هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

هیوای آسمانی من

لباسهای مد روز

1392/2/28 13:57
نویسنده : ساحل
2,471 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااام

 

همشه نباید پستها آموزشی باشه. یک بار هم به مد میپردازیم. و چه مدی زیباتر از دیدن چیزهایی که نمیشود خرید :))) اما اگر اهل خیذن پارچه و خیاطی هستید و مثل من یک دختر خوش پوش دارید میتوانمید براحتی این لباسهای زیبا را بدوزید . من که گفتم دکمه هم بزور میدوزم :(((

در مادر کافی رباره نحوه پووش حرف میزدیم و مدل لباسها. اینهار ا گذاشتم ببیند همیهش لباس دختر بچه ها به نوعی پوشیده اما زیباست تا برای حفظ بدن خود اذیت نشوند. از سایت بسیار خوب :

http://www.zulily.com/?ref=logo

بینید و مثل من حرص بخورید نه نخورید :)

 

اضافه کنم اکثر این مدلها اگر شیراز هستید در مجتمع " ستاره فارس " و " خلیج فارس " بخصوص مدل کفشها موجود است و قیمت کفشها از 48 هزار تومان به بالا و لباسها هم همین حدود است!!!!

 

 

 

خوب باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان عبدالرحمن واویس
28 اردیبهشت 92 17:05
خصوصی داری گلمممممم


یاسی جان خصوصی نداشتم
Sara
28 اردیبهشت 92 20:30
سلام سحر جون
دنبال بهانه مي گشتم يه سري به مامانم توي شيراز بزنم
فكر كنم بهانه اش رو پيدا كردم


چه عالی بهانه از این بهتر. حتما بیا و به من هم خبر بده . میبومست.
فروغ
28 اردیبهشت 92 20:41
سحر جان اخه نسوزون این دل مارو تو رو خدا...یکی مثل من که دیونه خریده الان تا صبح خواب نداره!!!!


فروغ منم دیوانه خریدم..اما اینقدر دیدم دیگه خوب شدم
بهناز مامان نازنین
28 اردیبهشت 92 23:47
وای ای سحر جون تو که دل منو بردی
راستش امروز مدل اولی رو زیر پل ستارخان تهران قیمت کردم 75000 تومان خیلی ناز بود
راستی به لباسهایی که برای دخترم دوختم هم سر بزن دو تا پست مجزاست
یکی این پست
http://golebeh.blogfa.com/post-235.aspx
ویکی دیگه
http://golebeh.blogfa.com/post-230.aspx
خلاصه من نمی دونم اینا مناسب دختر بچه ها هست یا نه اما سعی کردم طوری باشه که اندام دختر بچه زیاد مشخص نباشه و زیر پیراهن هاش همیشه از این شرت های بلند یا بقول فروشنده ها پادار که پایینش کش داره می پوشم




مرسییییییییییی بهناز تو خیاطی بلدی؟ خوش بحالت (
مامان عبدالرحمن واویس
29 اردیبهشت 92 8:57
عزیزم بازیه سری بزن به خصوصی


یاسمین عزیزم. با خوندن متنت شرمندت شدم......اینقدر مهربونی و خانومی رو چطوری جبران کنم؟؟؟؟ از لباس متشکرم. اتفاقا هیوا برای جشن روز پایان مهدش ازش استفاده میکنه به یاد تو و برای تشکر از تو. هر روز اومدی بهم بزنگ تا بیای خونمون من دو تا پسرم رو ببنیم و تو خواهر عزیزم رو. باز هم ممنون. دوست خوبم کلی می بوسمت.
نیلوفر مامان آوا
29 اردیبهشت 92 10:52
سلام دوست خوبم
مادر که باشی عاشق بی عاری. میری بیرون وقتی برمی گردی می بینی لوازم ضروری خودتو برا خریدن یه عروسک که شاید چندتا مثلشو هم بچه ات داشته باشه نادیده گرفتی. فقط برا اینکه اون راضی و شاد باشه. این لباسای قشنگی که گذاشتی تا همین چند وقت پیش من با قیمت بالا برا آوا می گرفتم اما تعطیلات عید فرصتی شد که به سردزک خودمون سری بزنم و در کمال ناباوری دیدم که قیمتای اونجا با مرکز شهر و مجتمع های بزرگ خرید تقریبا 40 - 50 درصد تفاوت دارن مخصوصا کفش. گرچه راهش برامون دوره ولی خیلی مقرون بصرفه تره.


نیلو فر سر دوزک پاتوق منه خواهرررررررررررررر )) خیلی عالیه خیلی. کاش یروز باهم میرفتیم
نیلو
30 اردیبهشت 92 11:46
امنم دیوانه سردزک هستم همین که میام میدوم میروم انجا منم دلم دخترخواست که ازاین لباسهای خوشکل بپوشونم


نیلو جان پسرانه ها داشت من نذاشتم....) حتما به سایت سر بزن کلی چیزای خوشگل داره. در ضمن عزیزم دختر دار شدن که کاری نداره ه ه ه دومی رو بذار بیاد یک رژیم غذایی هم زیر نظر پزشک بگیر 9 ماه بعد یک دختر داری ))