هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

هیوای آسمانی من

کلاس های خصوصی و مکاتبه ای

1392/9/5 14:09
نویسنده : ساحل
1,787 بازدید
اشتراک گذاری

 با سلام و آرزوی بهترین ها برای تمامی والدین و کودکان عزیز :

 

پس از استقبال و همراهی شما عزیزان در رشد و پرورش کودک دو زبانه توسط جدیدترین روش روز دنیا play & Learn بر آن شدیم تا دست به کاری جدید بزنیم.

 

همانطور که همیشه گفته ام هدف از تدوین و تالیف این مجموعه کمک به والدین و نسل جدید برای داشتن اینده ای روش و انسانهایی آگاه تر به علم روز می باشد. مشخص است و بر 

کسی پوشیده نیست داشتن توانایی تکلم و فهم زبان انگلیسی به مصداق باز نمودن دری رو به دنیایی جدید است. و روزهای کودکی بهترین زمان برای بازگشایی دربهای ذهن بکر کودکان 

 می باشد رو به دنیایی سراسر تازگی و روشنایی.

 

با دانستن یک زبان دوم در دوران کودکی او می تواند به تنهایی و بدون نیاز به شما قادر به دیدن و تماشای هر گونه برنامه و انیمیشن انگلیسی بوده و این امر به رشد اعتماد به نفس و

استقلال فردی و اجتماعی او بسیار کمک میکند. 

 

به اطلاع دوستان عزیز ، خوانندگان و بازدیدکنندگان سایت ، والدین گرامی می رسانم  به دلیل اینکه کودکان زیر 3 سال با مجموعه play & learn  آموزش دیده اند ، برای سنین بالای 3 سال

می توانند کودکان خود را در کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی من ثبت نام نمایند.

برای شرکت در کلاس های فوق یا انجام هر مشاوره تلفنی لطفا حتما فرم درون سایت را پر کرده و در قسمت نظرات برای من ارسال کنید . از پذیرفتن  افرادی که فرم فوق را تکمیل

ننموده باشند در کلاس ها معذورم.  نمونه فرم  در زیر خواهد آمده است . از این طریق شما  من  را از سن کودک مطلع خواهید کرد   و همچنین ارائه رزومه مختصری از خود و همسرتان و

نیز کودک دلبندتان  مطلع می سازید .

هم چنین می توانید  پس از تهیه محصول play &l earn   سن 1 تا 3 سال بصورت تلفنی مشاوره بگیرید و مشکلات خود را برطرف سازید .

 بدین ترتیب زمانی که مکالمه بین ما برقرار می شود من در باره شما اطلاعات مختصری خواهم داشت و بهتر قادر به رفع مشکلات شما خواهم بود.

 

 

همچنین برای هرگونه مشاوره محصولات درون سایت یا محصولات کودک و زبان انگلیسی نیز حتما فرم را پر نمایید .

 

  

کلاس ها :  دوستان عزیز مقیم شیراز ابتدای دی ماه کلاس های من بصورت هفتگی ، دو بار در هفته برگزار خواهد شد. زمان و مکان کلاس ها و آدرس برگزاری آن بطور دقیق در زیر آمده

است .   دوستانی که مایل به گزاردن کودک 3 سال به بالای  خویش در کلاس حضوری هستند و خواستار آن هستند که بنده شخصا ایشان را تحت آموزش داشته

باشم و مادر یا پدر فقط نقش همراه را در منزل داشته باشند. این عزیزان در کلاس ها ثبت نام کرده و هفته ای دو بار به من افتخار آموزش عزیزان خویش را میدهند . 

 

دوم : خانواده های عزیزی که امکان مراجعه حضوری در دفتر من را ندارند، می توانند در کلاس من شرکت کرده و پس از تهیه محصول play & learn  مشکلات خود را در میان گذاشته و

مشاوره رایگان بگیرند .

