هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

هیوای آسمانی من

هدیه روز مادر....

1392/2/9 15:02
نویسنده : ساحل
2,372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عکس هیوا با مقنعه :)))

 

هیوا در راه مدرسه

 

دیروز ثبت نامش در مدرسه دو زبانه مهر تابان تمام شد. دوباره باید از دوست عزیزم بخاطر همکار یو همفکری خوبش تشکر کنم :)))

و حالا یک پست مادرانه دیگر....

 

این هدیه هیوا قبل از رسیدن به روز مادر است. برایم زیباست و بسیار پر احساس...

این دختر زیبا خود هیواست ...نوشته مامان و من نوشته خودش است و چون نمیخواستیم از روی الگو بنویسد بجای دوستت دارم برایم قلب کشیده ...در مجموعه " مامان من دوستت دارم " .

عاشقانه هایم به پای قدمت عزیزم.

هدیه روز مادر

پسندها (1)

نظرات (3)

بهناز مامان نازنین
10 اردیبهشت 92 1:49
ای جانم ماشالله خدا حفظش کنه
سحر جون تو پست های قبلی نوشتی که این مدرسه رو قبول نداری چی شد تصمیمت عوض شد


این مدرسه نبود. بخش بین المللش بود این خوبه و البته خیلی هم تحقیق کردم
نسیبه
10 اردیبهشت 92 9:56
هدیه بسیییییییییییییار زیبا.عزیزم هیوا جون دستت درد نکنه دختر دوست داشتنی.مقنعه ات مبارک عزیزم خیلی بهت می آد ان شاالله باهاش شادو موفق باشی.


مرسیییییییییییییییی عزیزممممممممممممممممممم
فرزانه (رشتاک)
11 اردیبهشت 92 18:00
عزیزم روزت مبارک باشه. هدیه ای هم که هیوا بهت داده مبارکت باشه چه مزه ای داره این هدیه ها. مقنعه ش هم خییییییلی بهش میاد.
دوست عزیز و مهربونم برات یه پست دادم قبل این نمیدونم نام ننوشتم یا نوشتم اومد، نیومد بالاخره اگه پست اینجوری دیدی از طرف منه.


ممنون عزیزم. بلی دیدم اما خصوصی بود و نتوستم پاسخ بدم. اگر خواستی دوباره بارم خصوصی بذار و ایملت رو هم بذار تا بتونم برات ایمل کنم. )