هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

مشکل حل شد .

1392/1/24 15:06
نویسنده : ساحل
1,513 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزیزم. ممنون از نگرانی و راهنماییتون در این مدت. راستش مشکل هیوا حل شده. من با مربیش صحبت کردم. تمام خصوصیاتش رو دوباره یادآور یکردم و ایوشن خیلی بزرگوارانه گوش دادند و اون مساله تنبیه هم فقط یک تذکر برای حفظ سکوت در راهرو بوده. در کل هیوا دو تا نقاشی کشید و زدن توی سایت مهد و امروز هم یک باکش شکلات گرفت و برد. دیشب راحتی خوابید و حالش خوب بود. میشه با صبر و فکر مشکلات رو حل کرد. هنوز هم معتقدم روش مهد خیلی خشن و متفاوته با دنیای واقعی و امیدوارم هیوا سال اینده از دیدن دنیای واقعی مدرسه جا نخوره :)

همچنان در حال نگار شو آماده سازی مجموعه زبان هستم. :))) موفق باشید و خوب.

 

راستی دوستان خوبم تجربه های خودتون رو درباره مهد برام بنویسید میخوام بذارم با اسمتون در قسمت تجربیات کاملا مادرانه . ممنون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سها
24 فروردین 92 19:23
سلام من از وبلاگتون خیلی چیزا یاد گرفتم
خدا هیوا خانومو حفظ کنه
با اجا لینک می کنم


ممنون. خوشحالم از دیدنتون.
نسیبه
26 فروردین 92 8:08
سلام سحر جان.خداروشکر که مشکل هیوا جون حل شد.سحر جان ببخشید چند سوال دارم :
1-در مورد دبستان هیوا جون دانش آموزان باید زبان انگلیسی بلد باشند قبل از شروع یا اینکه در طول سال تحصیلی از ابتدا آموزش می بینند.
2-من تصمیم گرفتم دخترم رو ان شاالله اونجا ثبت نام کنم خیلی استرس گرفتم که نکنه به دخترم فشار بیاد و زده بشه(البته الان 3 سالش هست) خیلی منبع انگلیسی ندارم که باهاش کارکنم از طرفی می ترسم لهجه اش خوب نشه اگر خودم آموزش بدم (خودم دیپلم زبان کانون نوید رو دارم) طبق نوشته های خوب شما آهنگ های انگلیسی براش می زارم و بعضی از اشیا رو به انگلیسی بهش می گم ولی می دونم کمه ،لطفا منو راهنمایی کنید.مرسی دوست خوبم


سلام نسیبه عزیزم. در مورد دبستان. بلی باید انگلیسی رو در حد نرمال بدونه. حرفو رو بخونه و کمی حرف بزنه که حتما تا اون موقع روبراه شده زیاد بر ای لهجه استرس نداشته باش خودش خوب میشه وقتی خوب ببینه و بشنوه. لطفا منتظر مجموعه انگلیسیم باش که کامله و بزودی آماده میشه و برای همتون میفرستم . موفق باشی.
کتی مامان نادیا
26 فروردین 92 10:16
سلام سحر جون
خوشحالم که مشکل حل شد.
در مورد اون پکیج زبان و آموزش از راه دور شما، فکر میکنی کی حاضر میشه؟
من به مشکل برخوردم. نادیا دیگه زیاد علاقه نشون نمیده.
اوایل تمام جملات رو تکرار میکرد ولی الان اصلاً تکرار نمیکنه.
بنظرتون باید چی کار کنم؟
مجموعه یوربیبی کن رید. سی دی سوم که فقط صحبت بود و سی دی چهارم هم تقریباً تکرار سی دی دوم بود.

نادیا هم اصلاً به یوربیبی کن رید علاقه نشون نمیده. فقط آهنگهاش رو دوست داره.
بنظرتون باید چیکار کنم که اونها رو براش جذاب کنم.