 

 صمیمانه علاقمند به آموزش کودکان سرزمینم هستم. چرا که اینها همه نسل جدیدی هستند که باید دست در دست هم قله های پرورش ، بینش و دانش را بپیمایند .

 

 اضافه میکنم قبل از تشکیل کلاس میتوانید بصورت حضوری برای رفع مشکلات خود مانند قبل به دفتر من به آدرس زیر مراجعه نمایید. ضمنا صمیمانه و عمیقا از سرکار خانم " سکوت "

مدیر و موسس مهد کودک و آمادگی سروش بخاطر در اختیار گذاشتن مکان و اعتماد به من در راه پیشبرد اهداف کودکان و پیشرفت زبان انگلیسی عزیزان دلبندم صمیمانه تشکر می نمایم. 

بدون همکاری بی دریغ ایشان انجام این امر میسر نبود.

 

با تشکر و سپاس فراوان .

 


 

 

آدرس دفتر من در شیراز : خیابان لطفعلی خان زند/ از چهار راه پارامونت به طرف چهار راه مشیر/ بعد از سراه انوری / چاپ پرواز . 

                               تلفن تماس : 07112308657

                               تلفن همراه : 09304302927

 

روزهای شنبه تا دوشنبه از 9 صبح تا 2 بعد از ظهر و روز چهارشنبه از 9 صبح تا 1 بعد از ظهر .

 


 آدرس و زمان کلاس ها ی زبان کودکان بالای 3 سال :

 

 مکان :   شیراز. . بعد از پل معالی آباد به طرف خیابان میرزای شیرازی.(تاچارا ) . بعد از درمانگاه شبانه روزی صبا. مهد

              کودک و آمادگی سروش . 

 

 زمان :     روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت 4 تا 5 بعدازظهر

 

 شهریه :  8 جلسه 50 هزار تومان . 

 

ضمنا جلسه اول جلسه اشنایی و ارائه چهارچوب کاری خواهد بود.

 


 

 لطفا این فرم را کپی کرده و در قسمت نظر دهی عینا تکمیل کنید . از پذیرش و ارائه مشاوره به دوستانی که فرم را تکمیل ننمایند معذوریم .

 

فرم اطلاعات فردی :

 

نام:
 
 
نام خوانوادگی:
 
 
شماره موبایل:
 
 
ایمیل:
 
 
تعداد فرزندان:      دختر       پسر                     هردو
 
 
سن کودک: 
 
 
آیا مادر شاغل است؟                 بله                 خیر
 
 
میزان تسلط مادر به زبان انگلیسی  :                خیلی ضعیف            ضعیف              متوسط             خوب           عالی               native
 
میزان تسلط پرد به زبان انگلیسی :                   خیلی ضعیف            ضعیف              متوسط             خوب           عالی               native
 
 
آیا تا به حال از کتاب یا سی دی انگلیسی  استفاده شده است؟ در چه سنی ؟ لطفا  نام ببرید .
 
 
آیا پدر نیز در این راه  شما را همراهی می کند ؟
 
لطفا یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید :
 
 
 قصد مشاوره در مورد زبان انگلیسی را دارم ......... . 
 
محصول play & learn  را تهیه کرده و مایل به مشاوره در این زمینه می باشم ............. .
 
قصد مشاوره در مورد دیگر  محصولات کودک را را دارم .......... .
 
مایل به شرکت در کلاس های عمومی یا خصوصی شما می باشم ........... .
 
