هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

هیوای آسمانی من

سلامتی

1392/2/1 17:59
نویسنده : ساحل
1,686 بازدید
اشتراک گذاری

جریان جوشوند ها و دمکرده های گیاهی جدیدا خیلی جدی شده :)) و بیشتر خانومها در زمان پریودی ممکن است دچار بیماری به نام PMS شوند نمونه اش بنده حقیر:))) این حالت در یک کلام یعنی انفجار عصبی. قاشق میخورد به چنگال تمام وجود من پایین میریزه...کلا اشک دم مشک. با هر حرکتی از جانب همسر...خشم و عدم تمرکز. سرگیجه در حد اعلااااااااااااااا..بی حال و بی حوصلگی زیادددددددددددد. بدنم گویی کامیونی از رویمان رد شده باشد....دکتر به من یک دارو آرامبخش داده که اثرش بسیار خوب است. دمکرده هم میخورم اما اثر آن سریع است. خب من زیاد اهل جوشونده و دمکرده گیاهی نیستم :)) و یک عرق خردیم به نام عرق پنج گیاه لاغری. یک ربع قبل از غذا میخوریم ببینیم چه اثری دارد. اما بدتر از هر چیزی این درد هاست. درد کمر و وای از مخارج...........رفتیم طب سوزنی بکنیم بعد از هزنیه میزیت که ابدااااااااااا ربطی به بیمه هم نداره گفتند 10 جلسه بیا هر جلسه 24 تومان.!!!!!!!!!!!!!!!!!! چه رقمی. بد یک MRI دیگر با هزینه دیگر آخر رسیدم که بی خیال همه . فقط میروم آب درمانی از همه چیز ارامتر و کم هزینه تر و بهتر. البته بجگویم هزینه هایی دیدم وحشتناک ساعتی 40 تومان!!!!!!!!!1 گشتیم معمولی را پیدا کردیم:))) امیدوارم خداوند به همه سلامتی بدهد .

 

پستهای آموزشی بزودی گذاشته خواهد شد.

:)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سجاد
1 اردیبهشت 92 19:52
سلام امیدوارم همیشه سلامت با شی ساحل جان


ممنونم.
مصی
1 اردیبهشت 92 21:49
حتما نتیجه عرق لاغریت رو به اطلاع ما هم برسان خواهر


مصی بهترنی نتیجه ای که از لاغری گرفتم پیاده روی و ورزش همراه با رژیم هست. درد کمرم نمیذاره ورزش کنم وگرنه دنبال هیچ عرق و دارویی نمیرفتم. ورزش کن ورزششششششششششش
مامان عبدالرحمن واویس
2 اردیبهشت 92 6:30
وای عزیزم ماکه تمام غصمون ازچاقیه...
راهی پیداکردین به ماهم بگین


ورزش کن عزیزم در اونهمه زمین خوببببببببببببب )
زینب
2 اردیبهشت 92 7:14
سلامت باشی دوستم


پایدار باشی عزیزم.
زهرا
2 اردیبهشت 92 7:49
سلام ساحل جان.ببخشید دختر من 3 سالش هست هر سال تابستان اسهال و استفراغ می گیره حتی همین الان که دارم می نویسم حال دخترم خیلی بده الان 7 روزه اسهال و استفراغ و نفخ زیاد داره دکتر هم بردمش کلی دارو و آمپول داده.اگه ممکنه منو راهنمایی کنید چه کار کنم که دخترم بدنش مقاوم بشه البته دخترم مهد هم می ره.شربت خاکشیر خوبه؟؟ کی بهش بدم؟خاکشیرو باید شب خیسش کنم یا هروقت خواست برخوره آماده کنم؟؟مرسی دوست خوبم


عزیزم این یک بیماری ویروسی هست و احتمالا دختر کوچولوت روده های ضعیفی داره. به این نوع روده ها میگن روده های حساس. ببرش یک دکتر خیلی خوب اطفال . و در مدت بیماری مهد نره اصلا. متاسفانه با خاکیر و این چیزها بیماریهای ویروسی خوب نمیشن. موفق باشی.