هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

http://madaranemrooz.ir/ وب سایت من :)

1392/6/27 23:39
نویسنده : ساحل
3,325 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز

 

 

خبر فوری :

 

 

به یاری خدا و کمک مدیریت خوب نی نی سایت این وب سایت شخصی من است که امکان خرید مجموعه play & learn English  هم در آن وجو دارد. با تخفیف 5 درصدی :) 

 

تمام مطالب از این پس به جز وبلاگ در سایت نیز نوشته خواهد شد.

 

موفق باشید .

 

http://madaranemrooz.ir/

نام مادران امروز :)

 

و لینک خرید از سایت من و مامان :

http://www.manomaman.com/product/1145/Play-Learn-English-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%AF.html

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان روانشناس
28 شهریور 92 1:32
بهتون از صمیم قلب تبریک میگم و براتون آرزوی بهترین ها رو


ممنون زهره عزیزم.
مونا
28 شهریور 92 13:52
سلام سحر عزیزم
ممنونم از لطفت
متاسفانه هنوز با من تماسی گرفته نشده
دوست گلم یه سوال دارم ممنون می شم جوابم رو بدی
گیسوی من دو سال و دو ماهشه
اینجوری که من متوجه شدم فقط باید الان سی دی شعر رو براش بگذارم و با فلش کارت و نقاشی باهاش کار کنم تا دو سال و نیمه بشه بعد برم سراغ بقیه فعالیتها درسته ؟
خودمم باید شعر رو با گیسو بخونم ؟
ببخشید من یه خورده گیج شدم نمی دونم از کجا و چطوری شروع کنم
ممنون می شم راهنماییم کنی


موتای عزیزم شما بسته رو گرفتی؟ اگر گرفتی بگو تا بیشتر راهنماییت کنم و مینوتی در ساعات اداری هم باهام تماس یگیری عزیزم.
مامان پارسا
28 شهریور 92 16:21
واااااااااااااااای تبریک عزیزم خیلی خوشحال شدم بابت راه اندازی سایت خودتون موفق باشید


ممنون دوست خوبم با دعاهای خیر شما
فاطمه
28 شهریور 92 16:22
سلام. پسر من سالش هست . برای شروع بهتره از این پک شروع کنم یا منتظر بسته آموزشی 3 تا 6 سال بمونم؟


باید بونم عزیزم پسر شما در چه مرحله ای از آموزش قرار داره؟ تی وی دیده؟ شعر گوش کرده؟ چطوریه برام توضیح بده لطفا
شيرين
28 شهریور 92 16:37
تبرييييييييييييييييييييييييييييييييييك



مرسیییییییییییییییییی
maryam
29 شهریور 92 9:48
salam azizam.khasteh nabashi.manam basteh ro sefaresh dadam.hamchenan montazeram.omidvaram ghabl az mosaferat b dastam bereseh.kheili moshtagham bebinamesh.


مریم عزیز امیدوارم بتونم اینهمه اشتیاق رو جبران کنم. هر وقت بسته رسید بهم خبر بده. موفق باشی.
فاطمه
29 شهریور 92 11:18
سلام سحر عزیز من بسته را خریدم & نمیدنم چ ج ری با پسرم که 3 ساله هست شرع کنم لطفا راهنمایی کنید ممنن


فاطمه عزیز ممنون از لطف و پیگیریت . شما باید آموزشها رو سریع جلو بری. چون پسرت سنش خوبه و میتونه خیلی زود پیشرفت کنه. شما نیازی به بیبی کن رید نداری. دوم : براش سی دی های simply kids رو بذار طبق برنامه. در قسمت مهارت شنیداری کتاب اول. بذار هفته ای دو آهنگ رو گوش کنه طبق همون آهنگهای که نوشته شده رد کتاب اول. در ضمن گذاشتن اون آهنگها شما بازیهای مربوط به هر کدام رو اگر بازی داره البته از کتاب دوم براش انجام بده. مراجعه کن به لیست اسم آهنگهای کتاب دوم و از روی اسم آهنگ بازی مربوط بهش ور انجام بده. دو بار باهاش باز یکن و هر بار شعر رو براش بخون. دفعات بعدی فقط شعر رو براش بذار. شعر رو باید زیاد براش بذاری توی ماشین هر زمانی که میتونی. تا خوب یاد بگیره. میتونی اصلا به اون لیست آهنگهای ساده ای که در کتاب اول نوشتم توجه نکنی و خودت شعرهایی رو که فکر میکنی پسرت بیشتر دوست داره انتخاب کنی. هر وقت شعر میذاری یا زمانهای دیگه فلش کارتها رو هم بیار و باهم کار کنین. میتونی تا 7 کلمه رو هم کار کنی. همراه با فلش کارتها و کلماتای که یاد میگیره نقاشی کن. مثلا وقتی داری آعضای بدن رو با فلش کارتها کار میکنی از روی تصویرهایی که گذاشتم نقاشیش رو بکش. عصرها این کار رو انجام بده. همینطور سی دی peppa pig و Momy & me رو از سایت من و مامان بخر . هفته ای سه روز اینهارو هم براش بذار. کارتونی که گفتم خیلی خیلی خوبه. بار لغتیش رو بالا میبره. از فروزنده بخواه چند کارتون پسرانه دیگه هم بهت مرعفی کنه. تو راحت میتونی در عرض سه ماه تماما کلمات رو تموم کنی و کلی شعر رو هم کار کنی. فقط خاطر داشته باش همیهش و همیشه اون آهنگها رو باید بذاری گوش کنه. سی دی هایی که توی بسته هست. یک دی وی دی تصویری داره هر زمان دوست داره بذار نگاه کنه. میتونه روزانه 1 ساعت کارتون و برنامه تصویری ببینه. سی دی های یکه هست رو متن روبخون از کتاب دوم. زمانهای دیگه اون آهنگها رو بذار گوش کنه. لازم نیست با همه آهنگها بازی کنی. تمرکزت رو بذار روی سیمپلی کیدز. اگر باز مشکلی داشتی تماس بگیر عزیزم. موفق باشی.
فهیمه مامان فاطمه
29 شهریور 92 11:35
سلام ساحل جون . من دخترم یک سال و دو ماهشه . اگه اشتباه نکنم قبلا تو تاپیک مادر کافی گفته بودید تا بچه به زبان مادری مسلط نشده زبان دوم رو شروع نکنیم حالا من نمی دونم چه کار کنم ؟ شروع کنم ایا؟یا صبر کنم بسته ی 3-6 رو بگیرم ؟ من خیلی دو دلم . توروخدا کمکم کنید . ساحل جونم خیلی ممنون پیشاپیش از کمکت . یه سوال دیگه هم دارم اینکه من الان با دخترم چه بازی هایی بکنم ؟؟؟ مرسی دوست خوبم
مونا
29 شهریور 92 13:01
بله عزیزم من بسته رو گرفتم
گفتم که سی دی که تو کامپیوتر باید نشون بده می گه خالیه
لطف می کنی شماره منو پاک کنی ممنونم


