هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

هیوای آسمانی من

برای شکوفه گل سیب مادر .

1392/2/30 10:47
نویسنده : ساحل
1,364 بازدید
اشتراک گذاری

 

قرار نیست اینجا هر چیز و همه چیز آموزش و معرفی باشد....چرا که اینجا برای توست..برای وقتی میتوانی بخوانی و بیشتر بدانی . پس امروز برای تو مینویسم :

 

برای دختری که زمستان زنی را برای همیشه بهاری کرد 

برای دردانه ای که زندگی را به یک زن آموخت .

 

از آن لحظه با شکوه که شیرا جانم را فشردی و نوشیدی خون پر احساس ترین نام دنیا در رگهایم جاری شد 

تو را نگاه کردم و عاشق شدم.

عاشق ترین زن دنیا .

مادرت شدم تا از تو یاد بگیرم.

تو فرزندم نیستی ..تو معلمی هستی که خداوند بزرگ به من هدیه داد .

تو پیکری از عصمت و زیبایی خداوند را در وجودت داری ...

تو به من یاد دادی حرف زدن را آرامش را .

تو به من راه رفتن را یاد دادی در اوج سختیها و مبارزه کردن را و ندیدن را وقتی همه چیز سیاه است .

تو زندگی را تبلور یدیگر بخشیدی....

چشمهایت به من نگاه کردن را آموخت .

دستهای کوچکت تلاش کردن برای هر انچه آرزویش را داری ...

و حضورت غم و درد و رنج را از یادم برد.

عزیزم...همه زندگی مادر....دردانه نام بزرگم....زیبای سپیدم....

می گویند روزی مرا رها خواهی کرد و زندگی خودت را خواهی یافت .

من عاشق آن روش یافتن زندگی توام. 

رها کردن بین ما معنایی ندارد قلب و خون هر گز از هم جدا نمیشوند .... .

مردی از تبار هند در روزگاری دور در دیاری خارج از کشورم مرا دید و گفت عمری کوتاه خواهی داشت ...شاید 50 تا 55....

مهم نیست. اینکه خداوند بخواهد من باشم یا نباشم. من جسم نیستم که با تو بمانم...

من روح تو هستم من همراه تو هستم....من عاشق تو هستم.....

من از در اغوش گرفتنت لذت میبرم....از بوییدن گیسوان طلایت..از نگاه کردن به چشمان روشنت....

از غرق شدن در انبوه حرفهایت ....

هیوای من...دنیای من.....دریای بی کران من....بدان تو عطوفت و مهربانی و زندگی به من بخشیدی نه من.

ما با هم دوباره راه رفتن و دوباره دیدن را یاد گرفتیم. لذت قدم زدن با تو را چگونه میوشد توصیف کرد. 

لذت در دست گرفتن دستهای مهربان تو را چگونه میشود گفت...

لذت شنیدن نفسهای تو را ...

شادمان ترین لبخند مادر......بخند و آگاه باش .

محبت کن و محبت ببین .

کتاب بخوان و با او دوست باش .

سختی ها را تجربه کن و دوباره بلند شو .

که بزرگترین شکست ، تلاش نکردن است .

هیوایم....صدا کردن اسمت مثل پخش شدن یک دنیا گلهای خوشبو در آسمان است .

هیوا " مرا معلم عشق تو زندگی آموخت " . 

تو مرا دوباره شاعر کردی ممنون از اینهمه زندگی خوب.

ممنون دخترم برای مادر بودن .

ممنون از وجودت. 

دوستت دارم ..نمیدانم چگونه بگویم اما میدانم تو خوب میدانی . 

دوستت دارم عاشقانه و صادقانه تا ابد .

 

" مادرت "

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان عبدالرحمن واویس
30 اردیبهشت 92 15:36
عزیزم این حس زیباتوبه هیواجون که اینجامینویسی خیلی دوست دارم
موفق باشی مادربی نهایت مهربان


ممنون از تو دوست خوبم.
فرانک مامان ریحانه
31 اردیبهشت 92 1:02
سلام ساحل جان. عزیزم ممنون از راهنماییت عکسهای پشت کارتهای تراشه ها رو برداشتم شکرخدا ریحانه خوب تونست باهاش کنار بیاد و ادامه داد چون نگران عدم همکاریش بودم و خیلی بهتر شد. ساحل عزیز حدیثی از امام صادق هست که میگه دعا قضا را بر میگرداند. بدون که شما با راه اندازی این وبلاگ و راهنمایی های خالصانه و دوستانه ای که به مادران نگرانی از جمله خود من دارید و دعای خیر اونها بدرقه راهته و انشاالله خداوند طول عمر با عزت بهت عطا خواهد کرد. سایه ات بر سر هیوای عزیز مستدام باد.موفق و پیروز باشی.


ممنون عزیمز. متشکرم . همیشه شاد باشی. هر کاری میکنم وظیفه هست . متشکرم.
RC
31 اردیبهشت 92 8:45
سحر جان خیلی با احساس برای هیوای نازنین می نویسی و این جمله "تو فرزندم نیستی ..تو معلمی هستی که خداوند بزرگ به من هدیه داد" را دوست دارم ملکه ذهنم بشه.امیدوارم همیشه در کنار هم روزهای خوبی داشته باشید می بوسمت


عزیزمی. ممنون دوست خوبم. از توجهت و لطف همیشگیت.
مامان مهرتاش
31 اردیبهشت 92 12:48
ساحل جون باور کن اگه سرکار نبودم با صدا اشک میریختم
وقتی داشتم می خوندم تموم حست و با وجودم درک می کردم ... خوب منم مادرم دیگه ... وای که تموم بدنم مور مور میشد و از تجربه حس زیبای مادر بودن واقعا چشمام پر از اشک شده بود
خیلی خیلی زیبا نوشتی ...
راستی تروخدا از کوتاهی عمرو این چیزا دیگه ننویس ، این و که خوندم باور کن دردم گرفت ...

ایشالا که خدا سایت و واسه هیوا جون حفظ کنه ...
ایشالا خدا همه پدر و مادرا و بچه ها رو واسه هم نگهداره ...
مرسی از متن زیبات و احساس خوبی که با ما دادی ...




عزیزم نبینم گریه ت رو. من دیوانم یهوی میریزه تو دلم و این چیزهار و مینویسم. چشم دیگه نمیگم. )) منظورم از کوتاهی عمره عزیزم منم ممنونم از تو. موفق باش یو همیشه شاد