هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

لیست دی وی دی های خوب همراه با سن نمایش

1392/7/27 23:16
نویسنده : ساحل
3,734 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به یاران همیشگی. 

 

امروز چند کار رو باید انجام بدم که ازم خواستید.

 

اول تشکر میکنم بخاطر استقبالتون از مجموعه. میدونم بزودی موجی از کودکان دوزبانه که فقط و فقط با کمک و توانایی خودشون و مادرهاشون به درجات بالا رسیدن ایران رو فرا می گیرن. دلم میخواست به تمام دوستانم از شهرکرد گرفته تا یزد و سنندج سر میزدم و رودرو براشون کلاس میذاشتم. 

کلاسهای خصوصی من از ابتدای آبان برگزار میشه. چون میدونم امکان استفاده از کلاس خصوصی برای همه نیست. در دو مهد دارم کلاس عمومی میذارم. امیدوارم هرچه زودتر مشخص بشه و مکان و زمان رو اعلام کنم.

 

مساله دوم که فکر میکنم خیلی از دوستان باهاش درگیر هستن " انتخاب سی دی " هست برای دیدن کودکان. خیلی از سی دی ها به نسبت سن کودک مشخص نشده اند. منظور این هست که روی بسته نوشته 3 سال اما در واقع از لحاظ زبان شناسی برای بچه های بالاتر از اون سن هست. برای همین من لیست سی دی ها رو مینویسم براتون. تماما کارهایی که خودم  دیدم و تجربه عملی  رو با مشخصات هر سی دی میذارم. اضافه کنم سی دی هایی که در وبسایت خودم هست مورد تایید من هست و در توضیح هر کدام نظر کوتاه خودم رو هم نوشتم.

لیست کارها :

Mommy & me 

تصویر مامی اند می و بیشتر Mommy & Me Playgroup Favorites + MORE

این دی وی دی بسیار زیبا و کاربردی هست. تمام بازی هایی که توصیه میکنم بهمراه ویدیوهای بسیار زیبا و کاراکترهای کودک دوست با رنگهای زیبا ، در این مجموعه وجود داره. سن بازی با انگلیسی بخاطر ممنوعیتی که من بهش معتقدم زیر 2 سال کمتر کارتون و دی وی دی ببینن از 2 سالگی به بالا هست. شخصا 3 سال رو بهتر میدونم چون بچه ها در این سن درک خوبی از بازی دارن و معنی انگلیسی اشعار رو میفهمن. و از لحاظ بازی شناختی هماهنگی بسیار خوبی در ذهن و حرکت بدن کودکان دارد.

تصویر مجموعه 82 قسمتی میزی maisy شیمو شیمو

 

مجموعه فوق همان شموی خودمان است. دارای جملات انگلیسی کوتاه با لهجه بریتیش می باشد . برای کودکان 3 سال به بالا بسیار مناسب است. کودکان زیر این سن فقط تصاویر را میبینند و شاید نتوانند بخوبی کودکی که با انگلیسی آشنا می بشاد با این مجموعه ارتباط برقرار کند. کارتون میزی تصاویر و داستانی بسیار زیبا دارد. همچنین نکات آموزنده بسیار زیادی نیز برای کودکان بهمراه دارد.

 

تصویر پپا پیگ Peppa Pig چاپدار منودار

 

مجموعه بسیار زیبای peppa pig . قبلا درباره آن زیاد گفته ام. بهترین سن آن 3 سال به بالا است. حتی والدین هم از دیدن این مجموعه لذت میبرند . کاراکترهای خوک و لحن حرف زدن آنها بهمراه تصاویر بسیار زیبا و داستان آموزنده و حرکات و نکات تربیتی خوبی می باشد. من کل مجموعه را از انگلیس آورده و هنوز با هیوا این مجموعه زیبا را میبینم.

 

تصویر کارتون های پرنسس کوچولو - Little Princess

 

برای دخترها هیچ چیز لذت بخش تر از پوشیدن یک لباس بلند تور دار و گذاشتن تاج بر سر نیست. وقتی پرنسس کوچولوی شما به این مجموعه زیبا با لهجه بریتیش نگاه میکند علاوه بر همزاد پنداری با پرنسس کوچک داستان سعی در فهم صحبتهای آن می نماید. بخش های مختلف دارتسان این مجموعه از مشکلات تربیتی و کلا مسائلی که مادر و پدر یک بچه 4 ساله با آن درگیر است متمرکز می شود. دختر کوچولوی شما محو دیدن داستان هیجان انگیز می شود. سن این مجموعه نیز به زعم آموزش زبان دوم ، 3 سال به بالاست .

