هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

هیوای آسمانی من

شعر خودم

1391/10/27 16:37
نویسنده : ساحل
1,505 بازدید
اشتراک گذاری

با اجازه یکی از شعرهای خودم رو هم چون خیلی از دوستانم خواستن و نمیتونن در صفحه فیس بوک باشند میذارم در وبلاگ هیوای عزیزم.

 

کارم ز گریه گذشتست زانکه میدانم

هرگزم روی تو نخواهم دید

از بهار درخت چشمانت

میوه عشق را نخواهم چید.

 

وقت رفتن براحتی گفتی ،

رفته از بینمان هر انچه که بود

میروم خانه ای که دیگر بار

بزند در دلم نهال سرود.

 

دستهایم به دور گردن تو

اشکهایم به زیر میلغزید.

میفشردم نگاه ساکت تو

چشمهایم فقط تو را میدید.

 

قفل دستم شکستی و آرام

از کنارم گذشتی و رفتی

باز شد درب خانه با ناله

تو مرا چون شکستی و رفتی

 

زد نهیبی غرور آه ای زن

دور کن ابر شوم دلتنگی .

تو اسیر کتاب تقدیری

از چه رو اینچنین تو میجنگی؟

 

گفتم ای آشنای کهنه خموش .

در من اکنون دگر تکبر نیست

در سرایی که عشق جاری شد

عقل و منطق کلام پوشالیست.

 

میروم  تا زنی شوم عاشق

تا بگویم مرو ببخش و بیا

میکشم این غرور مضحک را

نیست در دامنم دروغ و ریا

 

گفتم و گفتم و نگاه تو بود

سرد و ساکت پر از چرا و سوال

رفته بودی و نبض دستانت

داستانی از آرزوی محال

 

تن من جام کهنه ای از عشق

تن تو کهنگی نمی خواهد .

دل من شور زندگی دارد

دل تو زندگی نمی خواهد .

 

گفتی آخر کلام آخر را

که دگر دوستم نمیداری

که دگر در زمین خشک تنم

دانه عشق را نمیکاری.

 

روی این صندلی کنار اتاق

مینشینم خمود و راکد و سرد

میدرم هر دقیقه هر ساعت

بغض خود را هزار بار به درد                                                                                                                    

 

تو ولی غرق خوابهای خودی

بی تفاوت به هرچه رفت و گذشت

کاش میشد ببوسمت اما ،

به کذشته نمیتوان برگشت.

 

مادرت/ سوم دی ماه 91

پسندها (1)

نظرات (9)

فاطمه مامان الینا
3 دی 91 19:54
حس شعرای فروغ رو داره
خیلی قودشنگ ب


ممنون فاطمه جان. از اینکه خوندی عزیزم. میدونی که من عاشق فروغم. )
نسيم مامان پانيذ
4 دی 91 1:33
چندوقتي نبودم از همه جا فاصله گرفتم به خاطر تولد پانيذ همه پستاتو خوندم چقدر خوب واسه هيوا وقت ميزاري واقعآ عالي بود لذت بردم مثل هميشه.


عزیزم مرسیییییییییی اومدم و وبلگت رو دیدم. تولد پانیذ گل مبارکککککککککککککک
مهسا
4 دی 91 16:33
خیلی زیبا بود مادر خوب
من مامان نورا جون هستم خوشحال میشم به وب نورا سر بزنید ونظرتون رو بگید.


سلام مهسای عزیزم. چشم حتما. مرسی از توجهت.
لیلا
4 دی 91 17:20
سحر جان اگر اشکال نداره آدرسه فیس بوکتو می خواستم شعرات زیبان و به دل می نشینن


