هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

هیوای آسمانی من

پاسخ به مامانهای بیکار

1393/3/14 10:14
نویسنده : ساحل
1,497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان و همراهان عزیز

 

چند پست داشتم که متاسفانه شجاعت گذاشتن ایمیل یا ادرسی برای پاسخ گرفتن را نداشتند. بنا بر این چون تعداد انسانهای بی کار و قاضی زیاد است و مطمئنم سر میزنند برای سر در آوردن از هر چیزی همینجا نوشته ای کلی می گذارم.

 

دوست عزیز و دوستان عزیز

زندگی شخصی هر کسی به خودش مربوط است. اگر دنبال پول و سود است باز به خودش مربوط است. اگر مادر خوبی است یا بد به خودش مرتبط است. هیچ کجای این وبلاگ تبلیغات نیست اگر باشد فقط در جهت اشنایی و کمک به مادرهایی است که بر عکس شمایان دانا دوست دارند در مورد کارتون و کتاب اطلاع داشته باشند. شمایی که سنگ من و دختر من را به سینه می زنی مدتهاست تصمیم گرفتم بخاطر ورود ادمهایی ظاهر بین چون شما هیچ مطلبی در مورد کارهای خودم با هیوا را اینجا نگذارم. وبرای همین است الان داد سر میدهی که چقدر برای دخترت وقت می گذاشتی. نمیدانم کی چه وقت یاد می گیرید سرتان به زندگی خودتان باشد و در عین حال برای من ذره ای مهم نیست شما چه نظری دارید. خدا را شکر میکنم دیگران مانند شما ظاهر بین و کم اطلاع نیستند. همه من را خوب میشناسند به قدری مال دنیا دارم که نیازی به فروش و درامد کتاب و کارتون نداره خوب بدانید. کلاسهای فرهنگسرا را فرمودند 18 هزار تومن است شما بیشتر می گیرید واقعا برایتان متاسفم درد میکشید میدانم. کلا شهریه کلاسها و کارگاهه ا 38 هزار تومان است . تصحیح کنید در خاطر کدرتان. و باز بدانید من از روز اول خدمت مسوول محترم فرهنگسرا اعلام کردم ریالی بعنوان دستمزد نخواهم کرفت و نگرفتم. خوب است در میان ذهن های بیماری چون شما ادمهایی بسیاری هستند واقع بین. مال دنیا داشتنش ادم را دچار کمبود نمیکند اما نداشتنش برای ادم وهم و خیال پیش می اورد. شما به زندگی خودتان برسید. نگران دختر من نباشید او بخوبی میداند مادرش در حال چه کاری است . شما و امثال شما اگر اهل حرف بودید بجای اسم " مامان " نوشتن اسم واقعی می نوشیتد و ادرسی می گذاشتید. ادمها مختارند روش زندگی خود را خودشان انتخاب کنند بحای سرک کشیدن در محیط شخصی دیگران فکری به حال دل چرکینتان کنید که در حال پرورش یک کودک است. 

شجاع باشید و واقع بین. بخل و حسادت را کنار بگذارید و دنبال زندگی خودتان باشید. 

روز خوش.

پسندها (3)

نظرات (11)

