هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

تولد شش سالگی هیوا

1392/10/17 18:52
نویسنده : ساحل
2,167 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااام از یک شهر برف زده اما سپید و زیبا.

 

کل تولد هیوا تمام فکرم این بود که باران یخ زا تبدیل به برف نشه و نشد. 

روز خوبی بود و من خسته نبودم. تولد هیوا با حضور دو دوست بود فقط. یک پسر و یک دختر :) دو خاله و یک عدد مادربزرگ خوب من و همسرم. 

استرس برف بیشتر کلافه مان کرد . 

قرار امسال ششمین سال از تولد هیوا طبق نظر پدرشان البته : هیوای ما بزرگ شده و بواسطه غیر اخلاقی بودن بسیاری از سایتها و سوء استفاده بسیار زیادی که هست در عالم مجازی دیگر عکسهای کمتری از این نازبانوی کوچکامن خواهیم گذاشت. 

هنگام تولد چند عدد و مواقع آموزشی سعی میکنیم صورت ماهتابشان نباشد . میدانم که عزیزان وبلاگ هیوا بخوبی این موضوع را درک می کنند . بخصوص مادران دختر دار :)))

دو روز پیش سر کار که هیچ تا سر کوچه هم نتوانستیم برویم. خداوند به هیوا بسی لطف کرد و تا همین امروز تعطیل بوده. با اینکه هشت ساعت بدون برق بودیم اما گرمای بودن کنار هم خیلی زیبا بود و شبهایمان را بسیار پر خاطره کرد. شب تولد هیوا هر سه شام خوردیم بیرون و برای هیوا بسیار لذت بخش بود . بودن با پدرش. :)

با وجود تعطیلی صدای دوستان را برای مشاوره شنیدیم و پاسخ تلفنهای کاری را نیز دادیم.

بواسطه لطف دوستان و توجه به نظر ما تولد هیوا با انواع عروسکها و اسباب بازیها لبریز نشد و با زحمت نقدی همه از خاله و مدربزرگ گرفته تا من و پدر و پدربزرگ برای ششمین سال تولد هیوا بالاخره یک عدد تبلت خریدیم. و قیافه هیوا هنگام باز کردن و دیدن این ابزار بسیار دیدنی بود جای همگی شما خالی. گفت من خیلی بزرگ شدم. مرسی که صورتی برام خریدید :))

البته طبق برنامه کار میکند و بنده انواع بازیهای فکری و اموزشی را قبلا واریز نموده بودم به حساب تبلت هیوا خانم. :)

و اما چند عکس :

شب تولد هیوا در رستوران

تولد هیوا

میز هدیه ها و کیک

تزئینات ...:)

هر سه دوست اول روی تخت هیوا کارتون دیدند. این آقا کوچولو دوست کلاس موسیقی هیواست ..

نقاشی کردند....

بازی فروشگاه بازی انگلیسی کردند با کمی دعوا سر اینکه این آقا کوچولو انگلیسی بلد نبود و نمیخواست هیوا هم یادش بدهد :))))

و صبح امروز برف بازی در حیاط :)))))))))

خوب این عکسهای محدود ما :)

صدای این هفته هیوا را داستانی درباره برف خواهیم داشت در پایان این هفته .

فلش کارتهای جدید خواهیم داشت هفته آینده :)

یک پست آموزش زبان از نوع کاردستی خواهیم داشت بزودی زود .

اگر به فیس بوک دسترسی داردی لطفا به فیس بوک سایت مادران امروز سر بزنید. ممنون

www.facebook.com/www.madarenemrooz.ir

و یک دنیا سپاس و تمام دسته گلهای نرگس زیبای شیراز تقدیم تمام دوستان خوبم که با تبریکها و جملات زیباشون من و هیوا را شرمسار خود کردن. تمام نوشته هاتون رو برای هیوا خوندم و خیلی از داشتن شما به خودمون افتخار میکنیم. 

