هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هیوای آسمانی من

خبر تازه و خوب

1391/11/24 13:00
نویسنده : ساحل
1,915 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستانم. دو تا خبر خوب دارم 

 

یک اینکه مموعه تدریس زبانم داره آماده میشه در دو پکیج . که سی دی هاش یکم با هم فرق داره.

شامل تمام تدریسها تمام سی دی ها و تمام ویدیوها با ادرس لینک و نحوه اموزش که برای هر کسی

دوست داره میفرستم. :)

 

دومی کتاب آموزش مونتسوری رو شروع کردم به نوشتن. اولین کتابی هست که بصورت ساده با تصویر و

از روی منابع کاملا موجه در مورد مونتسوری نوشته میشه. و یک فرقی که داره این هست که کاملا

فارسی هست نه ترجمه دوم اینکه مصاحبه هایی رو توش داره با مربیان مونتسوری درباره نحوه دیدشون

به این روش مشکلات و حتی مضرات موجود در کار و سومی نظرات مادرها بعنوان بزرگترین مربی هایی

که با این روش آشنا هستن. :))) از امروز لطفا نظراتتون رو برم بنویسین و من با ذکر نام در کتاب عنوان

میکنم. فکر میکنم هر دو کارم تا اویل اردیبهش ماه آماده باشه. کتاب رو خودم در انتشارات خودمون چاپ

میکنم اما برای هر کسی در تهران و هر جایی بخواد میفرستم و حتما با یکی از انتشارات های تهران هم

همکاری میکنم. 

 

امروز قرار هست گوش هیوا رو سوراخ کنم. یکی هم میترسم خودم :)))

و پنج شنبه یک شیراز گردی داریم که با تصویر و توضیح براتون میذارم. جای همگی خالی .

 

خوب باشید

پسندها (1)

نظرات (14)

ياسمين
24 بهمن 91 14:30
سحرجان واقعاخوشحال شدم من كه بي صبرانه منتظرم وهرروزحداقلش يه ساعتي توي وبلاگ هيواجون هستم خيلي دلم ميخوادپيشرفت پسرم روتوي ضمينه زبان ببينم من روي شماخيلي حساب بازكردم اميدوارم نااميدنشم راستي عزيزم اگه درموردبازي ونقاشي هم كمكم كني واقعاممنونت ميشم من تنهامشكلم تابه الان تدريس زبان انگليسي به پسرم هستش مرسي عزيزم هميشه خوش خبرباشي
اينم براي شماوهيواجون


ممنونم عزیزم. در مورد نقاشی که اصلا لزومی به اموزش نیست. فقط مداد و پاستل و کاغذ در اختیارش قرار بده. برای بازی به وبسایتهای زیادی میتونی سر بزنی. برای زبان منتظر مجموعه باش. بزودی عزیزم. ممنونم.کلی بوس.
فروغ(ردّپاهایم)
24 بهمن 91 15:26
تبریک میگم سحرجان
منتظر کتابها و مجموعه زبانت میمونم
گوشای هیوا خانمی هم مبارک باشه نترس سرپایی هست و اگه ضدعفونی بشه و گوشواره تو گوشش بچرخه هرروز مشکلی پیش نمیاد


ممنون عزیزم. مرسییییییییی
رعنا
24 بهمن 91 19:28
چه کار خوبی میکنی ساحل جان
تبریک میگم پیشاپیش......نظرامون مربوط به چی باشن؟ تجربیاتی که با بچه هامون از آموزش مونته سوری داشتیم؟

راستی ساحل جان من دوباره رمزو فرستادم و نظر شما خیلی واسم مهم بود..چرا نظری ندادید؟؟؟


عزیزم نت قاطی بود امروز حتما سر میزنم. بلی نظراتتون راجع به روش مونتسوری باشه خوبی و بدیهاش . ممنون.
مامان زهرا
24 بهمن 91 22:59
سلام
مشتاقانه منتظرشون میمونم
از دخترتون چه خبر ؟ حالش خوبه ؟


