هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

هیوای آسمانی من

خاطرات کاری

1393/3/14 10:31
نویسنده : ساحل
1,292 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزان

 

خیلی وقته از شما دور بودم. ببخشید. تابستان است و دخترک ما کنارمون. کلاسهای تابستانه و درگیری کاری. نمیخواستم اولین پست رو با اون لحن بذارم اما واقعا اذیت شدم از خوندن مزخرفات بعضی از ادمها. تاسفا باره ما ادمهایی داریم با چنین ذهنهای کوچکی.

براتون چندین فعالیت گذاشته بودم کنار که فعلا از نوشتن و گذاشتن تصاویر پشیمان شدم. 

و اما اخبار :

این وبلاگ دفترچه خاطرات هیوا نیست. بلکه راهی است برای برقراری ارتباط با تمام مادران ایرانی. دفترچه خاطرات دختر ما بصورت واقعی و با خط مادرش نوشته میشه. 

پس :

کارگاه های ما در شیراز در دو روز شنبه و دوشنبه و دو زمان پنج تا شش برای سنین بالای پنج سال و شش تا هفت برای زیر چهار سال برگزار می شود. دو جلسه اول با موفقیت کامل و همکاری بی نظیر کوچولوهام تموم شده. دخترکم در کلاس بود و بعنوان آتیش بیار معرکه عمل کرد :)))))))))))

بهمین دلیل سعی میکنم کمتر همراهم ببرم. خوشبختانه فرهنگسرای سعادت محل برقراری کلاسها روبروی منزل مادرم هست و هیوا رو میذارم و راحت برمیگردم. 

شهریه کلاسها 38 هزار تومن است و این رقم رو نه من بلکه خود فرهنگسرا تایین کرده است.

وبلاگ هیوا همیشه از ابتدا در حال اطلاع رسانی در خصوص زبان انگلیسی بوده امیدوارم دوستان درک کنند. نام وبلاگ آموزشی تربیتی است.

در پست بعدی درباره روشهای اموزش مکالمه به کودکان عزیز صحبت خواهیم کرد.

موفق باشید.

پسندها (2)

نظرات (10)

