هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

وبلاگ مادران امروز

1392/7/12 18:53
نویسنده : ساحل
2,672 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز میدانم بسیاری از شما منتظر برپایی کلاسهای گروهی من در شیراز بودید. کلاسهایی با روش جدید که بتوانید در کنار مجموعه و تدریس خود من راهی تازه را طی کنید. بزودی با کلاسهای گروهی در خدمت شما خواهم بود. زمان و مکان را اعلام خواهم کرد. لطفا برای هر گونه  آشنایی با محصول فقط به وبسایت مادران امروز که وبسایت شخصی من است و وبلاگ مادران امروز که در همین سایت موجود است مراجعه نمایید .

 بیشتر و بیشتر دانستن درباره تجربیات خود من و کلاسهایی که بزودی در شیراز برپا خواهم کرد و همچنین خاطرات روزمره درباره این روش جدید همراه با وبسایت مادران امروز و بخش وبلاگ مادران امروز در ارتباط باشید . 

متن جدید : 
http://madaranemrooz.ir/weblog

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

123
13 مهر 92 14:45
خوش به حال شیرازیهای عزیز!! ((


عزیزم شیرازیها تا به امروز غیر از دو نفر نشده بیان حضوری صحبت کنن. میدونی که خیلی بی حال و خلاصه معروفن دیگه. کاش شما اینجا بودید )
123
13 مهر 92 22:25

سحرجون واقعا اگه بودم کلافتون میکردم مگه میشه گلی مثل شما رو ندید?
عزیزم بی اغراق میگم حس میکنم ندیده دوستت دارم، احساس مثبت و انرژی شفافی به آدم میدی،


مرسی دوست مهربونم. منهم دوستت دارم عزیز دلم.
123
15 مهر 92 13:07
مامان هیوای گل!
عزیزم منو ببخش سوالمو اینجا مطرح میکنم. ایمیلم هنوز مشکل داره. خواهش میکنم راهنمایی کن.
مجموعه شما و تقریبا تمام اون سی دی هایی که گفتین تهیه کردم.
1:راستش یه کم ترسیدم که در توان من نیست کار با مجموعه اتون. آخه من هیچی زبان نمیدونم. کتاب رو خوندم احساس میکنم توضیحاتش پراکنده بود برای من. لطفا میشه دستور کارو به من بگید ار سی دی ها و فلش ها چطور استفاده کنم. دخترم 1سال و1ماه هست. ممنون میشم دقیق بگید عزیزم.
2. سی دی های تصوبری مثل اینشتن و جنیوس رو کیا براش بزارم دخترم هنوز خیلی اصرار به تی وی نداره حالا این تصویرها رو بزارم ببینه یا فقط گوش کنه؟
3.موسیقی هایی که با تصویرش منطبقه چطور؟ ببینه یا گوش کنه؟
4.سیمپلی کیدز رو تو مجموعه شما چطور کار کنم خارج از اون ساعات چی؟ مثلا من همه آهنگاشو تو ماشین گذاشتم گوش کنه.
ببخش طولانیه سوالام راستش گیج شدم و حس میکنم نمیتونم درست پیش برم. ممنون بابت پاسخ عزیزم.



