هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه سن داره

هیوای آسمانی من

بازیهای فکری

1392/3/13 18:24
نویسنده : ساحل
1,971 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام. این یکی از بازیهایی است که به تازگی برا یهیوا خردیم. بسیار جالب هست اینهم خصوصیاتش :

هداف بازی لونپوس

افزایش دقت


افزایش تمرکز

خلاقیت

ابتکار

نوع آوری


افزایش توانایی تفکر

برای گروه سنی ۷ به بالا

 

http://babymarket.ir/pic/1330857277_.jpg

و دیگری :

 

http://babymarket.ir/pic/1330941743_.jpg

 

رده بندی سنی : 5 سال به بالا

اهداف آموزشی : افزايش دقت و تمركز- حل مسئله - سرگرمي -بازی فکری

توضیح کالا: تانگو يك بازي قديمي جذاب و فكري است كه منشا آن به كشور چين بر ميگردد. اساس بازي بر ساخت اشكال مختلف به وسيله قطعات هندسي است. اين بازي ضمن آنكه بسيار سرگرم كننده است از آنجايي كه فرد به هنگام بازي با يك مسئله روبرو مي شود و بايد براي حل آن مسئله تلاش كرده و فكر كند، جنبه آموزشي و يادگيري هم دارد. اين بازي براي كودكان 5 ساله و بالاتر مناسب است و به گسترش ديدگاه آنان در مورد راه هاي حل مسئله كمك مي كند.تانگو هم هنر و هم رياضيات را در بر مي گيرد و از همين طريق موجب بالا رفتن توانايي درك در كودك و فرد مي شود. بازي تانگو براي درك چگونگي حل مشكل از راههاي گوناگون كمك مي كند.

 

بزودی یک چست آموزشی زبان که مرتبط با مجموعه می باشد میگذارم. خیلی خوشحالم چون از این به بعد دوستان با دیدن بازیها و کارهای من و هیوا میتوانند به راحتی به بخش مرتبط با آن فعالیت در مجموعه مراجعه کرده و بازی را بصورت عملی ببینند .

 

موفق باشید.

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان عبدالرحمن واویس
14 خرداد 92 14:01
سحرجان خوشحال میشم بیای به وبم وعکسایی که از عبدی وهیواکه گذاشتم نگاه کنی


چشم عزیزم.
سارا
15 خرداد 92 20:23
سحر عزيزم پيام خصوصي منو نگرفتين؟


سارا جان پیام خصوصی از تو نداشتم عزیزم.
مامان عبدالرحمن واویس
16 خرداد 92 12:58
عزیزم خصوصی داری
مامان سارا...(دردونه جون)
17 خرداد 92 10:59
سلام خوبي سحر جان
هيواي گل خوبه؟
اين بازي ها هردوش عاليه من هم گرفتم i هر چند برا سن سارا زوده ولي خودش براش بازي تعريف مي كنه و مدل خودش باهاش بازي مي كنه مخصوصا با لنپوس


خیلی هم عالی دوست عزیزم. باز هم بازی میذارم. برای سن دختر نازدونت
نسیبه
22 خرداد 92 7:43
مبارکههههههههههههههههیوای عزیزمممم.ان شاالله همیشه شاهد شادی و موفقیت هیوای گل باشیم.


ممنون عزیزم.
الهام
26 تیر 92 12:44
سلام سحر عزیز وب بسیار زیبایی داری و همچنین دختر ظریف و نازی.و از همه مهمتر اینکه به آموزش دخترت خیلی اهمیت میدی.
خوشحال میشم از وبلاگ فرشته کوچولوی من هم دیدن کنی و نظرت رو بذاری بااجازت لینکت کردم تو هم اگه دوست داشتی لینکم کن.
بای


سلام الهام عزیز. ممنون از لطفت. حتما عزیزم با افتخار لینکت میکنم. موفق باشی دوست من.
مامان نیلا
19 آبان 92 3:01
سلام مامان مهربون ،تعجب میکنم چرا عکسای هیوا جان انقدز بی کیفیت؟!


دوست عزیز با وبلاک اشنایی داری حتما. کیفیت عکسها باید پایین بیاد تاهم خوب آپلود بشه هم دوستان دیگه با نت کم سرعت بتونن خوب ببینن.
مامان دیانا
28 بهمن 92 0:37
سلام عزیزم.ممنون از مطالت آموزندت.فقط میشه لطف کنی برای سنین بالای یک سال هم راهنمایی هایی کنی.؟دیانا 14 ماهشه.در ضمن با اجازت لینکت کردم.به وبلاگ ما هم سربزنی ممنون میشم.
ساحل
پاسخ
چشم عزیزم. ممنون