هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

هیوای آسمانی من

متشکرم

1392/6/1 16:38
نویسنده : ساحل
2,557 بازدید
اشتراک گذاری

روزهایی هست به نام جمعه .

 

عصرهایی دارد بسیار دلگیر .

 

آدمهایی هستند که این عصرها رو زیبا می کنند.

اسمشان " دوست " است .

دوستهایی مجازی . که در این دنیای مجازی من را اهلی کرده اند. یعنی دلم برایشان تنگ می شود. 

و عصرهای جمعه من با خواندن نوشته های زیبایشان بهاری می شود.

چند روز است به شدت بیمار هستم. سر گیجه و افت فشار شدید. 

امروز نوشته ای دوستانم را خواندم و احساس زیبایی دارم.

ممنون از اینکه هستید.

بدانید اگر یک روز به عمرم مانده باشد آن روز را با همه شما تقسیم خواهم کرد. 

و در صدد هستم شدید برا احداث یک مرکز بازی و اندیشه کودکان . در شیراز. حتی اگر یک اتاق باشد. 

اما این کار را خواهم کرد.

به دعایتان نیاز دارم . از بودنتان ممنونم. 

این چست تقدیم به همه شماست برای اینکه بگویم :

 

متشکرممممممممممممممممممممممممممممممممم برای این همه انرژی . 

دوستتان دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.

 

ساحل .

پسندها (1)

نظرات (18)

maryam
1 شهریور 92 18:15
azizaaaaaaaam.omidvaram hamiisheh shad bashi va salamat.labod b khatere khastegieh.movazebe khodet bash azizam.chon jedan ma doostan nemidoonim bedoon shoma dooste aziz bayad chi kar konim.arezooye salamati va behboodi ra az khoda khastarim.


مریم عزیزم شرمندم کردی بخدا. ممنونم. مهربون دوستم امیدوارم همیشه شاد باشی و سالم در کنار خانوادت عزیزم.
آرزو
1 شهریور 92 22:02
سلام
وبلگ زیبا و قلم روانی دارید.اگر اجازه دهید شما رالینک کنم.


ممنون. حتما دوست من.
خانم مربی
1 شهریور 92 23:23
سلام ساحل عزیز امیدواریم همیشه سلامت باشی واقعا ایده تاسیس مرکز بسیار عالی است


از خوندن مطالب ممنونم. برات خصوص یگذاشتم. به امید دیدارت عزیزم.
شهره مامان مینو
1 شهریور 92 23:29
خوشحالم که من هم جزو همین تازه دوستان شده ام و بی اغراااااااااااااااااق بسیار اموختم از شما.
امیدوارم که بتونید رویاتون رو تحقق ببخشید و خیل یدوست دارم که بتونم از تجربیاتتون استفاده کنم چون انگار رویای مشترک داریم.


عزیزم ممنونم. شما گلی خانومی. دعا کن بتونم این محل رو احداث کنم. و تو رو هم کنار خودم داشته باشم.
مامان سام
2 شهریور 92 2:41
دوست عزییییییز دل به دل راه داره
منم این حس رو متقابلا به شما دااااارم.حتما ازقبل خبربده که کی میای نمایشگاه مادروکودک شایدسعادت زیارتت رو داشتم


ممنون عزیز دلم. حتما خبر میدم.م امیدوارم سعادت داشته باشم
fateme
2 شهریور 92 5:16
ساحل عزیز امیدوارم هر چه زودتر خوب بشیدو در احداث مرکز بازی هم موفق میشید حتما .


ممنون فاطمه عزیزم. برام دعا کنید
مهشاد
2 شهریور 92 9:40
دوسستتت دارمممممم


من بیشتررررررررررررررر
مهشاد
2 شهریور 92 9:47
کاش من هم شیراز بودم


کاش همه جای ایران بهم وصل بود و نزدیک
مامان مهرتاش
2 شهریور 92 12:18
سحر عزیزم چند وقتی میشه اینقدر سرم شلوغ شده که حتی نمی تونم با دقت تمام پستای قشنگت و بخونم ...
وقتیم می خونم گاهی فرصت نمی کنم نظر بذارم برات

ولی این و بدون همیشه بهت فکر می کنم و برای سلامتیت دعا می کنم دوست خوبم ...

امیدوارم همیشه سالم و خوشبخت و شاد باشی در کنار همه اعضای خونوادت عزیزم


ممنوننننننننننننننم. میدونم حتی وقتی نظری نمیذاری هستی. این رو همیهش حس میکنم. سلامت باشی عزیز دلم و شادددددددددددددددد
مامان مهرتاش
2 شهریور 92 13:14
سحر جونم خیلی مراقب خودت باش عزیزم و حسابی به خودت برس

می دونی ما مادرا و خانما گاهی اینقدر درگیر بچه ها و همسرا و تلاش برای فردای بهتر واسه اونا می شیم که خودمون و از یاد می بریم ...ولی نباید این و فراموش کنیم که تمام تلاش های ما وقتی مفیده که خودمون هم در سلامت کامل باشیم ... و همسرای ما و بچه های ما تحمل ندارن مارو بیمار ببینن ...
می دونم که خودت تو این چیزا استادی فقط محض یادآوری بود عزیز دلم

