هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

کودک دو زبانه ما

1392/7/11 16:56
نویسنده : ساحل
1,556 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان از این پس درباره مجموعه زبان و اطلاعات آن در وبسایت من اطلاعات کسب نموده و یا از طریق تاپیک نی نی سایت به آدرس :

 

http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=551204&PostID=21588667#21588667

 

با من در تماس باشید. فعلا در وبلاگ به دلیل اتمام همکاری تجاری مطلبی در این باره نمی نویسم اما تمامی سوالات و نظرات شما را در این باره پاسخ خواهم داد .

 

این آخرین پست برای دوستان خوبم :

 

زمانی که کودک خود را به مهد یا مدرسه دوزبانه میفرستیم ، کلاس زبان را برایش انتخاب میکنیم یا برای او مربی خصوصی استخدام میکنیم ، تنها و تنها یک هدف در سر داریم : 

" بتواند خوب انگلیسی حرف بزند " . 

این امر بسیار مهمی است. اینکه کودک در سنین پایین بتواند از بیشترین امکانات ذهن خود که در هیچ برحه ای از زندگیش برنخواهد گشت استفاده کرده و از دیگران پیشی بگیرد. همگان به دنبال بهترین راه ها و متد های جدید برای دوزبانه نمودن کودکان خود هستند. 

اما تابحال فکر کرده اید چطور میتوانید خود اقدام به آموزش عزیان خود بکنید؟ چطور میشود یک کودک در دامان مادر خود که شاید تسلط آنچنانی به زبان نیز نداشته باشد آموزش ببیند؟ از آن دسته از مادرانی هستید که به شدت مخالف کلاس رفتن کودکان زیر 3 ساله هستید و ترجیح میدهید کودکان دلبندتان در کنار خود آداب زندگی را بیاموزند تا آموزش ببینند؟ فکر میکنید آموزش زیر 6 سال نباید وجود داشته باشد و کودک باید بازی کند ؟ 

مجموعه هدفمند play & learn English به تمام اهداف شما اهمیت میدهد. در این روش و این مجموعه جدید آموزشی نکته به نکته مادران حساس از هر نوع نهفته شده و با انباشته شدن تجربه ای چند ساله همراه با بروز ترین نوع روش آموزش " آموزش غیر مستقیم " فقط با بازی و شعرخوانی نقاشی و کاردستی کودک را در دامان خود دو زبانه کنید. 

نیازی به هیچ مربی و مهد و مدرسه دوزبانه نخواهید داشت تا 6 سالگی. زمانی که جگر گوشه شما با اعجاز سخنوری انگلیسی خود ، همگان را به شگفتی وا میدارد. و کوهی از افتخار بر شانه هایتان مینشیند که شما شمای مادر بودید که بدون هیچ کلاس و هیچ وسیله خاصی امکان دیدی تازه ، نگاهی نو و افتخاری جاودانی را به کودکتان بخشیدید . 

کودک شما بر مبنای این روش که به نام روش 
newborn شناخته می شود درست همانند زبان مادری انگلیسی را فرا میگیرد. وی در طول پنجمین سال زندگی خود قادر به شناخت حروف صدادار انگلیسی بدون آموزش ، جمع و مفرد بودن کلمات با استفاده از s جمع بدون آموزش ، استفاده از کلیه صفات و قیود بدون هیچ آموزش ، و شناخت و تشخیص کلیه متون و مکالمات تخصصی از قبیل " مستندها ، مکالمات آمریکایی در فیلمهای بزرگسالان ، انواع لهجه های اسکاتلندی ایرلندی جنوب و شمال آمریکا ، تمامی انیمیشنها و کارتونهای دنیا ، اخبار و خبرهای بی بی سی و سی ان ان و هر آنچه بشنود و بداند انگلیسی زبان است ، خواهد بود . و این کار را بدون هیچ اجبار ، فشار درسی خشن یا حتی هیچ کتابی انجام خواهد داد . 

من به جرات ادعای چنین آموزشی را دارم و تا بحال آن را بر روی چندین دانش آموز و همچنین دختر خودم انجام داده و نتایج آن شگفت انگیز بوده است. 

فقط با کار کردن و شنیدن هر جمله ای رد بزرگسالی خاطره دانستن زودهنگام زبان دوم را در یاد کودک خود ثبت کنید. 

بی نیاز از هر مربی و کتاب. 


موفق باشید. 




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی
11 مهر 92 23:57
سحری متن اثرگذاری بود عالیه ممنون


ناقابل بود عزیزم.
مامان فاطمه کوچولو
13 مهر 92 13:08
سلام. دختر من سه سال و نیمه شده و هنوز فارسی خوب حرف نمی زنه. به قول خودمون زبونش سنگینه. من خیلی دوست دارم انگلیسی هم باهاش کار کنم. آیا الان وقتشه یا باید صبر کنم تا اول فارسی را خوب یاد بگیره؟


دوست خوبم میتونی شروع کنی. اما فارسی رو هم با انواع سی دی های شعر فارسی باهاش کار کن و بذار حسابی گوش کنه. نگران نباش.
مامان سمانه
11 اسفند 93 16:46
سلام دوست عزیزم من تازه با وبلاگتون آشنا شدم و از این بابت خیلی خورسندم دخترم 6 ماهه دارم ، دوست دارم از یجایی برای آموزش شروع کنم ولی نمیدونم از کجا و از چی؟ هزار تا سوال تو زهنم هس؟که الان خیلی زود نباشه ؟ و اینکه اصلا دوست ندارم دخترم زودتر از سن 6 سالگی سواد خوندن و نوشتن پیدا کنه، چه فارسی و چه انگلیسی... بیشتر دوست دارم رو اطلاعات عمومی بچه ها که از طریق بازی و کار دستی و ایده ها همچنینی ، بیشتر دوست دارم تو مهارتهای کلامی دخترمو تقویت کنم سطح اطلاعات عمومیشو بالا ببرم بیشتر دوست دارم هم بازی باشم تا اینکه معلم بشم و بخوام حروف الفبا رو بهش یاد بدم نمیدونم تونستم منظورمو برسونم ؟؟ میخوام نظر شما رو در این باره بدونم ؟ به نظر شما برای دختر 6 ماهه ی من چه پاییه ای شروع کنم ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
ساحل
پاسخ
عزیزم برای زبان انگلیسی می تونید شروع کنید. ما اصلن خوندن و نوشتن رو ندرایم. برای اموزش خیلی کارهاست که می تونی انجام بدی. روشهای تقویت حواس رو الان میتونی سرچ کنی و انجام بدی. همینطور تقویت هوش شنیداری و کلامی. همه و همه کتاب داره و میتونی تهیه کنی عزیزم.