هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

هیوای آسمانی من

مدرسه مهر تابان

1392/2/1 17:48
نویسنده : ساحل
5,314 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم باز هم به دنیای مدرسه ورودت رو تبریک میگم. مادر به وجودت افتخار میکنه. به دستهای زیابت که رشد کردن و باهاشون میتونی بنویسی و نقاشی کنی. مادر از اینکه کنار تو زندگی میکنه ارومه. از اینکه مارو تبدیل به پدر و مادر کردی عزیزم. میدونی از حالا همیهش در کنارتم. هر زمان کمکمی خواستی هستم. برات تا زندم هر کاری بتونم میکنم. همیهش بدون دنیا اونطوری هست که تو درستش میکنی اگر بخوای خوب باشه خودت هم باید خوب باشی. هر انتخابی دوس داری من بهش احترام میذارم. دوست دارم بدونی وقتی خواستی از پیشم بری من به رفتنت هم افتخار میکنم. مادر همیهش با تو هست. مبارک قدمهای کوچکت عزیزم.. باغ زیبای من...

 

lمهر تابان

از این به بعد مطالبی بیشتر درباره کودکان پیش دبستانی خواهیم داشت . 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان عبدالرحمن واویس
2 اردیبهشت 92 6:27
سلام دوست خوبم باخوندن این پستت خیلی خوشحال شدم انشاالله که همیشه موفق باشین


ممنون عزیزممممممممممم
نسیبه
2 اردیبهشت 92 7:43
سلام سحر جانم.تبریک تبریک تبریکان شالله همیشه شاهد موفقیت هیوا جون باشیم.


ممنون دوست خوبم
مامان نیایش
2 اردیبهشت 92 13:43
سلام سحر جان .موفقیت هیوای نازنین رو تبریک می گم .


ممنونننننننننننننننن
منا مامان سودا
11 اردیبهشت 92 17:44
بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است. این روز بهشتی رو تبریک میگم دوست خوبم


ممنون مامان بهشتی عزیز. منهم تبریک میگم.
سارا مامان کیان
8 خرداد 92 12:35
سلام از مطالبی که در مورد مونته سوری داشتی لذت بردم . دست مریزاد


ممنون عزیزم. بزودی کتاب مونتسوری رو هم چاپ میکنم