 
با تشکر از همراهی شما و با امید داشتن کودکانی دانا و آگاه
 
 
سحر استاداقا
پسندها (1)

نظرات (14)

مامان مهرسا
3 آذر 92 17:15
سلام سحر عزيز خوبي خانومي؟ چي بگم تو بي نظيري هر دفعه فكرات و فعاليتهات منحصر به فرده و به جرات ميتونم بگم كه شخصيتي به پاكي و صداقتي و دلسوزي شما نديدم كه انقدر به مادراي ديگه بدون ا هيچ منت و منفعتي لطف داشته باشه .من هميشه دنبال چنين چيزي بودم ولي كسي رو پيدا نكردم كه كمكم كنه به اين نزديكي و برام برنامه بده اگه درست متوجه منظورت شده باشم تو سايت مادران امروز رفتم ولي چيزي ننوشته بود .گلم اگه يه كوچولو راهنمايي كني ممنونت ميشم.هيوا جان رو ببوس دوست دارم
ساحل
پاسخ
عزیززززززززززززززززم من چطور ازت تشکر کنم. اینقدر که تو مهربون و ماهی. ببین وقتی وارد سایت میشی کنار هر موضوع سمت راست صفحه یک فلش هست اون رو بزن تمام زیر مجموعه ها پدیدار میشه. به نام قدم به قدم در رشد کودک دو زبانه هست. موفق باشی عزیزم.
مامان آرشين
3 آذر 92 18:37
خيلي خيلي خيلي... ممنون بابت اين اقدام زيباتون ... اميدوارم روزي برسه كه همه ي كوچولوهاي ماجهاني زيبا بسازند... آمين..
ساحل
پاسخ
به امید آن روز زیبا
مامان آرشين
3 آذر 92 19:00
سحر جان من تو سايت مادران امروز برات كامنت گذاشتم اگه امكانش هست جوابم رو ميدي؟ ممنون ميشم
ساحل
پاسخ
حتما عزیزم.
شيرين
3 آذر 92 19:04
سلام سحر جان نميتونم تو فرم تايپ كنم ميشه لطف كني يه بازبيني از فرم داشته باشي هرچي فكر ميكنم نميدونم چه واژه اي براي تقدير از زحماتت بكار ببرم جز اينكه حق مادري داري به گردن بچه ي من و بقيه چقد من كم سعادتم كه شيراز نيستم بتونم پسرم رو بذارم كلاس شما آخه طفلي خودشم ميگه مامان من دوس دارمم برم كلاس خانوم سحرچه خوبه كه فكر راه دوريام هستي راستي محصول رفت تو جعبه يه خبري بذار تو وبت ممنون ممنون هزاران بار ممنون
ساحل
پاسخ
شیرین عزیزم ازت ممنونم. ببین این فرم رو باید یادت بمونه بعد سوالات رو در فرم نظر دهی برام پاسخ بذاری. نیمشه توی سایت پر کنی. عزیزم. حتما میذارم جعبه رو با شکلش و بعد از تکمیل فرم در نظر دهی یک برنامه بکر بهت میدم عزیزم. ببوس اون پسرک آقای من رو.
نيايش
3 آذر 92 22:12
سلام دوست عزيز من مامان حلما هستم كه شيراز تو دفترتون خدمت رسيدم و پكيچ آموزشي را خريدم ميخواستم بگم كه حلما 4 ساله اشه و بيشتر دوست داره ببينه تا بشنوه گرچه سه تا از شعرها را حفظ شده اما از روي فيلمها و با ديدن زودتر حفظ ميشه و حتي متوجه كلمات ميشه اما سي دي هايي كه فقط آهنگ وشعر هستند بدون تصوير علاقه زيادي نشون نميده راهكار مناسبي داريد؟آيا به همين روش ادامه بدم؟ممنون ميشم كه جوابم را بديد؟
ساحل
پاسخ
متاسفانه خیلی زود براش تی وی گذاشتی و عادت کرده به دیدن. باید با بازی و سرگرم کردنش بخصوص زمان بازی براش بذاری و گوش کنه. سعیت رو بکن.
نازنین
4 آذر 92 0:00
از طرف همه بچه ها از شما تشکر میکنم و بوس می فرستم آخه در برابر این همه لطف چی میشه گفت
