هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

هیوای آسمانی من

کتاب خانه ی جدید هیوا

1394/8/5 18:58
نویسنده : ساحل
1,611 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااام دوستان خوب من

 

ببخشید اینقدر دیر به دیر سر می زنیم. این هفته ها حسابی درگیر مسایل خوب و بدی بودیم از جمله سر و کله زدن با ادارات دولتی که می دانید چه مصصیبتی دارد :)

با کتابخانه ی جدیدمان آمده ایم و معرفی چندین کتاب از انتشارات خوب کانون پرورشی فکری کودک

صبحی زود که هنوز چشم کلاغ ها هم باز نشده بود گذارمان به کتابخانه ی کانون افتاد و برای اوین بار واردش شدیم و در دنیای خوب کودکی غرق شدیم دو ساعتی میان کتاب ها گشتیم و برداشتیم و خریدیم و عزیزمان را عضو کتابخانه اش کردیم. 

این حاصل دو ساعت گشت زنی ماست :))

 

مجموعه های کتاب و سی دی صوتی

مجموعه ی اشنایی با کاشت و دوستی زمین . درونش دانه دارد و خاک :)

شعرهایی که هیوا خیلی خیلی دوستشان دارد . 

کتابی که صفحه صفحه اش زیبا بود و حرف هایی که کاش همه ی ادمها به ان عمل می کردند آن وقت هیچ کسی به خودش اجازه نمی داد در وبلاگ و زندگی همه سرک بکشد و نظرات خیلی خاص خودش را به همه تعمیم دهد :)

مدل باز شدن این کتاب از بالا به پایین است و صفحاتش برجسته

و باز هم شعر

و شعر

 

گونه های مختلف برگ و درخت با داستان و شعر

کاری عالی تصویر سازی بی نظیر از بازیافتی هایی که دستان یک هنرمند درست کرده و عکاسی شده است.

علوم و بدن انسان با فعالیت وبرچسب

ممنون از دوستی خوب و دور برای این کتاب عالییییییییی

خلاقیت و ابزار

بلدیم همدلی کنیم ؟ همدلی چیست ؟ دلسوزی نه ، مظلوم نمای نه . تاسف نه همدلی یعنی شونده ی فعال باشیم گاهی بی صدا 

و دنیایی از تقویت هوش هندسی ریاضی

 

خوب باشید عزیزانم

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان مینو
6 آبان 94 14:05
سلام ساحل عزیز فقط اومدم تا بابت همه زحمات بی دریغ و بی چشمداشتت ازت تشکر کنم . راستش من خیلی اهل نظر نوشتن یا بهتر بگم صحبت کردن نیستم اما تند تند به اینجا و مادران امروز سر میزنم و محصولات خیلی خوب شما رو تهیه کردم و منتظرم تا فاطمه جانم به حرف زدن مسلط بشه تا آموزشهارو شروع کنم. حدود هزار و صد فلش کارت براش درست کردم و بیصبرانه روزهارو میشمرم البته الان فاطمه جانم داره سیمپلی کیدزو هرروز گوش میده. باز هم از صمیم قلب ازت ممنونم و خواهش میکنم ما مامانای مشتاقو تنها نذاری.
ساحل
پاسخ
به روی چشمهایم عزیزممممممممم
marzieh
7 آبان 94 8:26
سلام سحر جان خیلی عالیه که شما اینقدر به موضوع کتاب اهمیت میدین . تلنگر خوبیه واسه همه ما برا خودمون و کودکانمون به کتاب اهمیت بدیم ممنون از به اشتراک گذاری
ساحل
پاسخ
soosan
9 آبان 94 16:59
سحرجان کتاب درون بدن من برای کدام انتشاراته؟ نمی دونم عزیزم
مامانه شایلین
20 آبان 94 14:18
هیوا خانووووووووووم وبت عالیه... میبوسمت عزیزم
ساحل
پاسخ
گــ♥ــلبرگ
29 آبان 94 20:38
واي واي واي من چقدر (از دوسالگي تا همين الان 11 سالگي) با اون ابر اومد باد اومد خاطره دارم وااااي
ساحل
پاسخ