ممنون میشم عزیزم


کتی عزیزم . برای نادیا جان کارهای والت دیزنی رو بذار که البته در مجموعه من هم هست اما فعلا اونهارو بذار باز بان اصلی و دوبله هم بذار. مجموعه لیتل پرنسس رو هم از سایت غنچه ها خریداری کن . فکر میکنم یک ماه دیگه آماده بشه. سعی میکنم زودتر اماده بشه.
مامان ملیکا کوچولو
26 فروردین 92 13:05
سلام مامان محترم هیوا جان.من وبلاگ شمارو به خاطر اینکه حس میکنم روحیه مادریتون مثل خودمه خیلی دوست دارم.البته اول به خاطر وجود گل دختر مهربونمون هیوا جان و بعد به خاطر مطالب بسیار خوبتون.ملیکای من الان 3 سال و نیمه است.من از حالا دلم شور روزهای مدرسه رو میزنه.روحیه بچه هم از نون شب هم برام مهمتره.شکر خدا ملیکا دختر اجتماعی هستش اما چون من همیشه بهش یاد دادم ملایم رفتار وبا محبت باشه،اون طفلی هم دقیقا این مدلی شده و در مقابل خشونت بچه های دیگه خیلی کوتاه میاد. میخواستم نظرتونو در این مورد بدونم.ایا من در یاد دادن محبت زیاده روی کردم؟ ممنون میشم یه نظر حتی کوتاه بدید. ببوسید روی ماه هیوای اسمانی خاله راحله رو.


راحله عزیز سلام و ممنون از اظهار لطفت. در مورد دختر نازت باید کم کم بهش دفاع کردن رو یاد بدی اما دفاع کردن جواب دادن یا زدن نیست. بهش بگو هر کسی اذیتش کرد بهش تذکر بده که کارش درست نیست و باز هم و اگر تکرار کرد دستش رو بگیره و بگه اجازه نداری من رو بزنی و اگر باز هم تکرار کرد به شما بگه. بذار خودش بره توی دل ماجرا و محبت کردن هرگز زیادی نیست و بچه رو لوس نمیکنه اما جامعه ما جامعه خشنی هست و من امیدوارم این نوع حرف زدن اونها بتونه ارضاشون کنه. و من شخصا هیوا رو حتما یک ورزش رزمی میذارم و قبلن علاقمندش کردم از 7 سالگی بره که بتونه در حد بالا هم از خودش دفاع کنه . موفق باشی دوست خوبم. میبوسمتون.
مامان ملیکا کوچولو
26 فروردین 92 21:02
بی نهایت ممنونم. نظرتون در مورد ورزش رزمی شدیدا توجهم رو جلب کرد. اگر در موردش تحقیقات کردید که چه ورزش رزمی مناسب تره به من هم خبر بدید لطفا. از توجهتون بی نهایت سپاسگزارم.


خواهش میکنم دوست خوبم. راستش همیشه دوست داشتم و معتقدم دخترها و زنها هیچ فرقی با پسرها ندارند و حتی بسیار تواناتر و قویتر از پسرها هم هستند. بخصوص در ورزشهایی که نیاز به تمرکز هم دارد. زیاد تحقیق کردم عزیزم و ووشو رو انتهاب کردم هیوا هم البته خیلی زیاد بهش علاقه داره. بهت پیشنهاد میکنم برای ملیکا جان برنامه های ورزشی بذار از کارتون پاندای کونگ فو کار شروع کن بذار ببنیه و متوجه بشه که ورزش رزمی به چه دردی میخوره و فقط زدن و دفاع کردن نیست ورزشهای سبک ووشو کنگ فو تای چی نینجا و از این قبیل نیاز به تمرکز مدیتیشن و بقول هیوا آرامش درون داره ) وقتی هیوا 3 ساله بود همسن ملیکای عزیزم به من گفت مامان من میرم توی اتاق یکم تنها باشم به آرامش درون برسم. ))خب تاثیر بسیار خوب همین کارتون پاندای کونگ فو کار بود و من اینطوری به درون هیوا ورزش رو بردم و متوجه شدم ووشو بین همه براش بهتره. هم رزمی هست هم تمرکزی و دارای حرکات کششی شبیه به یوگا. مربی باله هیوا البته خیلی زیاد بهم کمک کردن تحقیق کردن و گفتن از سن 7 سالگی به بعد بذارم بره. چون هیوا از 2 سالگی باله هم میره و من نمیوخام ورزش رزمی روحیه لطیف برگرفته از بالش رو خراب کنه. میتونی باله هم بذاری بره براش خیلی خوبه هم روحیش رو قوی میکنه هم واقعا به شکل گیری بدنش بسیار کمک میکنه هم تم هنری بالایی داره و هم برای ذهنش و موسیقی شناسیش عالیه . باز هم کمکی خواستی من در خدمتم دوست خوبم.