ساحل
پاسخ
من مادر تمام بچه های عزیزم هستم. و فدای لطف شما عزیزانم.
مامان نورا
4 آذر 92 11:47
سلام عزیزم وایییییییییییییییییییییی که چه کمک بزرگی واقعا ممنون ولی من نمی تونم اون صفحه رو پیدا کنم میشه لینکشو بذاری؟
ساحل
پاسخ
گذاشتم عزیز دلم.
شقایق
4 آذر 92 17:20
ممنون عزیزم.الان که در حال تایپم اذان زیبایی به گوش می رسه.از صمیم قلبم واسه دلت و خودت و عزیزات دعا کردم .خییییییییلی ماهی.دوست دارم . و ممنون و باز هم ممنون.خدا شما مامانای بی نظیر رو واسه ما مامانا نگه داره .انشاالله
ساحل
پاسخ
شقایق بخدا با داشتن شما هرگز احسساس خستگی نمیکنم. ممنون از حضورت و دعای خوبت.
دختر یلدا
5 آذر 92 13:12
سلام و خسته نباشيد جز دعا چيزي بدرقه راه سبزت نميكنم كه شايسته بهترينهاي موفق و سربلن باشي ممنونم عزیزم.
سیما
5 آذر 92 13:25
سلام ساحل جان، من هم خیلی دوست دارم تو این کلاسهای مکاتبه ای شرکت کنم .. متاسفانه نتونستم فرمش رو تو مادران امروز پیدا کنم ... ممنون میشم راهنماییم کنید چه جوری فرم رو پر کنم و از تجربیات شما استفاده کنم ... دخترم 2 سال و 2 ماهشه و خیلی وقته خواننده مطالب شما تو نی نی سایت و وبلاگتون هستم ...
ساحل
پاسخ
سیمای زعیز لینک رو دوباره میذارم میتوین راحت پیداش کنی. خوشحال میشم کمکت کنم دوست خوبم.
مامان آرشين
6 آذر 92 13:48
سلام. ساحل جان انگار برنامتون تغيير كرده. با اين تغيير و اينكه من هنوز موفق به تهيه مجموعه شما ،قرار تلفنيمون كنسله؟
ساحل
پاسخ
سلام عزیزم. متاسفانه. بلی بغیر از اینکه قصد مشاوره برای زبان انگلیسی رو داشته باشی عزیزم.که قرار برای روز شنبه خواهد بود.
مامان آرشين
6 آذر 92 17:32
اكي، منم همين قصد رو دارم پس منتظر تماستون هستم فقط سوالي كه الان دارم اينكه من براي دختر 20 ماهم فقط پكيج play and learn رو بگيرم كافيه؟ آخه الان ميخواستم سفارش بدم به همين دليل پرسيدم..
ساحل
پاسخ
بلی عزیزم شنبه با شما تماس میگیرم. البته میتونید بخرید که بخونید و آشنا بشید. محصولات زیاد دیگه ای هم هست. بخصوص کارتون. من همین امروز جندین محصول بسیار جدید و خوب اضافه کردم. برو سایت مادرانا مروز رو ببین حتما و محصولات رو نگاه کن من که عاشقشون شدم. قیمتها هم نسبت به بقیه سایتها خیلی کمتره. البته من اینهارو از دوست خوبم در مشهد خریدم خودم. اما بسیار عالی هستن. من تمام محصولات رو توضیح دادم میتونی یاداشت کنی و روز شنبه در مورد هر کدام که سوال داشتی بپرسی عزیزم.
مائده ابوالحسنی
12 آذر 92 11:07
سلام و خسته نباشید مائده ابوالحسنی قصد مشاوره در مورد زبان انگلیسی را دارم ......... .
ساحل
پاسخ
ممنون دوست عزیزم. فردا با شما تماس خواهم گرفت.
مامان شراره(راحله عباسی)
27 شهریور 93 9:52
عزیزم دفتر کارتون هنوز چاپ پروازه و شماره تماس هایی که گذاشتن همونهاست؟ روزهای حضورتون چه طور؟
ساحل
پاسخ
تغییرمیکنه عزیرم باید تماس بگیری