هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

هیوای آسمانی من

تابستان

1393/2/31 21:38
نویسنده : ساحل
1,626 بازدید
اشتراک گذاری

ما از سفر برگشتیم. بسیار زوهای خوبی بود جای همگی خالی. به شدت به هیوا خوش گذشت و شاهد موفقیتهای بزرگ او در صحبت به زبان انگلیسی بودم. هیوا بدون من حتی به خرید میرفت و سفارش غذا و کافی میداد و شوق و برق اعتماد به نفس را به قدرت در چشمانش میدیدم و بعنوان یک مادر نه مربی به این موضوع افتخار کردم.

کارگاه های آمزوش زبان دوم و پرورش کودک دوزبانه از شنبه در دو ساعت در مکان اعلام شده برقرار خواهد شد.

 

http://madaranemrooz.ir/products/english_kids_exhibition

 

هرچقدر برای تقویت شنیداری و مخهارت خوب شنیدن کودکان وقت بگذارید باز هم کم است. دانشتن زبان واقعا باز دشن دری به درهای دنیاست پس بدانید و این روزها را از دست ندهید.

 

کتابهای بسیار زیادی خردیدم و مجموعه های تقویت هوش بسیار خوبی که حتما در روزهای اتی نام انها را خواهم نوشت و مقداری از این کارها بعد از تجدید چاپ بر روی سایت مادران امروز برای نخستین بار قرار خواهد گرفت.

 

کلاسهای تابستانی ما هم شروع شده. من و هیوا :) استخر .

 

برنامه های زیادی برای این روزها خواهم داشت که باز بزودی برایتان خواهم نوشت.

گروه های واتس آپی ما بسیرا برقرار است و مادران در این محیط بسیار فعال عمل میکنند.

 

برمیگردم زودددددددددددد

پسندها (4)

نظرات (8)

پروین
1 خرداد 93 10:24
رسیدن بخیر امیدکه همیشه خوش باشید
ساحل
پاسخ
مامان آندیا
2 خرداد 93 13:22
سلام عزیزم رسیدن به خیر خوشحالم به هیوای نازنین و البته مامانش خوش گذشته.من و آندیا این روزا حسابی کتاب میخونیم و البته موسیقی لایت گوش میدیم وخیلی برام شگفت انگیز و مسرت بخشه که تو عرض این چندروزه چند کلمه رو با هم یاد گرفته هر چند بعضی هاش نامفهومه ولی من مادر میفهمم واقعاکتاب خوندت عالیه و بیبی انیشتن رو هم یه کوچولو و کم کم میبینه منتظر سیمپلی کیدز هستم که باز هم با آندیا گوش کنیم و اون تکرار کنه البته اگه بتونه چون 16 ماهه هستش و من غرق لذت بشم. بازم مرسی از شما عزیز بزرگوار که بی ریا همه چیزای خوب رو واسه بچه های آسمانی میخواهید.
ساحل
پاسخ
وظیفم هست عزیزم. از پیشرفت عزیزانم خیلی خوشحال میشم. اندیا رو ببوس از طرف من.
مهناز مامان روزبه
2 خرداد 93 20:13
خوش باشید همیشه
ساحل
پاسخ
نازنین
3 خرداد 93 13:24
سلام همیشه به سفر و خوشی ما هم به هیوا جون افتخار میکنیم، بیوسیدش
ساحل
پاسخ
دوستتون داریم.
مامان آرشين
4 خرداد 93 15:55
رسيدن بخير به اميد روزهاي خوش ديگه خوبه كه اينها رو ميگي سحر جون.. چون خيلي بيشتر از پيش ترغيب ميشم كه آرشين رو دو زبانه بار بيارم
ساحل
پاسخ
مطهره
9 خرداد 93 16:42
سلام من به تازگي با بلاگ شما اشنا شدم البته هنوز موفق نشدم همه پستاتون رو بخونم ولي به زودي اين ار را خواهم كرد. ممنون ميشم جوابم رو بديد. من يك دختر 3ماهه دارم بايد از كجم شروع كنم؟(ميدونم حتما تو پستاتون اشاره كرديد ولي من عجول شدم تا زود شروع كنم) چطوري ميتونم تو واتساپ با شما باشم؟ از وقتي كه برا من ميگذاريد ممنون
ساحل
پاسخ
سلام عزیزم. خوش امدی. در چه مورد باید چکار کنی؟ شمارت رو برایم اییم لکن عزیز برای واتس اپ. که البته فعلا تکمیل شده.
مامان سما
12 خرداد 93 19:53
سلام سحر جون کجاین؟؟ منتظر واتس اپ هستم
ساحل
پاسخ
عزیزم سقف گروه واتس اپ پر شده...باید ببینم چکار میتونم بکنم.
H
12 خرداد 93 21:31
همیشه به شادی و سفرهای خوب راجب سفر بوشهر برات نوشتم اعتماد نکن چون اونجا زندگی کردم فضضضضضضولیم گل کرد این مربی کی بوذ؟ اگه ذوست داشتی بررام در وبلاگ ترمه پیام بگذار ___________ تابستان خوبی داشته باشید مربی که چه عرض کنم....گفتم خانه بازی خاله ریزه