هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

هیوای آسمانی من

جملات انگلیسی

1391/10/27 16:29
نویسنده : ساحل
2,034 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اینهمه پست اموزشی یک چیزو بگم....برنامه اموزشی در وبلاگ هست با نام انگلیسی یا هیوا و

بازیها و لطفا دوستانم درک کنید که من نمیتونم کل برنامه رو مو به مو برای همه توضیح بدم. انشا الله

بزودی سایتی تاسیس میکنم و برنامه هاو میذارم و همچنین مجوز طرح اموزشم رو میگیرم و برای همه

پست میکنم. فقط بدونید من هر روز با هیوا زبان کار نمیکنم. گاهی حتی یک هفته. اما هر روز توجهش رو

به این زبان جلب میکنم. با دیدن سی دی های بخصوص. با خواندن جملات ساده بصورت شعر. و این واقعا

معجزه میکنه . وقتی دارم موهاشو میبندم...

 

I WANT SOME WATER

PLEASE PLEASE

HERE YOU ARE

 

 

I WANT SOME BREAD

PLEASE PLEASE

HERE YOY ARE

 

WHAT DO YOU WANT MY DAUGHTER

I WANT SOME JUICE 

PLEASE PLEASE

 

اینهارو من از خودم میگم بصورت شعر با آهنگ و هیوا جواب میده.

 

MAY I HAVE SOME DRINK?

LET,S GO FOR A WALK HIVA

DO YOU LIKE TO PLAY?

WHAT DO YOU LIKE TO DO?

خیلی هارو هیوا نمیتونه جواب بده اما کاملا میفهمه . بعد من بهش کمک میکنم جواب بده.

خیلی از اموزشها به خلاقیت خود شما بستگی داره. فکر کنید. روحیه بچه رو میدونید چیه. از چیزی

استفاده کنید که دوست داره. جایی که دوست داره. نگاه کردن به برنامه های خوب ماهواره ندیدن این

شبکه های چیپ تو رو خدا این جم چی داره؟؟؟؟؟ فارسی وان تموم شد حالا یاشیم و عشق نمیدونم

چی. ووو واییییییییییی

هیوا اومده خونه میگه امروز با ماهتا مامان بازی کردیم.

خب

اسم شوهر من امیر بود

خب

 اسم شوهر ماهتا " چنار بود "

وایییییییییییییییی....بچه ها مغزشون فعاله نکنید نبینید.

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان ریحانه
30 فروردین 92 18:51
سلام بر مامان هیوا و هیوای عزیز، زمانیکه داشتم دنبال سایت تراشه های الماس میگشتم با وبلاگ شما آشنا شدم.تبریک بخاطر اینهمه ارزشی که برای یدونه دخترتون گذاشتین و به تبع نتیجه گرفتین. ریحانه منهم 4 سالشه و منهم براش برنامه هایی دارم که داره پیش میره ولی هنوز برای زبانش نتونستم کار رضایتبخشی انجام بدم و برعکس شما که گفتین بصورت کلمه ای و حفظی با دخترتون کار نکردید من این روش را انجام دادم با کتاب تاینی تاک هم کار کردم(در منزل)و نتیجه خوبی نگرفتم اکثر لغات را فراموش کرده. حالا که با شما آشنا شدم و بخش انگلیسی وبلاگ را هم مطالعه کردم ولی میخواستم در صور امکان از شما خواهش کنم که قدم به قدم و از اول با چه روشی شروع کنم و بعد به این مراحلی که معرفی کردید برسم. ممنون میشم کمکم کنید


سلام عزیزم و ممنون از اینهمه لطفت. یک بخش در وبلاگ هست به این نام آموزش زبان انگلیسی به روش غیر مستقیم برای سنین 2 تا 5 سال.
این رو کامل بخون و من مجموعه اموزشی از راه دورم در حال تکمیل دشنه درباره اونهم نوشتم بخون. بزودی براتون میفرستم. اگر باز سوالی بود بپرس عزیزم.
طاهره مامان طنین
11 بهمن 93 14:39
سحر عزیز پاینده ،شاد ،موفق و پر انرژی باشید همیشه از مطلب تون کلی استفاده کردم. ممنون
ساحل
پاسخ
عزیزمی دوستم.