هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

سلام دوباره

1392/3/17 18:21
نویسنده : ساحل
1,516 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

به دنبال مشکلی که برای صفحه وبلاگ ایجاد شده بود لازم دیدم برای احترام به قوانین سایت تبلیغات مربوط به مجموعه رو بردارم. تا زمانی که مجوز دائمی گرفته بشه کار چاپ بشه . که حدود یک ماه طول میکشه . بزودی برای تبلیغ یک ماهه در وبلاگ اقدام میکنم . نظرات خودتون رو نسبت به مجموعه میتونید برام بنویسید ایرادی نداره. در تاپیک نی نی سایت در خدمتتون هستم فعلا . 

 

موفق باشید. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فوج
17 خرداد 92 23:56
سلام من دوشنبه پول واریز کردم اما هنوز اس ام اسی دریافت نکردم.البته آدرسم مشکل داشت چند بار فرستادم.ممنون میشم اگه جواب اس ام اسم بدین.تا از وصول مطمئن بشم


عزیزم اس ام اس رو دریافت کردم. بعد از دریافت دیگه جواب نمیدم فقط زمان ارسال شماره مرسوله رو براتون میفرستم. همین امروز تازه همه جا باز شده و عصر بسته هارو ارسال میکنم و بهتون اس ام اس میزنم. ممنون
منا مامان سودا
18 خرداد 92 1:54
ساحل جون قيمت هم بيشتر ميشه با مجوز گرفتن يا اينكه نه از نظر قيمت فرقي نميكنه


فکر نمیکنم فرقی بکنه. فقط به این دلیل که هزینه جاپ رو نمیدم چون چاپخانه مال پدرم هست وگرنه خیلی بالا میرفت فقط سی دی ها چون لیبل میخوره و قیمتها بالا میره شاید کمی فرق کنه.
مامان سپهر
18 مرداد 92 22:34
سلام عزیزم.خیلی وقته ازت بیخبرم.چندبار به همراهت پیام دادم جواب نداد یعنی اصلا گزارش تحویل نمیداد. حدود دویاسه ماه پیش یه پیغام ازت گرفتم که گفتی یه سری محصول جدیدتایکماه دیگه برامون ارسال میکنی ولی بعدش هیچ خبری نشد.پیام ازکس دیگری بوده یا محصول آماده نشده.یاقضیه کنسله. لطفا یه خبرکوتاه بهم بده.ممنون میشم عزیزم. موفق باشی.





دوست خوبم موبالن من خاموشه. بلی من اطلاع دادم. هنوز کتاب و بسته آماده نشده. به محض آماده شدن مطلع میشید و براتون میفرستم. البته تغییراتی بوجود آماده و کتاب تقسیم شده به 1 تا 3 سال و 3 تا 6 سال. که فهلا 1 تا 3 سال اماده شده. به دلایل امنیتی درباره کتاب و روندش چیزی نمینویسم اما همچنان در حال انجام کارم نگران نباش عزیزم.

مامان سپهر
20 مرداد 92 11:33
مرسی عزیزم.برات آرزوی موفقیت میکنم.وامیدوارم همه کارهات به خوبی پیش بره.


ممنون دوست خوبم. امیدوارم با دعای شما.