هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

اشعار ساده مجموعه simply kids

1392/7/22 22:32
نویسنده : ساحل
3,275 بازدید
اشتراک گذاری

اشعار به ترتیب سادگی در simply kids 


ba ba black sheep 2 - 

12345 1 . 

it is raining 7 

15 - sea saw margery daw 

disc 2 

1 . sailor went to sea 

2 . row row your boat 

4 . wheels on the bus 

5 . one finger one thumb 

6 .pat a cake 

8 .ring ring roses 

11 .i am the little teapot 

12 . hokey cokey 

13 round the garden 

15 . this little piggy 

17 . head shoulder 

20 . two little dickie bird 

18 .tommy thumb 

22 .if you are happy 

23 . alphabet song 

disk 4 

5 . twinkle star 

8 . i can sing the rainbow 

دوستان این لیست اشعار ساده موجود در simply kids هست . میتونید با همین ترتیب یا با سلیقه خودتون بطور درهم انتخاب کنید و کار کنید. اما اینها مربوط به سن زیر 3 سال هستن و بسیار ساده . من با شماره موجود در کتاب دوم نوشتم و دیسک مربوط به هر کدام رو هم نوشتم. سعی میکنم معنی کلی رو هم بنویسم. اما الان راحت تر میتونید کار کنید.

پسندها (1)

نظرات (9)

مرجان
24 مهر 92 0:43
سلام بر شما مادرفعال
عزیزم کلاس خصوصی براتون امکان داره؟


سلام عزیزم. بلی من از الو آبان کلاس خصوصی دارم. کلاس عمومی هم دارم که بزودی مکان و ساعتش ور مشخص میکنم. کلاس در منزلم هست و روزهای زوج.
مامان فاطمه
25 مهر 92 1:33
خیلی ماهی عزیزم خیلی مهربونی. ان شالله که زحماتت بی وقفت واسه مامانا نتیجه بخش در زندگیت باشه.دعای همیشگی من به شما داشتن زندگی شاد و سرشار از تندرستی واسه سه تاتون.
عزیزم یه پیشنهاد داشتم عزیزم
میتونی مطالبی مثل این پست که بسیار مفیده رو به کتابت ضمیمه کنی و ان شالله به یاری حق در چاپ های بعدی جزی از کتابت بشه.نظرت چی اه؟؟حتما این کارو انجام بده این پست بسیار مفیده و لازمه در کتاب گنجانده بشه گلم
دوست خوبم من الان داشتم همین کارو انجام میدادم و آهنگ ها رو گوش میدادم و شعراشونو میخوندم که ساده ترینشونو انتخاب کنم.ممنون


ممنون دوست خوبم. حتما عزیزم. من تمام نکات رو یاداشت میکنم هم برای مجموعه بعدی هم چاپ بعدی. مرسی از دقتت.
مامان عبدالرحمن واویس
25 مهر 92 10:45
سلام عزیزم ممنون ازاینکه اهنگهای ساده روباز نوشتی
ولی یه سوال عزیزم منم واسه عبدی همین اهنگهاروبه همین ترتیب استفاده کنم یابصورتی که توکتاب نوشتی ؟؟؟


یاسی جان میتونی طبق همین روش کار کنی. بستگی داره عبدی چقدر سریع پیش بره.
یه مامان
25 مهر 92 11:18
مرسی دوستم.میشه منبع برای اشعار بالای 3 سال هم معرفی کنی


عزیزم این آهنگها برای بالای سه سال هم مناسبه. از همینها شروع کن. مجموعه سیمپلی کیدز رو من هنوز برای دخترم میذارم. و تازه اشعار سخت رو کار میکنم باهاش. در ضمن مجموعه سی دی های صوتی که در مجموعه خودم به نام play & learn هست بسیار کامله و نمونه اش در بازار نیست. اون مخصوصیا برای بالای سه سال هست عزیزم.
مامان روانشناس
26 مهر 92 10:34
سلام عزیزم خسته نباشید قربونت
یه سر به این وب تازه تاسیس من میزنی نظرت رو بهم بگی
برات زنگ میزنم
http://http://play-psychology.niniweblog.com/


برات نوشتم عزیزم. عالی بود.
یه مامان
28 مهر 92 12:23
ساحل جان مجموعه شما حتما باید بصورت کامل تهیه بشه.نمیشه فقط بعضی چیزاشو بخریم؟
مامان نیلا
30 مهر 92 15:25
خسته نباشید مامان فعال،متن simply kids رو نمی شه تهیه کرد؟مجموعه play &learn رو چطور میتونم تهیه کنم؟


سلام به دوست عزیزم. برای تهیه مجموعه به وبسایت مادران امروز مراجعه کنید.
www.madaranemrooz.ir
متن تمام اشعار سیمپلی کیدز هم در همون مجموعه هست. توضیحات بیشتر رو هم در سایت ببنید. همینطور در تاپیک نی نی سایت .
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=551204&PageNumber=1

موفق باشی عزیزم.
سارا
9 فروردین 93 16:45
سلام عزیزم کودک من 7 ماهه است مجموعه simply kids رو هم داره برای اموزش کامل زبان انگلیسی در این سن از کجا باید شروع کنه و متن اشعار simply kids رو از کجا باید تهیه کرد؟
ساحل
پاسخ
سلام عزیزم. متن اشعار در بسته آموزشی من با نام play and learn English موجود رد سایت مادران امروز که ادرسش در پست ثابت وبلاگ هست موجوده عزیزم.
راضیه تزن
20 اردیبهشت 93 13:40
با سلام و خسته نباشید . ایا امکان دارد که ما کتاب دوم را که قسمتی از مجموعه PLAY $LEARN و شامل متن آهنگهای سی دی های صوتی simply kids است را،به تنهایی داشته باشیم .