مامان آندیا
14 خرداد 93 11:42
سلام عزیزم مرسی از ایمیلتون. حتما نازی خانم.اصلا اعتنایی به چرندیات دیگران نداشته باشید.دورو بر ما پر از ادم های حسودی هستش که تحمل کوچکترین پیشرفتی از دیگران رو ندارن.بعضی ها وقتی موفقیت دیگران رو میبینند اینجوری خودشون رو خالی میکنند.اتفاقا به اشتراک گذاشتن این همه کارهای خوب از معرفی کتاب سی دی و کلی چیزهای دیگه نشان دهنده ی بی نیازی شماست که میخواهید کودکان ما هم سهمی داشته باشند و گرنه میتونستید به هیچ کس نگید و کلی همه حسرتتون رو میخوردند به نظر منشما با خدا معامله میکنید که این همه با حوصله به سوالات تماس ها و ایمیل ها جواب میدید و واسه همه وقت میزارید من که همیشه دعاتون میکنم که تو و دختر نازتون همیشه خوشحال و سالم باشید و از چشم بد دور . من آدم میشناسم زورش میاد بگه بجه اش رو جه کلاسی میبره و جه کارهایی واسش میکنه. ببخشید ططولانی شد.راستی آندیای گلم چند کلمه انگلیسی رو با اشاره میگه با چند بار بیبی انیشتن گذاشتن کلی غشو ضعف کردم سیمپلی کیدز رومیذاریم عاشقشه هر روز صبح کارمونه .همش میگه بابا منظورش بابا بلک شیپه عزیزم ماشالله به عزیز دلم. خیلی خیلی خوشحال میشم از پیشرفت بچه ها. خوشحالم کردی خیلی زیاد عزیزم. ببوسش از طرف من. سعی میکنم بیشتر وقت بذارم در وبلاگ دوست خوبم.
زهره مامان مرسانا
14 خرداد 93 15:02
وای خدا این ادمهای حسود چه مرگشونه اخه به خدا سحر جان من هر روز سر به وبلاگ تون میزنم من به عنوان یک مادر واقعا کیف میکنم حتی بعضی اوقات غبطه میخورم کاش بتونم مثل شما باشم تو رو خدا از نوشتن و گذاشتن برنامه هاتون پشیمون نشید پس من چه طوری از شما چیزی یاد بگیرم اخه میخواستم با وایبر بیام که جواب دادین واتس اپ دارین منم که متاسفانه واتس اپ ندارم سحر جان به گزافه گویی های بقیه اهمیتی ندین بزارین از حسودی بترکن حاضرم قسم بخورم چون خودشون هیچ کاری بلد نیستن واسه بچه هاشون انجام بدن این اراجیف مینویسن مامانای زیادی تو این وب میان و از نوشته های خالصانه تون بهره مند میشن پس ما رو محروم نکنید از تجربیات تون
ساحل
پاسخ
عزیزم زودتر واتس آپ رو ردیف کن و بیا پیشمون. خیلی خیلی گروه گرم و خوبی داریم.
مامان آرشين
15 خرداد 93 12:09
واقعا كاش همه دنبال زندگي خودشون و بهبود زندگيشون بودند... معلوم نيست كي اين فرهنگ جايگزين اين سرك كشيهاي بيجا خواهد شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ساحل
پاسخ
مهناز مامان روزبه
15 خرداد 93 14:32
سحر جان حالا علت کم پست گذاشتن تو وبلاگت رو فهمیدم قبلنا وقتی سر میزدم هر دفعه با کلی اطلاعات جدید میرفتم بیرون میدونم که اجازه نمیدی آدمای ظاهربین و کم اطلاع مانع کارت بشن ای کاش پسرمنم مامانی چون مامان هیوا داشت
ساحل
پاسخ
این حرفو نزن مهناز. تو برای روزبه عزیز بهترین مادری. چشم سعی میکنم بلیشتر مطلب بذارم عزیزم.
نسرین
15 خرداد 93 20:03
سلام سحر عزیز خواستم بگم متاسفانه آدم بیمار دور و برمان زیاد است وبلاگ دختر من آموزشی نیست صرفا جهت ثبت خاطرات میباشد ولی برای من هم نظراتی میذارند که واقعا خندم میگیره چه برسه به وبلاگ شما که آموزشی هست و آدم حسود بسیار از همین جا روی ماه ودستان مهربانتان را بوسه باران میکنم به خاطر آموزشهای رایگان وبدون هیچ چشم داشتی واقعا از اینکه با شما آشنا شدم بسیار خرسندم خواستم بهتون بگم که خدایی نکرده روح لطیفتون رو به خاطر این حرفهای بی ارزش آزرده نکنید
ساحل
پاسخ
ممنون نسرین عزیزم. متشکرم از لطفت دوست خوبم.
مامان پرهام
17 خرداد 93 10:41
