هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

هیوای آسمانی من

نامه ای به هیوا برای ششمین تولد زیبایش

1392/10/14 19:04
نویسنده : ساحل
2,706 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم...یگانه زندگی مادر سلام. 

ششمین نامه تولد زیبایت را برایت می نویسم. بجر نامه هایی که در دفترم هر روز برایت نوشته ام. از روزی که نخستین حس داشتنت را در خونم احساس کردم. 

از روزی که تو را دیدم برای نخستین بار فرشته ای از آسمان 

دخترم

دیدم مادر شدم...شرمنده شدم من کجا تو کجا دیدن روی ماهت نصیب من شد و تو بزرگتر شدی...با نگاهت مرا لحظه به لحظه عاشقتر کردی...

تو که بودی چگونه چطور مرا با خود همراه می کردی. تو مرا از تمام بدیها رانده بودی. تو مرا مهربانتر کرده بودی ..تو مرا اسیر خود می کردی...

باورم می شد خدا آرزویم را بر آورده کرده است....خدایا هیوایم عزیزم دخترم کی مرا مادر صدا می کند....

خدایا نخستین کلمه را گفت " ماه "...وقتی هنوز اولین روزهای هشت ماهگی بود ...مادر مادر بگو مادر...

گفتی بابا...گفتی صبا...گفتی آب..نان...بده..بخور....بیا....دخترم نگاه کن مرا و بگو مامان...

 

و یک روز صبح زیبا بیدار شدم با صدای تو...

ماما.......اوما............ماااااااااااااااااااااااااااماااااااا

و صورتم از ریختن اشکی ناگهانی خیس شد و تو شدی تمام زندگیم...

هیوا...هیوای شبهای ماهگون آسمان...هیوای چهاردهمین قرص ماه..هیوای شیرین..هیوای امید هیوای آرزو....تقصیر من ینست که اینگونه عاشق و اسیر تو هستم....

تو مرا عاشق کردی. نگاه تو مرا ذوب کرد....لبهای تو سخن گفتن دوباره به من آموخت....برایم تمام شدی...تمام زندگی من کامل شد. دخترم دیگر از این زندگی چه می خواهم..جز دیدن رشد تو سلامتی تو.....

تو همان دیروز منی. امید منی خورشید منی. تو بانوی بزرگ زندگی ما هستی.

این دختر بلند قامت و خوش سخن و خوش خلق این بانویی که همه چیز را بسیار بیشتر از من می داند مرا نصیحت میکند..گونه هایم را نوازش میکند..اشکهایم را پاک میکند..غمهایم را می زداید از بزرگی و زیبایی با من حرف میزند..برایم شعر میخواند...آغوشم را بهارآگین میکند...تنفس خوش گل یخ ...این دختر من است و روزی بانویی جوان خواهد شد و مادر هر روز بیشتر به روی ماه و درون زیبایش افتخار خواهد کرد. این نامه برای توست هیوا تا بدانی هرگز هرگز نخواهد آمد لحظه ای دقیقه ای که فراموش کنم بدون تو چقدر خالی بودم و هرگز عشق وافرم مانع آزادی تو نخواهد بود هر کجا باشی پرنده کوچک بلند پرواز من با تو کنار تو خواهم بود. همانطور که دیروز در آغوشت گرفتم و گفتی مامان من را هیچ وقت تنها نگذار و گفتم عزیزم مگر می شود بدنی بدون قلب بتواند زندگی کند ...گفتی نه. گفتم تو قلب منی بدون تو من هم نخواهم بود.

روح و خون من....نمیدانی نمیدانی چقدر خوشحالم...من را ببخش اگر فردا ساعت 55 : 7 صبح با چشمان اشک آلود تو را خواهم بوسید . میدانی و روزی خواهی فهمید عشق چه حسی دارد.

هیوایم عاشقانه تولد زیبایت را تبریک می گویم و از خداوند بزرگ برای داشتنت همیشه شکر گزارم.

مبارکت باشد و خوش باشی عزیزم.

 

مادرت.

پسندها (2)

نظرات (22)

