هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

هیوای آسمانی من

سری کتاب های داستان هدفمند کودک

1395/2/2 20:07
نویسنده : ساحل
1,711 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان خوبم. با پست بعدی در خدمتتون هستم.

 

سری اول کتاب های داستان هدفمند کودکان :

 

سری کتاب های فلسفه ی کودک دکتر خسرونژاد استاد دانشگاه ادبیات کودک و نوجوان شیراز نویسنده و محقق ادبیات کودک 

سری کامل کتاب های سفید با موضوع ترس ، غم ، تنهایی ، خشم ، و جلد روبرو که به کمک آن اضطراب جدایی کلاس اول دخترم را طی خواندن هر شب حل کردم. تصاویر بسیار زیبا و طراحی و تصویر سازی بی نظیر

کتابی که از سری دوستان خوب می باشد برای حل مسایل بین کودکان در دوست یابی بخصوص زمان مدرسه

کتابی محکم با تصاویر زیبا برای سنین دو سال به بالا / می توانید به انگلیسی هم بخوانید/

سری کتاب های داستان هدفمند " محله ی موش ها " با هدف از بین بردن مشکلات رفتاری یا احساسات درونی کودکان طی یک داستان زیبا .

از سری کتاب های سبز مهارت زندگی. یادگیری بخشش به کودکان بخصوص کودکان 3 سال تا 5 سال .

سری کتاب های " برای سلامتی تو " آموزش هدف از سلامتی و بهداشت فردی به کودکان بالای 3 سال .

سری کتاب های " تنهایی می توانم بخوانم " . برای تقویت خواندن خردسالان کلاس اول ابتدایی. همینطور به دلیل تصاویر زیبا و جملات بسیار ساده بلندخوانی برای کودکان کوچکتر.

سری کتاب های دوزبانه و بسیار زیبا از نویسنده ی ایرلندی 

سه مجموعه ی داستان تقریبا بلند " فعالیت و کتاب " با مضمون فلسفه کودک و تفکر خلاق و همچنین رفع مسایل درونی کودکان در طی داستان های خلاق.

یکی از زیباترین عناوین جدید نشر مبتکران . داستانی زیبا تجسمی و رویایی تقویت قوه ی تجسم و تخیل کودک . ما در کنار این کتاب فعالیت هم داشتیم که به موقع درآمدن دانه های باغچه مان برایتان خواهم گذاشت توصیه میکنم کتاب را حتما تهیه کنید. سری کتاب زیر شش داستان متفاوت دارد و داستان طولانی است .

و باز نشر مبتکران. تقویت علوم طبیعی. من زمان کار چرخه ی زندگی قورباغه به انگلیسی و فارسی از این کتاب بسیار استفاده کردم. داستان زندگی یک قورباغه به صورت علمی در خلال یک داستان.

همان موضوع بالا در مورد یک پنگوئن و زندگی او اتفاق می افتد. کل زندگی و زیست این پرنده ی زیبا در یک داستان با صفحات بسیار بزرگ رنگی.

کتاب مورد علاقه ی دخترک من. اگر به جادو علاقمندید گزینه ی خوبی است.

 

همراهمان باشید کتاب ها تمام نشده اند..... 

:)))

پسندها (2)

نظرات (1)

شکوه
13 اردیبهشت 95 15:10
نمیدونم چرا این کتابارو نمیتونم پیدا کنم تو شهری مثل کرج واقعا عجیبه من واقعا از همه کتابهای هیوا جون که برامون معرفی میکنی استقبال میکنم و حس خوبی بهشون دارم و خیلی دوست دارم تهیشون کنم ولی واقعا حتی یه جلدشم پیدا نمیکنم ...