ممنون عزیمز. راستش هنوز گوشش رو سوراخ نکردم ((( میترسم .
مامان زهرا
24 بهمن 91 23:01
راستی یادم رفت
اینا مال هیواجونه

وایییییییییییییییییییییییی ممنون دوستمممممممممممممممممممممممممممممممم
نسیبه
25 بهمن 91 13:25
سلام سحر جان.وای کلیییییییییی ذوق کردم بی صبرانه منتظرم. ان شالله همیشه موفق و شاد باشید شما و هیواجون.من که خیلی مدیون شما هستم از وبلاگتون خیلی استفاده می کنم.مرسی بابت همه زحمات.


عزیزم ممنون. چشم حتما. خواهش میکنم عزیزم.
مامان سارا...(دردونه جون)
26 بهمن 91 18:34
سلام سحر جان
چه خبر های خوبی بود عزیزم واقعا تبریک می گم بهت به خاطر ایده ی خوب و نابت بسیار سورپرایز شدم .
برات آرزوی موفقیت و سر افرازی دارم


منم ازت ممنونم بخاطر نوشته های خوبت و این حس زیبایی که بهم میدی.
مامان سارا...(دردونه جون)
26 بهمن 91 18:36
پیشاپیش مبارک باشه گوش های هیوا جون امیدوارم اذیت نشه سن خوبی رو برای اینکار در نظر گرفتی.


ممنون زهرای عزیزم. هنوز که نرفتم اما حتما میرم برای سوراخ کردن.
فروغ
27 بهمن 91 16:27
سحر دیگه داری مارو لوس میکنی ها!!! خیلی خوشحال شدم اول برای موفقیت خودت و دوم برای خودم ))
انشاا... گوش هیوا هم راحت سوراخ بشه و مشکلی براش پیش نیاد.خوش باشی دوست باسواد و با تجربه و مهربان من


عزیزمی. ممنون ))
مامان مهرسا
28 بهمن 91 17:06
سلام سحر عزيز باز هم يك سوپرايز ديگه تو واقعا بي نظيري من كه بي صبرانه منتظر پكيج زبانتون هستم و البته مونتسوري مرسي ازت موفق باشي عزيزم اصلا سوراخ كردن نه ترسي داره نه چيزي كه بخواي نگران باشي انشاا.. به سلامتي باشه هيوا جان رو هم ببوس.


ممنون عزیزم. در خدمتم دوست خوبم. فکر کنم فردا دیگه دلو به دریا بزنم. ممنون از نوشته خوبت.
نسترن
13 مرداد 92 10:30
سلام سحر جون.
به هیوای عزیز تبریک می گم به خاطر داشتن چنین مادری
من معمولا مطالب شما رو می خونم و لذت می برم و خیلی مشتاقم که زودتر نی نی خودم هم به دنیا بیاد و بتونم براش برنامه ریزی کنم و وقت بگذارم.
مشتاقم زودتر پکیجتون آماده بشه و بتونم تهیش کنم.نحوه تهیه به چه صورته؟؟

به امید خدا مادر میشی و نی نی زیبا و سالمی رو در آغوش خواهی گرفت. عزیزم از طریق وبلاگم و ساتی که مسوولیت فروش رو بعهده خواهد داشت مطلع میشید.
فرزانه
25 شهریور 92 10:41
سلام سحر جان خوبی؟
از پیشرفتات واقعا خوشحالم دوست خوبم و تبریک میگم.
من واقعا نگران زبان یاد دادن به فرزندم هستم. خودم خیلی از زبان دور افتادم. سعی میکنم تو مدتی که فرصت دارم کمی جبران کنم.
میخواستم بهم چند تا کتاب پیشنهاد بدی برا خودم که زبان رو از پایه شروع کنم و خوب پیش برم که دوباره زده نشم.
متاسفانه بخاطر شغلم فرصت زبانکده رفتن رو ندارم.
در مورد کتاب مونته سوریتم برام بنویس چطور میتونم تهیه اش کنم؟؟ خیلی ممنونم.