 

تصویر مجموعه کارتون های فرانسوی و انگلیسی کایو Caillou

کایو..یا کایلو...هم برای دخترها هم پسرها لذت بخش است. لهجه بریتیش و هماهنگی یک پسر با خانواده همراه با تصاویر بسیار زیبا. سن دیدن این مجموعه نیز 3 سال به بالاست.

 

تصویر برینی بی بی Brainy Baby کودک با هوش چاپدار ضد خش + هدیه

 

والدین عزیز لطفا مجموعه فوق را تحت هیچ عنوان زودتر از سن 4 سالگی برای کودک به نمایش در نیاورید. با اینکار علاقه کودک را به زبان دوم از بین برده زیرا وی در سن کمتر قادر به تشخیص گفتار و آنچه در مجموعه میگذرد نمی باشد. مجموعه فوق دارای بخشهای بسیاری است که به بررسی مستندهای زیبا رنگها ، اشکال ، مردم ، اعداد ، اشکال هندسی و اشیا بازیها و بسیار ی ا ز موارد هوش بصری دیگر می پردازد.


تصویر Baby Genius  کودک نابغه،(چاپدار و ضدخش) مجموعه کامل شعرهای کودکانه انگلیسی همراه با متن

 

ویدویهای بسیار زبا از تمامی اشعار انگلیسی کودکانه با تصویر . برای سن 2 سال به بالا. و حتی زیر 2 سال. من این مجموعه را شخصا ندیده و فقط از طریق دوستان بخشهایی را تماشا کرده و دی وی دی را خوب ارزیابی کردم.

..............................................................................................................................

و مجموعه های دیگر و خوب

تصویر 48 داستان سوپراسکوپ

برای پرورش داستان سرایی و داشتاسنهای قدیمی برای بچه ها. خلاقیت قصه گویی . برای هر سنی 

تصویر مجموعه کامل  Classical BABY موسیقی کلاسیک تصویری (چاپدار و ضد خش)

 

کاری بسیار عالی برای پرورش هوش موسیقیایی کودک. همراه با بهترین های موسیقی کلاسیک با تصاویر کودکانه و کاراکتری کودک و نوزاد مانند که به کودک کمک میکند با گوش کردن و همزمان دیدن  موسیقی کلاسیک با این سبک موسیقی آشنا میشود. از سن 2 سالگی .

 

تصویر مجموعه آموزشی خواندن سوپر وای - SUPER WHY!

 

این مجموعه کارتون مانند هم برای پرورش زبان انگلیسی کودکان بسیار عالی است . سن 3 سال به بالا .

تصویر آلفابلاکس آموزش به روش فونیکس Phonics with the Alphablocks

 

من سن این مجموعه را بالای 6 سال میدانم. چون هیوا فقط این کار را میبیند و چون با صداها از قبل آشناست فقط جنبه دیداری دارد. اما وقتی کودک با صدا و الفبا و حروف انگلیسی آشنا باشد دیدن این کار برای او بسیار متفاوت است .

بیبی انیشتین برای کودکان زیر 2 سال بسیار مناسب است. البته مادرانی که موافق دیدن تی وی زیر 2 سال هستند. که من نیستم :)

کارهای دیگری مانند :

مجموعه آموزشی توماس - Thomas&Friends 

 

 

 

baby tv dvd

 

 

مجموعه برنامه های ساسم استریت المو Sesame Street 

 

 

 

مجموعه برنامه های بارنی دایناسور بنفش یازده 

میکی موس کلاب هوس - Disney Mickey Mouse Clubhouse دارای 7 بونوس از Handy

Manny و Little 

 
 
 
همگی از کارهایی جدید و خوب می باشد. لیست بالا هنوز تماشا نکرده ام و نظری راجع به آن ندارم. ضمنا من تعداد بسیاری از مجموعه های انگلیسی دخترکم را از سایت مرجع زابن ایرانیان خریداری میکنم. که تعداد بسیاری از آنها در مجموعه بعدی همراه خواهد بود. و سن بیشتر آنها بالای 5 سال است.
لیست فوق را میتوانید از سایت من و مامان یا سایت مادران امروز تهیه و در مورد آن مشاوره تلفنی بگیرید.
امیدوارم توانسته باشم کمکی به دوستان خوبم برای انتخاب بهتر و عمیقتر انیمیشنها بکنم. دوستان انیمیشنهای بروز دنیا کارهای والت دیزنی را از یاد نبرید. نمونه های خوبی در بازار وارد شده. همگی زبان اصلی و با کیفیت هستند. نسبت به خرید آنها نیز اقدام نمایید. در شیراز میتونید از غرفه کوچکی واقع در طبقه زیرین مجتمع تجاری آفتاب اقدام نمایید.
همواره در تهیه داستانهای صوتی برای زمان خواب کودکان هوشیار باشید. این داستانها به فارسی باشد و زمان خواب بعد از خواندن کتاب کودک را عادت دهید با گوش کردن به آنها به خواب رود. میتوانید داستانها را از مجموعه 48 داستان کپی کرده و تبدیل به فرمت track  کنید تا در ضبط صوت قابل پخش باشد.
هیوای ما هر شب این کار را می کند. ماهی سیاه کوچولو ، شازده کوچولو ، خروس زری ، دم گربه ، پری دریایی ، جوجه اردک زشت ، لباس پادشاه ، گربه های اشرافی ، حسن و خانوم حنا و بسیاری از دیگر داستانهای زیبای قدیمی را شبها میهمان چشمان زیبای دردانه ام می کنم.
موفق باشید.
 