سحر عزیز سلام معمولا خیلی نظر نمی دهم تقریبا غیر از وبلاگ شما جای دیگری نظر ثبت نکرده ام. شاید اشکال از ما خواننده های خاموش باشد که پررنگ می کند نظر مغرضان را. این که چرا حسادت به تو زیاد است، دلیلش واضح است: مثال حال ماست که با شکستن پای دیگران تو دونده نمی شوی. خیلی از ایده هایت را دیده و اجرا نکرده ام و فکر کن این چه باری بر دوش یک مادر می گذارد. نمی خواهم توجیه کنم ولی در این دنیایی که همه دنبال کسب مادی هستند شاهدیم که دو سال پست های رایگان و کاملا رایگان برای آموزش کودکانمان می گذاشتی. در این دنیایی که بسیارند کسانی که فقط با کپی کردن یک فیلم و ویدیو درآمد کسب می کنند، حال تو که زحمت کارت را می خواهی جبران کنی اینقدر به چشم می آید. بعضی وقتها این خاموشان مانند من شاید بزرگترین دشمنان شمایان باشند.
ساحل
پاسخ
عزیزم دوست مهربونم ممنون از نوشتت. و ترجیح میدم نه بخاطر این سخنان بی ارزش بلکه بخاطر خود من و هیوا خاموش نباشدی و برام بنویسید نظرات و دلنوشته هاتون رو. ممنونم برام پیام گذاشتید و امیدوارم بتونم جبران اینهمه لطف و سخنان زیبای شما رو بکنم.
maryam
17 خرداد 93 13:29
سحر جان بی خیال این حرفها......به قول قدیمیها حرف باد هواست........ادمهای کوته بین فقط از این حرفها میزنن.......به کارت ادامه بده...ما پشتتیم
ساحل
پاسخ
بهار
18 خرداد 93 14:52
سحر جان من و خیلی از دوستانم به مادر و معلمی چون شما افتخار می کنیم .از شما یاد میگیریم و قطعا آرزوی هر مادری است که در بسیاری موارد مانند شما باشد . کودک من با استفاده از روش شما بسیار در زبان انگلیسی پیشرفت کرده . همیشه آدمهای مشکل دار همه جا پیدا میشن خواهش می کنم بهشون اهمیت ندین. باز هم ممنون از لطفتون و ای کاش در شهر شما بودم و می تونستم از کلاسهاتون برای پسرم استفاده کنم. سلامت و پیروز باشید. روی ماه هیوا جان را ببوسید.
ساحل
پاسخ
عزیزم ممنون. منهم دوست داشتم تمام بچه ها بتونن در کلاسها شرکت کنن. باز هم متشکرم.
رها
5 تیر 93 7:20
سلام دوست خوبم من از خوانندگان جدیدتون هستم دیدم چند بار کامنت گذاشتم جواب ندادید پس بودند کسایی که حوصله تون رو سر بردن اما من یه مادرم و دوست دارم از تجربیات شما استفاده کنم به نظر من شما کار بزرگی دارید انجام میدید به عنوان یه مادر و معلم بهتون تبریک میگم خواهش میکنم از نوشتن آ؟موزشها و کاراتون دست برندارید عزیزم من یه وبلاگ کاملا" خصوصی دارم که روزانه های بچه هامو توش مینویسم هستند کسایی که میان و چرت و پرت مینویسن یعنی به روزانه های عادیه یه زندگیه معمولی حسادت میکنن دیگه چه برسه که شما اینقدر تو زندگی و کارتون و تربیت فرزندتون موفقید
ساحل
پاسخ
سلام دوست تازه و عزیزم. من تمام کانتها رو پاسخ میدم بجز اونهایی که خصوصی هست و ادرس نداره. بهرحال اگر کوتاهی شده عذر میخوام حتما متوجه نشدم. ممنونم از لطفتون. امیدوارنم همواره موفق باشید. حتما حتما پست مینویسم مطمئن باشید.
رها
11 تیر 93 0:37
سلام دوست خوبم من میخوام از الان شروع کنم به آموزش بچه هام یعنی شما فکر کن از صفر دخترم 5سال و 5 ماهش هستش و پسرم 2 سال و 2 ماه اگه زحمت نیست راهنماییم بفرمایید که از کجا شروع کنم و با چه وسایل اموزشی شما الگویی خوبی واسه همه یمادرا هستین کاش بتونم یک صدم کارایی که شما با دخترتون انجام دادید من با بچه هام انجام بدم خواهش میکنم اگر در تووانتون هست من رو راهنمایی بفرمایید ممنونم عزیزم
ساحل
پاسخ
رهای عزیزم برای هر دو گلتون میشه کارهای بسیار خوبی رو شروع کرد هم در امر زبان هم بقیه چیزها. حالا باید بدونم دقیقا چی دوست دارید؟ ممنونم از لطفتون به من عزیزم. برای ابزار اموزشی من همه رو در خریدهای روزمره از کتابفروشی و شهر کتاب تهران یا اینترنت و سایتهای ابزی های فکری مثل کتاب هد هد یا اموزک تهیه میکنم. یا سایت انتشارات تاب. برای زبان لطفا برام اییمل بفرستید و بگید چی میخواید من لینک رو از همخونجت براتون میفرستم دوست خوبم.
مامان شراره(راحله عباسی)
21 تیر 93 19:15
به وجودتون افتخار می کنم موفق باشید سلامت و شـــــــــــــــــــــاد
ساحل
پاسخ