ممنون هز وجود گرانبهاتون. 

 

پاینده باشید.

پسندها (1)

نظرات (9)

یاسمین
17 دی 92 23:31
مبارک باشه همشون
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم
یاسمین
17 دی 92 23:35
سحرجان شرمنده من اواورزی روخوب متوجه نشدم من اینطوری کارمیکنم اگه درست نیست ممنون میشم راهنمایی کنیاول ازهم ازروی کتاب خواندن روزی دویا سه داستانرو میخونم وبعدازتموم شدن هرداستان ازروی کتاب کارورزی پرسشهاروباهم کارمیکنیم اما نمیدونم ازاون فلش کارتای بلند وکوتاه کی استفاده کنم وچجوری ؟؟؟ممنون میشم اگه بهم بگی
ساحل
پاسخ
دوست خوبم نحوه کار با فلش کارتون در انتخابات بروشور کلرور درون بسته است. کامل نوشته. از فلش کارتا براى یادگیری اواهای بلند و کوتاه هستند.
حسنا
18 دی 92 0:32
هیوا گلی تولدت مبارک شالله هم خودت هم مامان بابای مهربونت سالیان سال با خوشی کنار هم زندگی کنید واز اون لذت ببرید
ساحل
پاسخ
ممنون حسنا عزیزم
نسرین
18 دی 92 3:00
تولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت هزار بار مبارک عزیزم امیدوارم همیشه موفق وسلامت باشی ببخشید عرض تبریکم دیر شد واما شما مامان عزیز هر بار که نامه هاتون رو برای دختره گلتون نوشتید رو میخونم کلی اشک میریزم براتون آرزو میکنم همیشه در کنار دختر گل وهمسر مهربانتان جمع گرمی داشته باشید
ساحل
پاسخ
ممنون دوست خوبم. خلاصه لطف کرده ممنون از آنهمه احساسات زیبات.
مامان آرشين
18 دی 92 11:03
آخي نازي مبارك باشه تولدت عزيزم حس ساده و بي آلايش بودن مراسم اما داشتن كلي حس خوب و شيرين بهم منتقل شد
ساحل
پاسخ
ممنون دوست خوبم. جای شما خالی بود .
زهره مامان مرسانا
18 دی 92 11:37
happy birthday to you my dear
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم .
maryam
19 دی 92 8:46
تبرییییییییییییییییک عزیزم.هیوا جون رو ببوس.و تبریک می گم به شما سحر عزیز به خاطر داشتن همچین دردانه ای
ساحل
پاسخ
ممنون مرمر عزيزم. خلاصه لطف داری به من و هیوا عزیزم
فرانک
21 دی 92 12:30
سلام ساحل عزیز عشق ورزیدن به کودکم را از تو یاد گرفتم هر روز به سایت تو سر میزنم تا شور زندگی با کودک را از تو یاد بگیرم. یک سوال داشتم میخواستم اگه ممکنه نام نرمافزارهای اموزشی و فکری که روی تبلت نصب میشود را برایم بگذاری ممنون
ساحل
پاسخ
عزیزمی . عشق میدی بهمن با نوشته های زیبات عزیزم. ممنونم. نرمافزارها رو من سرچ میکنم میدونی اسمش رواگر بخوام بنویسم خیلی زیاده . من در موبومارکت میگردم و سرچ میکنم learn English for kids age 6 بعد سرگرمی ها و اژ ها میاد براش دانلود میکنم. یا بنویسید phonics for kids , smart game for kids , puzzle game for kids بعد دانلود میکنم. بازیها زیاده اینطوریکه سرچ کنید کلی سرگرمیمیاد عزیزم.می بو سمت عزیزم.
نازنین
21 دی 92 18:39
تولد هیوای گل مبارک باشه هزاران بوس برای دختر زیبا
ساحل
پاسخ
ممنون از شما دوست عزیزم.