 

پسندها (1)

نظرات (9)

مامان
28 مهر 92 8:23
سلام دوست خوبم .من شیراز زندگی می کنم اگر بخوام سی دی ها رو خریداری کنم می تونم بدون استفاده از پست مستقیم از خود شما خریداری کنم؟چگونه؟کی؟


سلام دوست خوبم من تایم رو در وبسایت نوشتم و نحوه خرید رو در وبسایتم.

دوستان عزیز مقیم شیراز :



برای خرید حضوری و اطلاع از چگونگی کار با این متد روش و دیدن حضوری کتابها و فلش کارت و کل بسته ، می توانید روزهای یک شنبه و سه شنبه هر هفته از صبح ساعت

9 صبح تا 1 ظهر به آدرس دفتر فروش و مشاوره حضوری واقع در چاپخانه پرواز مراجعه نمایید. در این صورت می توانید با هم ملاقات کرده درباره مجموعه بیشتر صحبت کنید و بطور نزدیک با محصول و محتویات آن آشنا شوید .





علاوه بر این برای مشاوره حضوری درباره کلیه روشهای موجود در بسته و راهنمایی های پس از خرید نیز ، من در روزهای قید شده در مکان مذکور ، حضور خواهم داشت .



روشن است این امتیاز ویژه برای اهالی محترم شیراز است تا به گونه ای نسبت به دیگر شهرها برتریتی داشته باشند و به دلیل مسافت طولانی تا تهران ، و عدم توانایی

برای حضور در نمایشگاه و همچنین سکونت خود بنده رد این شهر جا داشت این امتیاز خاص را برای دوستان عزیزم در نظر بگیرم.

در صورت خرید اینترنتی در سطح شیراز ، سفارش شما با پیک رایگان ارسال خواهد شد .



اطلاعات بیشتر :



برای دوستان در تهران و دیگر شهرستانها : www.manomaman.com



تلفن مشاوره : 77532051 - 021







دوستان عزیز در شیراز و دیگر شهرستانها : www.madaranemrooz.ir



تلفن مشاوره : 09304302927



دفتر فروش و مشاوره حضوری : شیراز. بعد از سراه انوری . روبروی ایستگاه قصرالدشت . چاپ پرواز. دفتر فروش و مشاوره . روزهای یک شنبه و سه شنبه از 9 صبح تا 1 بعد از ظهر .



همچنین برای سهولت خرید ساکنین محترم در شیراز ، بسته ها بصورت رایگان با پیک به محل ارسال خواهد شد .





گذاشتم برات مطلب رو. فقط کل مجموعه با هم هست عزیزم. بدون کتاب نمیتونید کار کنید با سی دی ها .
`MARYAM
28 مهر 92 12:07
sahar jan man zohr ha barsh mogheh khab gheseh haye farsi mizaran va shab ha dastan haye english.eshkali dareh?


مریم جان خوبه. اما شب فارسی باشه خیلی بهتره.
نيايش
28 مهر 92 21:13
سلام خانمي ممنون از توضيحاتت راستي ميشه بگي كلاس هاتون كه از اول آبانه كجا تشكيل ميشه و كي بايد ثبت نام كنيم؟


سلام عزیزم. تا هفته آینده مشخص میشه. ممکنه چند تا مهد باشم. دارم سعی میکنم کلاس عمومی باشه تا بتونید بیاید . بهتون خبر میدم عزیزم.
سارا مامان باران
29 مهر 92 7:32
سلام ساحل جان
من قصد دارم از 4 سالگی با باران زبان کار کنم ( یعنی از سال دیگه)
البته الان مهدشون آموزش زبان داره ولی نمی دونم در چه حدیه ... بنظرت با کدوم سی دی ها بهتره شروع کنم؟
پیشاپیش ممنون از راهنماییت


ساراری عزیز مجموعه ای که نوشتم سن دقیق داره از توی همونها انتخاب کن.
مامان روانشناس
29 مهر 92 14:45
یه مامان فعال آفرین کتاب مونته سوری دقیقا چیزی که دنبالشم دقیقا نمیدونم از کجا و به چه صورت میخوام شروع کنم شاید روانشناسی بازی ادغامی از همه روشهاست یا شاید هیچ کدوم از روشها که تاکیدش روی بازیه بازی که جنبه یادگیری داره
samane
29 مهر 92 16:57
mamnon sahare nazanin....


