هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

هیوای آسمانی من

کتابهای آموزشی

1391/10/27 16:05
نویسنده : ساحل
1,376 بازدید
اشتراک گذاری

هیوا از مهد آمده و بعد از شستن دستها و مرتب کردن موها کنارش روی تخت نشستم. هیوا کتابی برمیداره و نگاه میکنه...

 

" مامان باهام ریاضی کار میکنی "

بله دخترم 

و یادم میاد بهتون قول داده بودم کتابهای آموزشی پیش دبستانی رو معرفی کنم. زود دوربین این وسیله خوب رو میارم و عکس میگیرم...

اول دخترکم در حال مطالعه :))))

 

خواندن کتاب

این مجموعه از بهترنی مجموعه های موجود هست. تامام عناوین رو از جمله " پوشاک " " غذاها "  " فصلها " لباسها " و غیره...من تمام مجموعه ها از جمله علوم و ریاضی رو گرفتم. کتابهایی ابتدایی هست و برای شروع اموزش غیر مستقیم ریاضی خیلی خوب هستش.

کتاب ریاضی

کتاب بعدی که بعد از قبلی ادامه دادیم :

و بعدی...تصاویر عالی داره با رنگ آمیزی و چاپ عالی.

کتاب ریاضی

و آخرین مرحله که یکم دشوارتر و داراری مفاهیم خاص تره. مثل دایره باز دایره بسته. خط منحنی خط شکسته خط صاف. که من در اموزش هر قسمت خودم فعالیتهایی رو به شاضافه میکنم. مثلا وقتی خط باز رو کار میکنیم میریم و به هیوا میگم تمام چیزهایی که دایره باز هستند برام پیدا کنه. یا مثلا خطوط منحنی که بیرون میبینیم رو برام بگه...مثل کوه :)))) وقتی در این کتاب مفهوم نرم وزبر رو کار میکنه که من قبلا با روش مونتسوری با هیوا کار کردم از کودک میخواد یک جسم نرم و یک جسم سفت رو پیدا کنه و روی صفحه بچسبونه. برای همین فعالیتها من مجموعه کتابهای گاج رو خیلی دوست دارم. از این مجموعه " علوم پیش دبستانی " رو هم داریم. که اونهم عالیست.

ریاضی

این مجموعه رو از انتشارات امامزاده ای و به توصیه شخص ایشون گرفتم و هنوز شروع نکردم تا هیوا کمی بزرگتر بشه. شنیدم کتابی بسیار عالی هست. برای هوش ریاضی و بصری بچه ها.

کتاب اموزشی

در پست دیگری بقیه کتابهای داستان و زبان انگلیسی و هنری رو میذارم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)