دوست خوبم. اصلا گیج نشو. توضیحات کتاب پراکنده نیست قدم به قدم هست . شما فعلا فقط روزانه 3 تا شعر رو از سی دی اول سیمپلی کیدز انتخاب کنو برای پسرت بذار گوش کنه. همین. تا سه ماه همین کار روب کن. هیچ سی دی صوتی و تصویری مجموعه رو الان کار نکن. بیبی جنیوس رو هم بخر بذار روزی یک بار ببینه خیلی کم البته. فقط سیمپلی کیدز رو گوش کنه همین. ما تا 2 سالگی روی مهارت شنیداری بچه ها کار میکنیم. بخصوص پسرها که دیرتر حرف میزنن...باز هم سوالی بود بگو
سوده
19 مهر 92 19:12
سلام سحر جان میخوام باهات راحت حرف بزنم خواهش میکنم شما هم جوابم رو بدید . من قبلا خیلی زیاد روی زبان دوم دخترم که الان 21 ماهه هست حساس بودم و به گفته شما براش آهنگ میذاشتم و ... اما راسشتش از زمانی که شنیدم برای دو زبانه شدن کودک اینها ( فیلم ها و کارتون ها به زبان دوم و ... ) فقط کمک به آسانتر شدن زبان در آینده میشه و برای دوزبانه شدن نیاز هست حتماً با بچه روزی حدودا یک ساعت به زبان انگلیسی صحبت کرد خیلی دلشکسته شدم و اصلا دیگه شوقی ندارم آخه نه بلدم به انگلیسی صحبت کنم و نه نهد دو زبانه در شهر ما هست متاسفانه . راستش همون طور که قبلا هم بهتون گفتم پکیج یور بیبی کن رید هم براش گرفتم که بعدش فهمیدم فقط سیدی هاش کافی بود دیگه کلا زبان دوم رو گذاشتم کنار چون از پس اندازم مبلغ زیادی رو واسه خرید این پکیج خرج کردم . حالا شما به من بگید اگه زبان هیچی خودم بلد نباشم پکیج شما به دردم میخوره ؟ آیا بازم میتونم برای زبان دوم هزینه کنم؟
ممنونم دوست ندیده یی که احساس میکنم دوستش دارم


سوده عزیز همونطور که من رو میشناسی من بی پرده و رک حرف میزنم. پی کار درستی نکردی بیبی کن رید گرون رو خریدی. خیلی برات ناراحت شدم. بارو کن. و دوم کی به تو گفته برای دوزبانه شدن بچه باید روزی یک ساعت باهاش انگلیسی حرف بزنی؟؟؟؟اینها همه دروغه و مایه حرف زدن فقط و فقط ساختگی هست. نمیدونم تاپیک من رو در نی نی سایت دیدی؟ کامل نوشتم درباره این مجموعه. به سایتم سر زدی؟ اونجا هم اطلاعات کامله. باز هم میگم صفحه اول تاپیک نی نی سایت رو بخون
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=551204&PageNumber=1

این روش بسیار جدیده سوده جان. بسیار کاربردی و کامله. نیازی به تسلط مادر به زبان نداره. یک اطلاعات کلی کافیه. من همیشه در دسترس هیتم. با تلفن یا با وبلاگ تاپیک ایمیل. کمکتون میکنم. مطمئن باش با خریدن این مجموعه بطور کامل دوزبانه بودن رو تجربه میکنی در پسرت. . برای هزینه. تو دسوت منی و دوست دارم پیشرفت کنی و ببینی برای زبان لازم نیست تا 6 سالگی هزنیه کنی اینقدر زیاد . پس میتونی هزینه بسته رو در وبسایتم نیمه بریزی به حساب. نصف هزینه رو. و اسمت رو با همین نام برام توی توضیحات بذاری. امیدوارم بتونی این کار رو بکنی و من هم خیالم راحت بشه.چون منهم دوستت دارم. باز هر کاری داشتی به من بگو عزیزم. میبوسمت.
مریم
25 دی 92 16:44
خوشبحال شیرازی ها کاش منم بودمبه وب منم سر بزن تازه راه انداختم
ساحل
پاسخ
ممنون مریم عزیزم. چشم حتما
موسسه مادران امروز
20 آبان 93 12:02
سلام به همه دوستان موسسه مادران امروز دارای یکسری کارگاه‌ها و گام‌هایی است که از جمله‌ی آن "رفتار با نوجوان"، "رفتار با کودک"، "روابط زناشویی" است که می‌توانید به این سایت مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری بگیرید و می‌توانید در این کلاس‌ها شرکت نمایید. گام‌ها کلاس‌هایی هستند که چند جلسه است که در هفته 1 روز تشکیل می شود. کارگاه‌ها کلاس‌های تک جلسه‌ای یا دو جلسه‌ای هستند.