هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه سن داره

هیوای آسمانی من

بازی فکری

1391/12/20 14:00
نویسنده : ساحل
1,349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. 

برایتان گفته بودم لحظه هایی میام و میبینم هیوا چقدر دقیق نوع اسباب بازیش رو مشخص کرده و نمیتونم ازش بدون عکس بگذرم ؟؟؟؟

 

این همون لحظه است. یکی از اون لحظه ها :)

 

خانه تکانی

داشت متنهای انگلیسیش رو گوش میداد و همزمان یک بازی فکری هم بقول خودش انتخاب کرده بود و

گفت دوست داره بدون الگو بسازه. حتما دخترم :)

این رو هم آورده بود بیرون و استفاده کرده بود. این جورچین ها خیلی خوب هستن. برای بالا بدرن قوه

خلاقیت کودک و سرگرمی . 

این رو ساخته بود هیوای منننننننننننننننننننننن

و ما از این بلوکها نوع چوبیش رو البته در مونتسوری برا اموزش ریاضی و تقویت حس لامسه استفاده

میکنیم و البته کودک به میل خودش میتونه باهاش با تلفیق هر جسم دیگری شکل هم بسازه. چوبیش

بسیار گرونه و هیچ فرقی با این نداره. میتونی تهیه کنید و لذت ببرید.

این الگوهاش هست روی مقوا .

و اینهم برج دخترک من.....:)))

معرفی چند بازی فکری بود همین. :)

پسندها (1)

نظرات (2)

ناهید مامان ویانا
21 اسفند 91 11:29
عزیزم ممنونم بابت جوابت و حتما استفاده می کنم
لذت می برم از کارت که الان داری برداشت می کنی و خسته نباشی

و خوشحالم که
دختر خوبت خستگی رو از تنت بیرون میاره .همیشه شاد باشیدددددددد
و سال خوبی داشته باشیددددددددد

خواهش میکنم ناهید عزیزم. منهم بارت سال خوب و روزهای سبزی رو آرزو میکنم امیدوارم کنار دختر نازت و همسرت سالم و شاد باشید.

سمیه
16 فروردین 92 4:52
عزیزم ممکنه منو راهنمایی کنی که برای تقویت هوش نوزاد از بدو تولد تا چند ماهگی راهی وجود داره یا نه ؟ شما تو دوران بارداری کار خاصی انجام دادید ؟ ممنون می شم اگه جوابتونو تو وبلاگم بذارید چون اینجا یادم می ره تو کدوم پست کامنت گذاشتم