هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

کتابهای جدید داستان و هنری

1391/10/27 16:13
نویسنده : ساحل
2,079 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره سلام. و اما کتابهای داستان و دایره المعارف جدید 

کتاب هنری خیلی خیلی خوب. برای سن 5 سال به بالا...ما تازه میخوایهم شروع کنیم.

کتاب

کتاب هنری

و چیستان نامه خیلی خیلی خوب هیوا. کتابی بسیار عالی هست. بخصوص برای بچه های تراشه ها. من همیشه وقتی این کتاب رو که هیوا هفته ای چند بار میاره کار میکنم کلمات رو چون با فونت ردشت نوشته شده به هیوا نشون میدم و میخونه. همچنین بازی چیستان داره و توضیحات کلی در باره مفاهیم اصلی. 

کتاب

این کتاب با داستانهای واقعی بسیار ساده مفاهیم و اداب اولیه اجتماعی رو خیلی خوب و واضح به بچه ها یاد میده. من مجموعه چند جلدیش رو گرفتم و چون جملات بسیار کمی داره هیوا خودش حفظ شده و البته برای تمرین خواندن هم خودش استفاده زیادی از این کتاب میکنه. 

کتاب

و کتابی عالی تصاویر عالی برنده چنیدن جایزه کودکان در ادبیات امریکا...

ترس ، اضطراب ، استقلال ، مهربانی ، کمک به دیگران و خیلی موضوعات دیگر رو با زبانی بسیار ساده بیان میکنه.

کتاب 

دوستان خوبم من طوری عکس گرفتم که انتشارت و نام کتاب بخوبی مشخص باشه. پس لطفاااااااااااااااااا برام نویسید اسم دقیق و انتشارات رو بنویسم چون واقعا وقتشو رو ندارم. خوب باشید و سالم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رعنا
27 دی 91 16:16
سلام ساحل جان
برای موفقیتهای هر روز هیوا تبریک



سلام رعنای عزیزم. من همچنان منتظر ادرس جدیدت هستم هاااااااااااااا


عزیزم برات نوشتم.