هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

هیوای آسمانی من

تابستان من هیوا امسال

1390/4/8 13:33
نویسنده : ساحل
1,967 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

اولین روزهای تیر من و هیوا رفتیم مهد کودک.niniweblog.comرویای من ین بود که دخترم 3 ساله بشه و بره مهد....دوره اداپت هست و روزی 30 دقیقه رفته این هفته و هفته آینده میشه 1 ساعت. نمیدونم روزهای زیبای پاییز وقتی هر روز بره ازم دور شه چی میشه؟؟؟الان گاهی اونقدر کلافه و خستم که دلم میخواد تنهای تنها باشم....کلاس استعداد یابی به کلاسهاش اضافه شده...جمعه هم میخوایم بریم شناقلباتفاق دیگه این تابستون جدا کردن اتاق خواب هیواست. 20 شبه تو تختش میخوابه...2 شبه دیگه کنارش دراز نمیکشم و پایین تختش میخوابم...تا آخر این ماه دیگه میام بیرون رو تخت خودمون. هنوز شبها با صدای نفسش می خوابم...برام سخته دستاشو رو صورتم نداشته باشم....اما کاریه که باید انجام میشد و خوشحالم تونستم از پسش بر بیام. نگرانم...نمیدونم مهدش همونی هست که می وام یا نه...البته فکر میکنم طبیعیه......هیوا روزهای 4 شنبه با خالش نقاشی کار میکنه....کارش عالیه.....از مهر ماه میره آموزشگاه زیر نظر دوست خواهرم. اینهم از من و هیوای ماهم....

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

محيا
10 تیر 90 2:59
سلام پاينده باشي دوست خوبم


سلام مرسی عزیزم.
نیلوفر
12 تیر 90 9:37
خوشم میاد برا همه چی برنامه ریزی داری.
موفق باشی دوست من


مرسی عزیزمممممممممم..تو هم موفق باشی مهربون.
maman setayesh
17 تیر 90 18:28
dokhtare man faghat 2sal az bacheye shoma bozorgtare lot fan be en weblog ham sar bezanid


سلام. حتما عزیزم. خوشحال هم میشم.پیوندت زدم دوست من.