هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

هیوای آسمانی من

دلنوشته ای برای عزیزترینم

1391/11/21 18:27
نویسنده : ساحل
1,882 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم

 

غروب روزی سرد است و تو در اتاقت . من در اینجا نشسته روبروی پنجره ای که رو به کوهی پر برف و

آسمانی خاکستری و صاف باز است. این زمانها قلم نا خود آگاه در دستم میلغزد. به یاد می آورم که

زیبایی این آسمان کنار تو بیشتر شده است. به یاد می آورم یک نفر کنارم نفس میکشد. یک نفر که

نفسهایش تازه و  گرم است. بعد فکر میکنم چطور میتوانم کمتر به تو بگویم دوستت دارم. بگویم همه

وجودم از توست. گاهی به چشمهایت نگاه کنم و بگویم " دخترم میگذاری در اقیانوس چشمهایت گم

شوم " و تو با لبخندی زیبا بگویی " مامان خیس میشوی باید مایو بپوشی " بگویم " دخترم موهایت بوی

بهشت میدهند " و تو مرا در آغوش بگیری و بگویی " مامان جانم بیا در بهشتت " بگویم هیوا میدانی

عشق چیست ؟ و تو بگویی " عشق یعنی همین احساسی که من به تو دارم " . چطور میتوانم بدون تو

سفر بروم. چطور کمتر و کمتر در آغوشت بگیرم تا به قول دیگران بتوانی در آینده بدون من هم زندگی کنی.

هیوا مگر میتوانم تنها دخترم را در آغوش نگیرم. هیوا وقتی صدایت میکنم همیشه و همیشه به یاد روزی

می افتم که نامت را انتخاب کردم. یک روز پاییزی زیر باران در خیابانی پر درخت با پدرت وقتی داشتیم فیلم

زیبای " هیوا " را میدیدم. و من چقدررررررررر گریه کردم. از آن روز نام هیوا برای من نشانه ای از متفاوت

بودن ، محکم بودن ، مستقل بودن و زن بودن شد. و تو در خیال من شدی دخترم که نامش هیواست.

هیوا عاشق سایه مژگانت هستم وقتی روی کاغذ سرت را پاینن می اندازی. هیوا می میرم وقتی صدای

گریه ات را میشنوم. لحظه ای که مرگ را در ذره ذره وجودم حس میکنم. هیوا ببخش مادر را برای

خستگیهایش که میدانی زندگی سخت است و مادر گاهی بسیار خسته. هیوا مادر درون مهربانی را که

اگر دارد و به تو هدیه میکند از تو دارد. مادر اگر خوب است و برایت می میرد این حس را از تو دارد. میگویند

شاعر با تلنگر احساسی و واقعه ای دگرگون میشود. این دومین بار در زندگیم است که خدامند با دادن تو

مرا دوباره شاعر کرد. شاعری که میتواند بگوید بسراید و بنویسد. هیوا وقتی میگویی شعرهایت را برایم

بخوان وقتی مشتاقانه سکو ت میکنی به صدایم گوش میکنی وقتی می خندی و میگویی معنی این کلمه

چیست میدانم میدانم که تو همراه و همفکر مادر هستی. همدرد دردلهایم. میخواهم بدانی همیشه به

دیگران محبت کن حتی اگر به تو ظلم کردند. مدتی برایشان الگویی خوب باش. هیوا مردم با هم برابر

نیستند نه نیستند اما تو به آنهایی که در طبقات دیگر هستند احترام بگذار هرگز فقرشان را به تمسخر

نگیر و هرگز بخاطر صورت یا داشته های زندگیت به آنها فخر نفروش. زیبایی عزیزم برای کسانی مهم

میشود که درونی سیاه و فکری کوچک دارند. آنکه زیبا میبیند زیبا فکر میکند زیبا حرف میزند خود بخود زیبا

هم میشود. همیشه برای آنچه دوست داری تلاش کن. تلاش و تلاش. دوست پیدا کن اما بدان شایسته

دوستی هست یا نه. بنویس هیوا همیشه از روزها و شبها و خاطراتت بنویس. قلم بهترین دوست آدم

است. امیدوارم برایت خوب باشم خوب و کافی. دوستت دارم دوستت دارم و دوستت دارم حتی وقتی

کنارت نیستم دوستت دارم . قلب کوچک من اگر تو نطپی قلب من می میرد. دوستت دارم دردانه ام.

