هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

هیوای آسمانی من

سالروز دیگری از تولد من.

1392/9/3 22:06
نویسنده : ساحل
1,727 بازدید
اشتراک گذاری


نمیدانستم عشق ابدی است . نمی دانستم نمی شود بدون نفس کسی زندگی کرد. نمی دانستم چطور می شود هر شب خسته خوابید ، بی حوصله بود نا امید بود اما روز بعد با تلنگر چشمه نگاهی دوباره متولد شد. پاییز را دوست دارم چون در آن ماه کسی ، نیرویی من را متولد کرد مرا برگزید تا روزی مادر تو باشم. آذر را دوست دارم چون 6 سال است تو مرا می بوسی و با شیرین ترین کلام میگویی " مامان تولدت مبارک " . کودکیم را دوست دارم چون برای تو داستانی شنیدنی است. بگذار بگویند زنی احساساتی هستم و بی کران تو را دوست دارم. وقتی از جگر گوشه حرف می زنند برای دیگران تنها نامی است اما برای من لحظه لحظه نفس کشیدن تو درون بدنم درون زندگیم تکرار می شود. هیوایم دخترم زیباترین هدیه تولد و روزگار من تویی. تنها و تنها برای تو گام بر میدارم و برایت عاشق می مانم. خوشحالم از داشتن فرشته صورتی چون تو ، خوشحالم از داشتن همسری خوب ، خانه ای گرم ، خواهرهایی مهربان ، والدینی همراه ف پدری که همیشه الگوی کار و فعالیت است . خوشحالم که به دنیا آمدم تا هر روز و هر شب با دیدن جزء جزء جهره زیبای تو بخواب روم و بیدار شوم. کوه بلند قامت من من با تو دوباره متولد شدم و از تو ممنونم.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مهناز مامان روزبه
3 آذر 92 22:57
تولد هیواجونم مبارک
ساحل
پاسخ
عزیزم تولد من بود هیوا تولدش ماه دیگه هست. اام ممنونم.
مامان روانشناس
4 آذر 92 2:10
ساحل
پاسخ
سارا مامان باران
4 آذر 92 9:04
تولدت مبارک مامان هیوا جان
ساحل
پاسخ
مرسی سارای عزیزم.
فهيمه
4 آذر 92 10:04
سلام مامان فعال و نمونه.تولدت مبارك.سعادتمند باشي همواره.
ساحل
پاسخ
ممنوننننننننننم
مامان آرشين
4 آذر 92 10:28
تولدت مبارك دوست عزيز. خوشحالم كه تو روز تولدت باهات آشنا شدم... اميدوارم به آرزوها ي قشنگت برسي...
ساحل
پاسخ
منهم خوحشالم دوست خوبم. ممنون از لطفت
anisa
4 آذر 92 14:42
هر روز برايت رويايي باشد در دست نه دور دست عشقي باشد در دل نه در سر و دليلي براي زندگي نه روزمرگي.تولدت مباركة.تولد منم. نه اذر.
ساحل
پاسخ
مرسییییییییییی. تولد تو هم مبارک عزیزم.
کتی مامان نادیا
4 آذر 92 15:07
سحر جون تولدت مبارک عزیزم امیدوارم صد و بیست ساله بشی ممنون بابت تمام مهربونی هات
ساحل
پاسخ
کتی جانم ممنونم عزیز دلم.
شقایق
4 آذر 92 17:10
سلام عزیزم.سلام مهربانم وسلام دوست خوبم. فقط می تونم بگم هزاران بار تولدت مبارک.آرزو می کنم به آرزوهایت برسی و سالم باشی و پایدار. و باز تولدت مبارک
ساحل
پاسخ
شرمنده محببت هستم عزیزم..
شيرين
4 آذر 92 17:25
سلام تولدت مباااااااااااااااااااااارك سحرجان احساسي بودن كه جرم نيس اگه كسي بهت گفت احساساتي ازش تشكر كن و احساس غرور داشته باش يادت بيار وقتي دختر بوديم خيليامون تعجب مي كرديم از ديدن شدت احساسات مادرپدراي خودمون يا ديگران چون هنوز عاشق نشده بوديم چون هنوز صاحب نعمت احساس مادرانه نشده بوديم همين احساسات دركت رو زياد كرده با همين احساس قشنگه كه از دنياي منطق و مادي جدا ميشي و ميتوني شعر بگي از جسمت فاصله ميگيري و به روحت كه همون خداست نزديك ميشي
ساحل
پاسخ
شیرین مرسیییییییییییییییییییییییی. تو خیلی زیاد به من لطف درای عزیزم. متشکرم هزاران بار
مصی
4 آذر 92 17:35
تولدت مبارک،ایشالا سالییییییییییان سال خوش وخرم در کنار خونوادت زندگی کنی.
ساحل
پاسخ
ممنون مصی عزیزم. ممنون واقعا.
یاسمین
4 آذر 92 19:30
تولدت مبارک عزیزم ان شاالله سالین سال زنده باشی وشاد دوستت دارم مهربانمخیلی ممنون یاسمن عزیزم. لطف کردی.
نيايش
5 آذر 92 7:43
سلاممممم تولدت مبارك ماماني مهربون انشاالله ساليان دراز در كنار خانواده خوبت گرماي زندگيت دوچندان شود
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم مرسی.
دختر یلدا
5 آذر 92 13:10
برايت يه بغل مريم كه مستشي ميشوي هردم برايت قدرت آرش كه دشمن را زني آتش برايت سفره ساده حلال و پاك و آماده برايت يه تن سالم برايت هرچه خوبي هست صميمانه دعا كردم تولدت مبارك
ساحل
پاسخ
بسیار ممنونم دوست خوبم.
مامان کیامهر
5 آذر 92 14:10
بانوی مهربان ِ احساساتی ِ عاشق پیشه ! تولدت مبارک در کنار نازنین دردانه ات و خانواده ات سالیان سال شاد باشی و سلامت
ساحل
پاسخ
مرسییییییییییییییییییی عزیز خوش سخن من .
مامان مهرسا
5 آذر 92 15:40
سلام سحر نازنينم تولدت مبارك . زادروزت شیرین ، پرعشق و نورآفرین باد.
ساحل
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مونا
5 آذر 92 17:11
ای از جنس بلور ای فرشته سالروز زمینی شدنت مبارک
ساحل
پاسخ
خيلي ممنون از نوشته زيبات
نازنین
5 آذر 92 22:05
تولدتون مبارک براتون شادی و سلامتی همیشگی رو آرزومندم
ساحل
پاسخ
بسيار ممنونم
سعیده ، مامان هومان
6 آذر 92 19:12
سحر جان تولدت مبارک مث همیشه بسیار زیبا ودلنشین نوشته بودی
ساحل
پاسخ
خیلییییییییییییییییی ممنونم عزیزم.