سلام عزیمز. نه اصلا موردی نداره لیلا جان. سحر استادآقا هست .
الهه
5 دی 91 12:58
سلام من بطور اتفاقی درحالی که سزدرگم برای اموزش دخترم بودم وبلاگ شمارا پیدا کردم و باید بگم بینهایت جذبش شدم و تبریک میگم به شما که اینقدر قشنگ وقت میزاری برای خانوم گلت و تبریک به خاطر تمام پیشرفتهای هیوا خانوم!من خیلی دلم میخواد ازهمه نظر هم اجتماعی هم علمی و هم تربیتی اموزش های بروزی برای دخترم داشته باشم ولی حقیقتا گیج شدم دخترم الان یکسالوشانزده روزشه ومن نمیدونم ازکجا و باچی باید شروع کنم اگه امکانش هست ازتون راهنمایی میخوام؟؟

سلام دوست تازه و خوبم. خیلی خوبه که اینقدر به فکر دختر نازت هستی و ممنون از لطفی که به من داری. در این سن خیلی بازیهای زیادی هست که میتونی انجام بدی. کتاب 110 بازی برای کودکان زیر دو سال رو تهیه کن خیلی کمکت میکنه کلا کتابهای بازی برا یکودکان زیر 2 سال رو بگیر و بازیهاشو انجام بده. بازی قایم موشک و اینکه زیر لحاف قایم بشی البته برای مودت خیلی کوتاهی خیلی جالبه. لگو های بزرگ خیلی براش مناسبه. از این ظرفعای رنگی که روی هم میذارن و شناخت رنگها. نقاشی و رنگ بازی. خیلی خیلی دوست داره. حتما مداد رو دستش بده و بذار خط خطی کنه. آب بازی و بازهیای در حمام مثل همین کتابهای مخصوص حمام خیلی خوبه. محصولات گلدونه رو حتما سری بهش بزن هم ارزونه و با کیفیت هم متنوع. باز هم سوالی بود در خدمتم عزیزم.


عزیزم این سایت رو هم زیاد سر بزن بهترین پیشنهاد کتاب مصور
140 بازی فکری با بچه ها از تولد تا 3 سالگی است. دو جمله فوق مربوط به 2 بازی از 140 بازی است، در هر صفحه به شکل مصور اول نتیجه تحقیقات را نوشته و بعد بازی را شرح داده است:

http://www.manomaman.com/product/211/140-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%81%DA%A9%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%DA%86%D9%87-%D9%87%D8%A7.html
و همینطور سایت غنچه ها
نسيم مامان پانيذ
5 دی 91 17:14
سلام سحر نازنين خيلي خوشحالمون كردي اومدي وب پانيذ رمز وبلاگم 30988 روز تولد پانيذه عزيزم بازم بيا پيشمون عكساي تولدشو ببين.
عزيز دلم راجع به تولد به نظرم اگر خونه مهمون داري براش كيك بگير و از بيرونم بگير چون همين كه جلوي مهمونا شمع رو فوت كنه خيلي خوشحال ميشه مخصوصا اينكه الان ماشاله بزرگه و مي فهمه و براي مهدشم ميتوني كاپ كيك درست كني ببري روش شمعاي كوچولو از اين بسته اي ها بزاري كه همشون شمع فوت كنن و حسابي بهشون خوش بگذره ...تولد دخمل نازمونم پيشاپيش مبارك ..

نسیم عزیزم ممنون. حتام میام عزیزم. و چه جالب خومم میخواستم دقیقا همین کارو بکنم. همین کاپ کیک میگیرم و کیکی رو توی خونه. ممنون و مرسی. جای شما و پانیذ هم خالی. ممنون از راهنمایی خوبت عزیز. برای شام چی پیشنهاد میکنی که سریع و اماده باشه من خیلی تنبلم تو مهمونی )))


عزیزم نشد برات نظر بذارم. خراب بود نظر دهی. اما حتما میام .
زهرا سادات
5 دی 91 19:11
سلام

خیل قشنگ بود

راستی میشه ادرس فیس بوکتا داشته باشم

اگه اشکال نداره


سلام عزیزم. مرسی. بله حتما به اسم سحر استادآقا هستم.
nilo
24 دی 91 12:02
دوستم چقدر زیبا بود لذت بردم


فدای تو
مامان شراره(راحله عباسی)
19 شهریور 93 9:25
زیباست این خود احساس یه زنه در اوج دلتنگی
ساحل
پاسخ