هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

استفاده از انواع فلش کارت

1391/11/21 12:01
نویسنده : ساحل
3,408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

قول داده بودم درباره فلش کارت که خیلی هم مهم هست براتون مطلب ذارم. استفاده از فلش کارت

یکی از مهمترین ابزارهایی هست که در تمام سنها میشه ازش استفاده کرد. و ما برای اموزش کودکان

کم سن خیلی ازش استفاده میکنیم. برای انواع بازیهای بخصوص. چند نمونه رو براتون گذاشتم که چاپ و

کیفیت تصویری بسیار خوبی رو دارن. من از هایپر استار خریدم. امیدوارم باشه و بتونید بخرید .

این نمونه زیر برام خیلی جالب ود. این رو غفقط برای بچه های بالای 5 سال استفاده کنید. بچه هایی که

دایره لعتی وسیع دشاته باشند . صفت و اسم و فعل رو ظاهرا بتونن از هم متمایز کنن. این کارتها کاملا

بصورت بازی هستن و در یک شکل هم قدرت تمرکز کودک رو برای پازل چینی هم درک مفهوم صفت و

اسم و هم عدد و در اخر جایگزین کردن تمام این خصوصیات رو در یک جمله به کودک بصورت بازی آموزش

میده. 

فلش کارت

و یکی دیگر...این آموزش پرچم هاست. اموزش پرچم قدرت یادگیری و حافظه کودک رو خیلی بالا میبره.

هر هفته یا حتی هر ماه من 5 تا پرچم رو انتخاب میکنم به روش سه مرحله ای برای هیوا توضیح میدم بعد

درست مثل کارت تراشه های مذارم روی کمدش یا میزش تا هر روز ببینه دو سه روز در میان هم ازش

سوال میکنم. اینطوری بصورت بازی اینها رو یاد میگیهر و بعد از چند جلسه هیوا در دفتر نقاشیش خودش

شکل پرچم هار و برای من میکشه. خودش نه به خواست من. :))/ بچه ها دید بسیار تیزی دارند اینکه ما

 باید هوش کودک رو بیابیم و پرورشش بدیم دقیقا یعنی همین. نگاه بچه ها به این پرچم اول فقط رنگی

هست بعد خطهارو میبینن بعد اسم کشور رو یاد میگیرن. من سعی میکنم همیشه زمانی که داریم پرچم

کشوری رو کار میکنیم از روی اطلس جغرافیا که هیوا خیلی خیلی دوستش داره کشورو پیدا میکنیم و

درباره نوع آدمهاش غذاهاشون چیزهایی که می پوشن فرهنگشون رنگ پوستشون و اگر هیوا خواست

حیوانهای که اونجا زندگی میکنند هم حرف بزنیم و توضیح بدیم. خب اینها هم در مونتسوری به نام

" Culture " یا همون " فرهنگ " خودمون شناخته میشه که شامل بحث در مورد کره زمین ، جغرافیا ،

تاریخ ، پرچمها ، و تمام مواردی که در بارش بحث میکنیم و گفتم میشه. وقتی درباره پرورش و پیدا کردن

 هوش و استعدا صحبت میکنیم در موضوع این هفته مادر کافی منظورمون دقیقا همین هست. که خودمون

بچمون رو کنکاش کنیم روی نقاطی که میدونیم علاقمنده دست بذاریم پیداشون کنیم و پرورششون بدیم

با ابزارهای کاملا ساده و فقط با بازی فقط.

 

فلش کارت

این فلش کارت هم دارای انواع فعلها و کارها و کلمات با کیفیت بسیار خوب هستش.

 

این رو گذاشتم برای دوستانی که مایل به تهیه این نوع فلش کارتها هستن. نام انتشارات و شماره

تماسش رو.

اینهم فلش کارتهایی است که ما همه نوع آنر ا داریم و خیلی استفاده میکنیم از آن . انتشارات آنهم مشخص است برای خرید دوستان عزیزم.

خوب و شاد باشید.

پسندها (1)

نظرات (5)

طراح بنر لوگو ارم نشان .........
21 بهمن 91 12:23
سلام خسته نباشید وبلاگ قشنگی دارید امیدوارم فرزندتان همیشه سالم وخندان باشد تغییر هیدر بالای وبلاگ شما با عکس کودک دلبندتان عکس های کودک خود را برای ما بفرستید با کیفیت بالا باشد وسایز بزرگ هم باشد مشکلی ندارد در زود ترین زمان وکمترین زمان تحویل شما خواهیم داد مبلغ 2000هزارتومان و در یک روز تحویل خواهیم داد با اوردن ی مشتری برای ما شما فقط 1000تومان پرداخت کنید به وبلاگ من سر بزنید نظرات خود را هم برای ما بزارید موفق باشید
مجله خبري بروزترين ها
21 بهمن 91 12:46
بزرگترين مجله خبري ايران جديدترين خبر هاي روز ايران و جهان در ايميل شما
زینب
21 بهمن 91 14:59
عزیزم مرسی از راهنماییهات. این فلش کارتهای پرچم رو میشه بگی چه مارکی داره و از کجا میشه خرید؟ مرسی


سلام زینب جان.ممنون. مارکش هومن مارک فلش کارتهای زبان هست. همونی که گذاشتم. من از شیراز هایپر استار خریدم به شماره ای که هست تماس بگیر شاید تهران هم باشه.
یه مامان
21 بهمن 91 15:31
سلام ساحل عزیز.من پسرم 2 سال و 5 ماهشه.از کوچیکی براش آهنگهای تصویری و صوتی انگلیسی براش میذاشتم.الان شروع کرده خودش کلمات و حروف انگلیسی رو بدون اینکه من یادش داده باشم میخونه.یعنی هرجا هرچیزی انگلیسی ببینه میاد میگه این p هستش و... و همچنین کلمات انگلیسی بکار میبره.راستش من خیلی دنبال آهنگ اعداد و الفبا انگلیسی بودم ولی هرچی سرچ کردم به در بسته خوردم.اگه بتونی تو پیدا کردن این آهنگها منو راهنمایی کنی ممنونت میشم.
ناز دخترتم ببوس

سلام عزیزم. آهنگ الفبا رو یمتونی از لینکهایی که قبلا در پست زبان گذاشتم دانلود کنی. اعداد هم همینطور باید دانلود کنی از یوتوپ من سی دی خاصی نمیشناسم. اما به سایت غنچه ها و من و مامان حتما سر بزن.موفق باشی
آوا
29 بهمن 91 14:29
ساحل جون ميشه سايز فلش كارتها و يه نمونه اشون بزاري-متاسفانه بايد اينترنتي بخرم-روي سايت فروشگاهش هم اطلاعات كامل نيست-ممنون خانمي
http://www.a20.ir/detail.php?id3=65327&ob=3&su=2&wid=1&no



عزیزم سایزش اندازه ورق هست. ورقهای بازی که مکروهه )))