مامان آرشين
14 دی 92 21:20
تولد هيواي نازنين مبارك باشه ساحل جونم.. وهزاران بار آرزوي موفقيت روزافزون رو براش دارم...
ساحل
پاسخ
خیلیییییییییییی ممنونم عزیزم.
سوده
15 دی 92 0:02
سلام به شما مادر و دختر دوست داشتنی . تولد دختر گلت مبارک باشه . مثل همیشه زیبا نوشتی . برای شما آرزوی سلامتی دارم
ساحل
پاسخ
ممنون سوده عزیزم.
مامان سما
15 دی 92 0:15
سلام تولد هیوا جان مبارک حدا به اونایی که دختر داده نظر خاص دارهممنون عزیزم. همینطوره
مامی آرشیدا
15 دی 92 0:57
چقدرقشنگ وبااحساس....دارم اشک میریزم ومیخونم چون تجسم تموم لحظه هایی که گذروندم....هیواجان مادرتولدت مبارک
ساحل
پاسخ
عزیزمممممممممممم فدای اون احساساتت . مرسی از اینهمه لطفت
مامان باران طلا
15 دی 92 0:58
هیوای عزیزم دختر ماه و باهوش و هنرمند خاله تولد رویاییت مبارکانشاا... تولد 120 سالگیتو جشن بگیری عزیزم
ساحل
پاسخ
ممنونننننننننننننننننننننننننننن
مامان رادمان
15 دی 92 1:22
سلام.تولدت مبارک هیواجان انشالله همیشه سالم و سربلند باشید . امروز بسته آموزشی رو سفارش دادم .برای من دعا کنید از پسش بر بیام .حالا دل تو دلم نیست که هر چه زودتر بسته به دستم برسه .میدونم که تو مسیر به راهنمایی شما احتیاج دارم این روزها مرتب به وبلاگتون سر میزنم و از تجربیات شما استفاده میکنم .همین الان یک دنیا از شما ممنون هستم .
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم. حتما. در خدمتم.
fateme
15 دی 92 7:09
سلام تلد هیا جنم مبارک باشه
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم.
maryam
15 دی 92 7:41
سلام عزیزم.خیلی وقت بود نتونسته بودم به وبلاگ هیوا جون سر بزنم.تا اینکه امروز صبح اتفاقی یه سر به نت زدم.می دونستم که هیوا توی این ماه دنیا اومده ولی نمی دونستم کی.خوشحالم از اینکه افتخار این رو داشتم که بتونم تولد هیوا جون رو تبریک بگم.هیوا جون تولدت مبارک و از راه دور می بوسمت.سحر جان به شمام تبریک می گم به خاطر داشتن همچین دختری.شاد باشید و سلامت پپ
ساحل
پاسخ
مریممممممممممممممم عزیزم ممنون از دوباره خوندن نوشتت خوشحالم عزیزم. متشکرم
آرزو
15 دی 92 8:39
تولد هیوای عزیز را به بهترین مامان دنیا تبریک می گویم
ساحل
پاسخ
شرمندم میکنی عزیزم. ممنون دوست مهربونم.
مامان نوژاجونی
15 دی 92 10:03
تولدت مبارک هیوای عزیز
ساحل
پاسخ
خیلییییییییییییییییی ممنونم.
نرگس
15 دی 92 12:03
سلام سحر جون تولد هیوا جون مبارک باشه، چقدر خوشحال شدم از شنیدم صدای قشنگ هیوا، باورت نمیشه اشک تو چشمام جمع شده بود، واقعا بهت تبریک میگم که نتیجه کارت رو می بینی ، ایشا اله همیشه سر بلندی و افتخارات گل دخترت رو ببینی ،و ماهم بتونیم به کمک و راهنمایی شما مامان دلسوز همچین روزهایی رو برای بچه های خودمون ببینیم.
ساحل
پاسخ
نرگس عزیزم ممنونم. به امید داشتن هیواهایی بسیار پیش میرم و میدونم با هم موفق خواهیم شد. متشکرم از ابراز محبتت عزیزم.
ارغوان و امير عباس (دوقلوها)
15 دی 92 13:13
تولدت مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
ساحل
پاسخ
ممنونممممممممممممممممممم
مامان اریسا
15 دی 92 13:39
هیوای اسمانی زاد روزت مبارک.ساحل عزیز بر تو نیز مبارک زیرا که روز تولد فرزند،روز میلاد دوباره یک مادره
ساحل
پاسخ
عزیزم همونطوره که میگی. ممنونم از محبتت عزیزم.
مامان سونيا
15 دی 92 18:18
تولدت مبارك هيواي عزيز انشالله كه 120 ساله بشي
ساحل
پاسخ
خیلیییییییییییییی ممنونم.
فهيمه
16 دی 92 0:19
زاد روز شكفتنت خجسته ، هيوا جان. ماماني بر شما هم همايون باد اين روز و همه روز در كنار دختر شيرينت.اميدوارم سالهاي بس مديد در سايه سار هم با شادي و ارامش و پيروزي زيستني داشته باشيد كه هر روز نو شود. روزت مبارك گل بانوي بلند قامت. امروز تولد همسر منم هست. پدر دو كودكم كه بسيار دوستش ميدارم. شاد باشيد و پايدار.
ساحل
پاسخ
سلامت باشی عزیزم. تولد همسر شما هم مبارک باشه. در کنار هم شاد باشید و هواره سلامت عزیزم.
سعیده ، مامان هومان
16 دی 92 1:06
بی نهایت زیبا نوشته بودید آنقدر بااحساس که به گریه افتادم/تولد این ماه آسمانی مبااااااارک
ساحل
پاسخ
عزیزم ممنونم. فدای احساسات زیباتون. متشکرم.
فرناز
16 دی 92 6:01
ساحل عزیز بسیار نامه ی زیبایی بود . خدا فرشته زیبای تو و همه امیدهای مادرا رو حفظ کنه انشالله . ممنون که حس زیبای مادرانه ات رو با ما تقسیم میکنی .. همیشه موفق باشی نازنین بانو. ...
ساحل
پاسخ
عزیزم ممنونم. مشتکرم از اینکه میخونی ما رو میبوسمت زیاددددددددددددد
مصی
16 دی 92 8:58
مباااااااااااااااااااارک باشه تولد هیوا جون
ساحل
پاسخ
عزیزم ممنونم دوست خوبم
یاسمین
17 دی 92 17:52
بازهم مبارک باشه بانوی کوچولو خیلی این حس قشنگ وناب مادرانتو دوست دارم سحرعزیزم
ساحل
پاسخ
ممنون عزیز دلم. فدای مهربونیت یاسی خوبم.
نازنین
21 دی 92 18:43
از خوندن متن و احساس زیباتون بسی لذت بردم. سالروز تولد هیوا جون رو از صمیم قلبم به شما و هیوای نازنین تبریک میگم مرسییییییییییییی عزیزم.
samira
27 بهمن 92 11:40
تولدش مبارک
ساحل
پاسخ
ابجي سجا
17 اسفند 92 15:23
الهي فدات ماشاءالله ممنون ميشم به وب ابجي جونم سربزنين
ساحل
پاسخ