مونای عزیز برای مدیریت سی دی ها با شماره پشتیبانی که روی پک سی دی هست تماس بگیر و با خانم عماد صحبت کن . شماره رو برات میذارم :

از طریق تلفن های زیر نیز میتوانید از ساعت 8:30 الی19 روز های غیر تعطیل با ما تماس بگیرید:

تلفن های 77517241 و 44280549 با پیش شماره 021 و همراه: 09373104637

در خارج از این ساعات میتوانید پیغام بگذارید و نام و شماره تماس خود را اعلام کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.
مدیریت فروشگاه اینترنتی من و مامان: علیرضا افتخار

حتما تماس بگیر و مطمئنا برات یک پک دیگه میفرستن بصورت رایگان عزیزم. چشم شماره رو پاک میکنم الان.
مامان مهرتاش
30 شهریور 92 8:50
تبريك ميگم سحر جون واسه راه اندازي سايت خودت

ايشالا هميشه موفق و پيروز باشي دوست گلم ...

اگه نياز به كمكي تو اين زمينه ها هست روي ماها حساب كن ....


توی وبسایت نوشتم . میتونین همگی کمکم کنید . سایت رو ببین حتما.
سيمين
30 شهریور 92 9:39
سلام سحر عزيز ميشه سايز فلش كارتها و عكسي از مجموعه را هم قرار بدين .نه سايت شما عكس داره و نه من و مامان.
ممنون


سیمین جان وبسایت رو تغییر دادم. میتونی بری ببنی کل کار رو .
مونا
30 شهریور 92 11:13
ممنونم دوست خوبم ببخشید من خیلی مزاحمت شدم چند بار تماس گرفتم بازم زنگ می زنم بهشون
سحر جونم می شه لطفاً منم راهنمایی کنی تو کامنت اولم گفتم که بسته رو گرفتم اما نمی دونم چطوری شروع کنم با توجه به سن دخترم



عزیزم برات نوشته بودم. چند سالشه کوچولوت؟ دوباره بهم بگو یا تماس بگیر حتما.
شقایق
30 شهریور 92 13:43
سلام عزیزم.از صمیم قلبم بهتون تبریک عرض میکنم. شما لایق بهترینها هستید .همیشه براتون آرزوی موفقیت و شادکامی دارم.
ساحل عزیزم من توسط خواهرم بسته رو خریدم اما هنوز دستم نرسیده.اما سی دی baby can readرو ندارم تو سایت هم بسته کاملش رو گذاشته حدود 500هزارتومان.ای کاش شمام تو سایتت واسه فروش می زاشتی.یا اگر امکانش هست از کجا می شه فقط سی دی رو تهیه کرد ممنون از وقتی که می زاری.


دوست خوبم خوبی؟ ببین دو را داری. فروزنده در تاپیکش در نی نی سایت توضیح داده. زیر لینک خرید مجموعه play & learn بنویسید بیبی کن رید رو میخوای. برات اون قیمت پایینرو میفرستن. راه دوم هفته اینده بیبی کن رید در وبسایت منهم گذاشته میشه. میتونی اونطوری بخری. شاد باشی دوست خوبم.
مامان پارسا
30 شهریور 92 17:33
سلام سحر جان شیراز کجا میتونم این بسته و سی دی های کارتون peppa pig,Momy & meرو تهیه کنم؟خواهرم اومده شیراز میخوام بهش ادرس بدم مرسی


عزیزم پست جدیدی رو بخون.
http://sos.niniweblog.com/post329.php

فقط اون دو کارتون رو فعلا باید اینترنتی از سایت من و مامان بخری اما بزودی در وبسایت منهم خواهد اومد