ایشالا که به زودی قوای از دست رفته بهت برگرده
همه اینا مال خستگی ، کمبود استراحته عزیزم
ایشالا با کمی استراحت و رژیم غذایی خوب و خونساز خوبه خوب میشی دوست مهربونم

خیلی خیلی مواظب خودت باش نه تنها بخاطر خودت بخاطر یکتا دختر ماهت عزیز دلم


میدونم عزیزم. درست میگی. خیلی وقته یادم رفته بود خودم رو از لحاظ خورد و خوراک )) ممنون از اینکه به فکرم هستی. خیلیییییییییییییییی ممنون.
فهيمه
2 شهریور 92 14:06
سلام ساحل عزيز.ممنون.من هم خيلي انرژي ميگيرم از نوشته هات.يه سوال داشتم.براي اموزش زبان به پارسا من با سي دي هاي brainy baby و بي بي انشتين شروع كردم و حالا سي دي هاي pepa pig ,science و alpha blocks رو براش ميگذارم.ميخوام بدونم شما با چه سي دي هايي با هيوا جون كار كردين؟سي دي اموزش زبان خيلي زيادن و نميدونم با چي ادامه بدم.پارسا 4سال و 8ماهه است.ممنون ميشم راهنماييم كني. 


ممنون فهیمه عزیزم. من بار یهیوا سی دی نمیذاشتم. اصلا موافق آموزش با سی دی نیستم. من تمام کارهارو با فلش کارت ویدیو های آموزشی خودم و بازی با آهنگها انجام دادم. بسته که بیاد همه هست البته بسته مربوط به سن 1 تا 3 سال هست اما سی دی های زیادی ردش هست . من با سایت استارفال شروع کردم. با فلش کارت با بیبی کن رید . برینی رو تازه الان میذارم. البته پپا پیگ رو میذاشتم اما برنامه داشتم. اما بیشتر بازی بود .
نيكو مامان محمد امير
5 شهریور 92 11:25
سحر عزيزم تو هم با نوشته هاي زيبا و آموزنده ات خيلي وقتها اين كرمولك هاي كوچولو و زياد مغز مرا كه اسمش سوال است را جواب دادي و از يك بعد از ظهر دلگير يا صبحي خسته كننده هولم دادي به سمت روزي خوش


چقدر خوبببببببببببببب. واقعا خوب و خوشحال کننده که تونستم این کار رو بکنم خوشحال باشی عزیزم
مريم مامان عرفان
6 شهریور 92 14:40
ساحل عزيز سلام من افتخار اشنايي با شما رو چند ماهيه كه دارم و بسيار خوشحالم كه با مادري فرهيخته در ارتباطم .
و خوشحالتر از اينكه شما هم شيراز زندگي ميكنيد راستش عرفان من سه سالست و من زياد موافق مهد رفتنش توي اين سن نيستم ميشه لطف كني و ادرس كلاس خوب يا كارگاه مادر و كودك در شيرازو برام بزاري؟


مریم عزیز از اینکه شیراز هستی خیلی خشوحالم. به احتمال زاید از مهر ماه کارگاه مادر و کودک دایر خواهم کرد. مکانش رو نمیدونم. اما کلاس زبان کودکان رو حتما دارم. حالا یا در منزل هست یا کلاس دیگه ای . مهد خوبه. چرا دوست ندرای بره مهد. خیلی خیلی چیزهای خبوی یاد میگیره اگر حساسیتت رو کم کنی و بهش اجازهب دی مستقل تر بشه. اما در هر حال نظر تو مهمه عزیزم توت فرنگی در فرهنگ شهر خوبه. کلاسهاش خوبه و مدیریتش با من دوسته. اگر فتی بگو از دوستان من هستی. متاسفانه کارگاه خوب دیگه ای رو نمی تونم بهت پیشنهاد کنم. چون واقعا چی زخوبی نیست
مامان آبتین
7 شهریور 92 11:49
سلام
جمعه ها و شنبه های دل انگیزی برایتان آرزومندم !

خصوصی هم دارین عزیز


ممنون. خصوصی رو خوندم عزیزم. ممنون. لینکتون کردم
مامان آبتین
7 شهریور 92 11:53
عزیزم یک اشتباه تایپی توی این پست هست سطری که بالای متشکرممممممممممممممممممم هست ! توی کلمه ی پست حرف چ رو بعلت نزدیکی کلیدشون بهم اشتباه تایپ کردی ...

هیوای نازنین راببوس


مرسی
مريم مامان عرفان
7 شهریور 92 13:43
يه دنيا ممنون ساحل عزيز


خواهش میکنم
سمیه
9 شهریور 92 4:55
راستی عزیزم وبلاگتو خیلی وقته لینک کردم خوشحال می شم منم لینک کنی


ممنون عزیزم. جتماااااااااااا. ببخشید که اینقدر سرم شلوغه.
مامان شراره(راحله عباسی)
27 شهریور 93 16:16
باور کن احساس شخصیت دلنشینت قلبم و روحم رو لبریز شوق می کنه .سرشار از انرژی مثبــــــتــــــــــــــــــــــــــــی++++++++++++++++++++++
ساحل
پاسخ
شرمندم میکنی عزیرم