بیتا
14 خرداد 93 11:57
what a kind mom, Hiva will proud to have such an active mom. I hope to be a mom like as u. and will use yr experience.
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم. تشکر میکنم.
زهره مامان مرسانا
14 خرداد 93 15:08
سحر جان به طور خصوصی بزار ما که شماره تلفن و ای میل تون داریم ازتون میخوایم اون جوری به ما رمز بدی ولی ما رو از این فعالیتها و تجربیات محروم نکن من تازه پیداتون کردم خانمی حالا حالا ها با هاتون کار دارم واسه من یکی که الگو هستین به خدا بدون هیچ چاپلوسی میگم تو وبلاگ خیلی از مادرا رفتم که بچه هاشونو نابغه میدونن و خیلی کار میکنن گاهی باعث نا امیدیم میشد اما تو ولاگ شما فقط تلاش و امید میبینم وقتی هم که صداتونو میشنوم انگیزم خیلی زیاد میشه . یک حبر خوش هم بدم مرسانا از روزی که سی دی ها رو گوش میکنه خیلی از کلمات شعرها رو تکرار میکنه همون موقع است که من دعا میکنم تون عزیزم
ساحل
پاسخ
مرسانای نازنین خودم. ممنون از دعاهای شما. که اینقدر به من انرژی مثبت میده. ممنونم عزیز دلم.
مامان آرشين
15 خرداد 93 12:13
سلام ساحل جون خسته نباشي عزيزموقتي بيشتر در ارتباطيم و مطالبت رو ميخونيم قاعدتا فعالتر ميشيم و پر انرژي تر براي پرورش فرزند دو زبانه.. اميدوارم زمان كش بياد و بيشتر وقت داشته باشي كه همراهيمون كني
ساحل
پاسخ
عزیزم ممنونم. وظیفست هر کاری که بکنم. متشکرم دوست خوبم.
مامان مبینا
20 خرداد 93 1:43
سلام سحر جان با زحمتهای مبینا چه میکنید راستش نمیدونم چی بگم،خیلی متاسف شدم هم بخاطر ناراحتی شما و هم بخاطر حال اون آدم هایی که میان و ناشناس اظهار نظر میکنن و مردم رو مورد قضاوت خودشون قرار میدن،من هم از این جور پست ها تو وبلاگم داشتم... فقط همین و میگم که بچه های کلاس و مبینا خیلی دوستت دارن
ساحل
پاسخ
سلام زهرای عزیزم. مبینا عشق منه. بخاطر بچه های دیگه نمیتونم بغلش کنم. وگرنه خیلی خودمو کنترل میکنم هزار بار بوس و بغلش نمیکنم. ماشالله بسیار با استعداده. و خیلی کارهای دیگه میتونم براشون بکنم که متاسفانه مکانی که داریم استاندارد نیست . و شدیدا دنبال یک مکان خوب شاد هستم. امیدوارم بتونم بهتر کار کنم باهاشون. ببوسش خیلییییییییی زاد.
بانوی کوچه باغ
20 خرداد 93 10:42
خودتونو زیاااد اذیت نکنید .... منکه فراموشم نمیشه خوبیاتووون هیچ وقت بگذارید مردم هرطور که میخوان فکر کنن... ما ملکه ذهنشون نیستیم که دستورشون بدیم درست فکر کنن... شما راهتون رو ادامه بدید که دعای مادرانی چون من و کودکانمان یقینا راهتان را هموار خواهد کرد... هیوای عزیزم رو ببوس و اصلا هم ناراحت نشو... میبوسمت
ساحل
پاسخ
بانوی کوچه باغ
20 خرداد 93 10:44
من که بی صبرانه منتظر پست آموزش مکالمه هستم ...
ساحل
پاسخ
بانوی کوچه باغ
20 خرداد 93 10:57
میدونی واقعیت چیه سحر عزیزم؟؟ شما هر روز تو کاری و داری هدف مشخص و معینی رو دنبال میکنی در مورد بچه ات هم به موفقیت رسیدی... من حس میکنم مامانهای بیکار دنبال همینن خوب باشن با خودشون و بچه هاشون ... و میخوان یه جور به همین موفقیت و آرامشی که تو داری برسن ...برا همین تنها چیزی که از شما دارن همین وبلاگه زیر و روش میکنن تا چیزی گیرشون بیاااد اما هر چی میگردن فقط و فقط صداقتت رو میبینن و نمونه بودن مادرانگیتو و چون میبینن ... نه تفاوتشون خیلی زیاده و نمیتونن کاری بکنن هورمونهای حسادتشون به کار می افته و اینجوری ناراحتت میکنن... گاهی وقتها دلم براشون میسوزه ... خیلی دقت کنی دقیقا همین مشکل برا مسیحا هم پیش اومد .. متاسفانه به هر حال خواستم کمی در د و دلی کرده باشم گلم ... دوستت دارم ... خیلی خیلی زیااااد
ساحل
پاسخ
عزیز دلمم.بلی حق با شماست. متشکرم از مهربونیت. منهم دوستت دارم دوست من
مامان سها و نی نی کوچولو
20 خرداد 93 14:03
خدا خیرشون نده این آدم های بدجنس و ... والا من که هر وقت اومدم اینجا غیر از یادگیری خیلی مسایل آموزشی کلی هم انرژی گرفتم از خود شما از این همه کار و مشغله ولی وقت گذاشتن برای هیوا ... از این همه انرژی مثبت که فقط با یک کلمه خوب باشید به ما منتقل می کنید بی خیال این آدم های مجازی که بدجنسی واقعی دارن ... به خدا واگذارشون کنید بهتره ...
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم. لطف دارید.
نازنین
20 خرداد 93 16:17
برای مشکل پیش اومده متاسفم چقدر خوب که بالاخره کلاس تشکیل دادید. ممنون خیلی خیلی دوست دارم بیام ولی همون مشکل اخر هفته رو دارم! سعی میکنم از چند هفته دیگه حتما جور کنم، بیام. لطفا اگه کلاس دیگه ای و یا تغییر ساعت داشتید، حتما اطلاع بدید. دوستتون دارم، بوس
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم. حتما خبر میدم بهتون.
مامان مبینا
22 خرداد 93 1:43
خیلی به مبینا لطف داری سحرجون،ممنونم
ساحل
پاسخ
خیلی ببوسش