پسندها (1)

نظرات (6)

پریسا
21 بهمن 91 20:24
سحر جون براتون خصوصی گذاشتم.


پریسای عزیزم متن زیبات رو خوندم. نمیدونم چطوری پاسخ بدم. چون خصوصی بود و نمیشد برات بنویسم . وبلاگت رو هم ندارم. پس همینجا برات مینویسم. اره من با مسیحا خیلی دوستم سالهاست یکی از بهترنی دوستامه با اخلاقای خاص خودش )) سرش شلوغه و خب هر کسی خصوصیات خاص خودش رو داره. ممنون از لطفت. تو دوست خوب منی و ممنون از دعوتت. حتما اومدم تهارن بهت خبر میدم عزیزم. میبینمت. خودت و نورا کوچولوم رو. منهم دوستت دارم عزیزم. تو دختر خیلی مهربون و صادقی هستی. مادر خوب و پر محبتی هستی. حتما هر قراری بود به تو هم خبر میدم. درباره فیس بوک هم بله. اسمت رو بهم بگو تا ادت کنم عزیزم. ممنون از نوشته خوبت.و درباره فروغ )) حسودی چرا بیشتر بخون و هر جا سوالی داشتی از من بپرس یک مبحث راه اندازی میکنم درباره فروغ و بیشتر مینویسم دربارش بزودی. برای همین گفتم خیلی صادق و مهربانی بچه های دی ماه همینطوری هستن چقدر خوب. پس مادر مقتدر و با جذبه ای هستی. و نمیدونی چقدر با این نوشتها به من انرژی میدید. روزت خوش عزیزم. میبوسمتون.


مونایی
22 بهمن 91 18:26
سحر عزیزم ، آرزویی ندارم جز هر آنچه خوبی در دنیاست ، برای تو و هیوای آسمانیت .


ممنون عزیمز از این آرزوی شیرینت. منهم برات هین اروز رو دارم دوست خوبم.
ياسمين
23 بهمن 91 18:04
سحرجان سلام ازراهنماي كه درموردفلشها كردي ممنون هميشه مشكلم همين بود كه مناسب چه سني هستن كه به لطف شما فهميدم كاش سحرجان ميگفتي درموردزبان چه نقاشي وبازي باپسرم انجام بدم ممنون عزيزم


خواهش میکنم عزیزم. چشم حتما.
پریسا
23 بهمن 91 20:48
سحر جونم براتون خصوصی گذاشتم


دوست عزیزم سادگی بهترین و زیباترین خصوصیت هست و تو همونی. منهم دوستت دارم و از آشنایی باهان خیلی خیلی خوشوقتم. اد کردم هم تو رو هم نورای عزیز رو در فیس بوک. بیشتر میبینمت اونا. به امید دیدارت عزیزم.
مامان ضحی
25 بهمن 91 14:58
سلام به ماماان خوش ذوق و باسلیقه و دقیق خوشحال میشم اگه بیشتر باهم در ارتباط باشیم. با اجازتون لینکتون می کنم. موفق باشید.


سلام. ممنون از محبتت. با کمال میل
نازنين
11 اسفند 91 0:47
چقدر قشنگ بود.خداييش بهترين مامان دنيا هستيد....خوشبحال هيوا:-) خيلي خيلي خيلي دوستون دارم،اندازه خدا.


مرسییییییییییییییییی. تو خیلی خیلی به ما لطف داری. خیلی خیلی خوشحالم که وبلاگو میخونی. ممنون از لطفت نازنین خوبم. ما هم خیلی دوستت داریم خیلی عزیز دلم.