتر و بهتر به دخترمان برسم بخصوص که هیوا آخرین روزهای کودکی حرفه ای خود را می گذراند و بزودی وارد عالم مدرسه و ردس می شود.

برایتان چند پست میگذارم که از آموزش نجوم و علوم شروع میکنیم و اضافه میکنم بسیاری از آموزشهای من بدون تصویر بوده و یا ترجیح میدهم در وبلاگ چیزی درباره آن ننویسم.

این توپهای سفید رنگ را گرفتیم و با مراجعه به کتاب و دانشنامه مرور کردیم و رنگ کردیم شبیه به سیارات و نام انگلیسی و فارسی آن را آموزش دادیم

 

اموزش نجوم

آموزش ریاضی و جمع و تفریق با چوب خط


 

و همچنان روی نوشتن و زبان انگلیسی کار میکنیم با انواع بازیهای گروهی که بزودی بصورت مجموعه گردآوری خواهد شد بسیار کامل و در واقع بخش دوم مجموعه پیشین 

بازی کلمات

کتاب داستانی که به تازگی تهیه کرده ایم و فعالیت آموزشی و خلاق در انتهای کتاب کودک را وادار به تفکر و صحبت و پردازش متن زبان اصلی می نماید.

 

اینهم کیک تولد هیوا کاردستی برای خواندن شعر انگلیسی و ضبط صدایش.

موفق باشید.

پسندها (3)

نظرات (1)

رها
22 تیر 93 5:13
عالی بود مامانیه مهربون من این کتاب قصه های انگلیسی رو از کجا میتونم تهیه کنم میتونم خودم درستش کنم ؟ نقاشی بکشم و واسه ی اون نقاشی بگم دخملی قصه بگه ؟
ساحل
پاسخ
شما هر کاری که بتونید میتونید بکنید برای کتاب. بلی چرا که نه؟؟؟ بسیار هم عالیه روشی است به نام خلاقیت و قصه گویی خلاق