راستی امروز کمی از دستت دلگیر شدم چونکه زیاد دیدم میگی از شیراز خوشت نمیاد خوب من اصالتا شیرازیم شما هم باشی دوست نداری راجع به شهرت ...
بگذریم بعدش با خودم گفتم شاید چون سحر خانم خیلی به پیشرفت علاقه داره و شیراز خدایی روند پیشرفتش کمتر تهران و اصفهان بوده اینجور میگه و به ناراحتیم غلبه کردم. چون تو رو دوست دارم. به امید پیشرفت بیشتر شیراز. ممنون میشم اگه جوابم رو بدی
منتظر دیدن پیشرفتای بیشترت هستم گلم.


فرزانه عزیزم زبان رو از سی دی روزتا ولتز فکر میکنم اسمش هیت شروع کن . یا یک پکیج خیلی خوب در سایت مرجع زبان ایرانیان/. سرچ کن میتونی بسته جامع اموزش زبان به بزرگسالان رو ببینی. کار خیلی خوبیه.

در مورد شیراززززززززززززززز

یک سوال : شما دوستان که اصالتا شیراز هستید چرا شیراز نیستید ؟ اگر جواب من رو دادی من هم توضیح میدم که چرا از شیراز زیاد خوشم نمیاد. اصلا هم بخاطر کمبودهاش نیست. اتفاقا خیلی شه رخوبیه. تمیزه راحته کار کردن سخته اما خیلی از تهران بهتره خیلیییییییییییییییییی . موضوع خانم دخترهای آنچنانی هستن که اگر همسرت هنرمند باشه و استاد دانشگاه میتونی براحتی تفاوت یک دختر شیرازی و غیر شیرازی رو حس کنی ))))))))))
فرزانه
3 آبان 92 0:56
مهربانم ممنون بابت معرفی سی دی
سحر عزیزم ما هم شیراز زندگی میکنیم و منزلمون هم خیابون سی متری سینما سعدی هست (این برا اینکه بگی چرا از شیراز خوشت نمیاد).

منظورت رو نتونستم به راحتی از جمله تفاوت یک دختر شیرازی از غیر شیرازی که گفتی متوجه شم دوستم اما راجع به همسرم ،متاسفانه یا خوشبختانه باید بگم که همسرم هنرمند در رسته نوازندگی سنتور هستند و همین طور هم تدریس این هنر رو انجام میدن البته این شغل اصلیشون نیست.
راستی تو نی نی سایت با اسم کاربری (یانی) برات پست گذاشتم. فکر میکنم صفحه 21 یا 22 باشه.


عزیزم هر شهری خوب و بد داره. تفوات رو میتونی براحتی در نوع برخورد یک دختر شیرازی با مثلا کرد بدونی. غمزه و ناز و ادا و متاسفانه بیشتر دخترها روابط بسیار راحتی دارن بخصوص در شیراز. معالی آباد رو دیدی؟ حتما دیدی. هر کدام از دوستام میان شیراز ترجیح میدن بدون همسراشون بیان و تعجب میکنن فکر میکنن اینجا تگزاسه. باید قبول کرد این خصوصیت منفی دخترهای شیراز رو که برای اقایون مطلوبه همسر من دانشگاه درس میده و با دخترها بسیار زیاد معاشرت داره

سینما سعدی بخصوص سیمتری رو خیلی دوست دارم. مادربزرگ خوبم اونجا زندگی میکرد و هیچ کجای دنیا برام اندازه اونجا زیبا نیست. موفق باشی عزیز دلم.
مامان شراره(راحله عباسی)
18 شهریور 93 9:27
راستی گلم کتاب مونتسوری آماده شده؟
ساحل
پاسخ
بزودی عزیزم