هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

هیوای آسمانی من

انتخاب میزتحریر مناسب برای دانش آموزان

1394/9/4 9:16
نویسنده : ساحل
2,172 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی بود در ابتدای سال تحصیلی که دنبال میزی خوب و استاندارد برای هیوا بودم. همانطور که می دانید نشستن پشت میزی که از نظر ارتفاع و محل قرار گیری مناسب باشد در جلوگیری از تاربینی و ضعیف شدن بینایی کودکان بسیار مهم است . 

میز تحریر کودکان بهتر است روبروی نور باشد جایی که وقتی می نشیند نور به دفتر و کتابش بتابد نه از پشت سر بلکه از روبرو .

میز بهتر است کنار کتابخانه قرار گیرد تا خردسال ما برای برداشتن منابع درسی نیازی به بلند شدن و نشستن نداشته باشد .

ابزار و وسایل نگارش و نقاشی و سنجش بهتر است در روی میز نباشد . بنابراین میزی که کشو و جای قرارگیری وسایل را داشته باشد بسیار مطلوب تر است .

پهنای میز باید طوری باشد که دستهای کودک به راحتی و آسانی حرکت کند و جای گذاشتن کتاب و دفتر هم وجود داشته باشد همچنین بهتر است در صورت لزوم استفاده از مداد رنگی فقط 5 رنگ بکار برده شود . تنوع مداد رنگی باعث بهم خوردن تمرکز کودک در انجام تکالیف می شود .

ارتفاع صندلی از میز باید متناسب با قد کودک باشد و صندلی بهتر است از نوع طبی استفاده شود تا کودک بصورت خمیده روی میز خم نشود و بعدها دچار بیماری گردن درد و کمر درد نگردد .

صندلی و میز تحریر بهتر است طوری در اتاق کودک قرار داده شود تا کودک رو به اتاق باشد بدین معنا که پشتش به دیوار و رویش به پنجریه یا بخش باز و فضای باز  اتاق باشد .

 

با تمام این حرفها جنس و مرغوبیت هم مهم است ما گشتیم و قرار بود میزی مناسب را بسازیم که قیمت ساخت آن بسیار زیاد برآورد شد بنابراین از این میزهای تاشو استفاده کردم. قیمت و نصب آن بسیار خوب و اسان است. 

بیشتر از همه جایی که در اتاق اشغال می کند بسیار بسیار کم است و به دلیل تاشو بودنش همینطور که می بینید از صفحه ی سفید آن می توان برای نصب برنامه ی درسی و پوسترهای آموزشی هم استفاده کرد. شلوغی و بهم ریختگی در اتاق ایجاد نمی کند و خیلی راحت جمع می شود. صندلی راحت پشت آن جا می گیرد و نزدیک کتابخانه است و می توان جای نشستن را با نور اتاق یا نور روز هماهنگ کرد .

و بخش درون آن همانطور که می بینید جای خیلی زیادی برای تمام مواردی که بیان کردم دارد. با یک چیدمان خوب می توان نهایت استفاده را از این میز عالی کرد.

قصد ما تبلیغ نبود و حتی لینی هم برای خرید اینترنتی نگذاتیم اما دوستان سرچ کنید و از این میز خوب و جادار برای اتاق کودک خود استفاده کنید. 

هیوا بسیار از استفاده از ان راحت است و من هم از مدام تکرار کردن " مشق توی اتاق خودت لطفاااااااااااا " :)))))))))

 

شاد باشید.

 

پانوشت : مطالب مربوط به انتخاب میز مناسب را از سایتی خوب خوانده بودیم که نامش را به خاطر نداریم.

پسندها (1)

نظرات (0)