خواهش میکنم عزیزم.
فرانک
30 مهر 92 6:34
با سلام و تشکر از وقتی که گذاشتی و چنین پست خوبی رو نوشتی.
ساحل جان سوالم درمورد شعرهای انگلیسیه آیا لازمه که شعرو کامل حفظ بشه یا نه. مثلاً ریحانه بعضی شعرهارو خوب بلده اما بعضی و زمزمه و همخونی میکنه و گاهاً بعضی کلماتشو میگه. و سوال دیگم هم در مورد فلش کارتها که مثلا توی قسمت حیوانات یکی دوتا رو یاد نگرفته آیا باید اونو نگهدارم و با سری بعدی مثلاً میوه ها باهاش کار کنم تا کامل حفظ شه یا اینکه هر کدوم جداگانه کار شه. بازم بسسسسسیار ممنونم. همواره موفق و پیروز باشید.


سلام فرانک عزیز. نه عزیزم لازم نیست کامل یاد بگیره شعر رو. همینقدر که کلمات رو ادا میکنه بهمراه موسیقی کلی شعر بسیار خوبه. کم کم سنش که بیشتر بشه خودش بطور کامل البته در اثر تکرار میتونه شعر رو بصورت کامل بخونه با معنی. در مورد فلش کارتها. میتونی حیواناتی رو که هنوز مشکل داره با استفاده از بازی و نقاشی در روزهای دیگه باهاش کار کنی. همراه هم باشه با دسته بعدی موردی نداره. اما اگر یاد نمیگیره از عروسکهای نمایشی از این عروسکها و حیوانات کوچک استفاده کن. یک محصول بسیار خوبا سایت من و مامان داره امروز میذارم پستش ور برای شما میذارم لینک رو من خودم خریدم و خیلی عالی هست. قیمت هم بسیار خوبه.
http://www.manomaman.com/product/447/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%88-%D8%AD%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA-Junior-Groovies-In-The-Wild.html

از همچنینی کارهایی برای آموزش استفاده کن. میتونی خودت هم با استفده از کاردستی و اوریگامی و انواع کارها از اینطور کارها بکنی و کلمات رو بصورت شاد و غیر مستقیم به ریحانه جان یاد بدی. موفق باشی دوست خوبم.
زهرا سادات
30 مهر 92 18:47
سلام عزیزم
چقدر درگیر بودم
و نیومده بودم ساییتت

خوشششحالم که اینقدر پیشرفت شده در کار


خدا اجرت بده
راستی یه سوال داشتم
اگه بخواهیم بچه همراه با بازی نقاشی و ... اهنگ گوش بده
مثل بتهوون و موزارت و ....

کار درستیه ؟؟؟
و اگه درسته به نطرت چه اهنگهایی و از کدومشون
یا شایدم همشون

منظورم اهنگهای کلاسیکه

اخه قبلا وبلاگ مهسا حون رو خوندم که برای مریم ناز میزاره


مشتاق شدم برای پسرم بزارم

اما درست برام نگفت چه اهنگ هایی خوبه و چطر عادتش بدم



....

راستی به چیز دیگم میخوام بگم اما روم نمیشه
ولش کن بعد میگم

ظبق مجموعه ای که درست کردی و تو ضیح داده بودی
میخام طی چند روز اینده
سیمپلی کیدز رو بخرم
و براش شروع کنم

اما فعلا کع مجموعه را نخریدم

پسرم 1 سال و 2 ماهشه



زهرای عزیز سلام. بلی کار بسیار درستی هست و لذت بخش. از هر آهنگی میتونی شروع کنی. بیشتر با کارهایی که در مجموعه c;asical baby هست. گوش و ذهن بچه کم کم عادت میکنه. هر چیزی لازم داری به من بگو . گرچه میدونم یجورایی حس میکنم چی میخوای بگی. اما میخوام خودت بهم بگی دوست خوبم.
دختر یلدا
8 آبان 92 11:39
سلام

یه برنامه تلویزیونی بنام UMIZUMI هست که از شبکه MBC3 هر روز بین ساعت 12 تا 12.40 پخش میشه اون هم بسیار عالی و بچه ها خیلی دوس دارن


هیوا صبح ها نیست اما پنج شنبه میذارم ببینم چی هست