هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

دوستت دارم ای خیال سپید

1391/9/14 15:09
نویسنده : ساحل
1,446 بازدید
اشتراک گذاری

انیمیشن " Brave " یکی از تازه ترین ساخته های دنیایست و بعد از راپونزل بهترین نوع ساخت و فیلمنامه را دارد. به تازگی این انیمیشن را خریدم برای هیوا و میبینیم که توصیه میکنم حتما بگیرید و ببینید. در قسمتی از این کارتون گوی های آرزو هستند که دخترک دنبال ارزوهاش میره. هیوا پرسید " مامان آرزو چیه ؟ "

"  گفتم مادر یعنی چیزی که همیشه دوست داری و زیاد بهش فکر میکنی . تو چه آرزویی داری دخترم ؟ "

" از روی مبل پایین امد و بغلم نشست و گفت " آرزوم اینه که تو هرگز نمیری "

:((((((((((((((((( به زور اشکامو کنترل کردم عزیزم بهت گفتم تا زمانی که بتونم هستم و هرگز ترکت نمیکنم حتی وقتی پیشت نیستم هم به فکرتم نگران نباش من نمیمیرم.

 

این نامه برای توست عزیزم منو ببخش چون خیلی احساساتی شدم مادررررررررررررررررررررررر :

 

همیشه دوست داشتم در جوانی از دنیا بروم وقنی هنوز وقت برای ادامه دادن داشته باشم. بتوانم از خود یادبودی بگذارم. نوشته ای شعری چیزی. بعد خدا تو را به من داد. تو شدی همه چیزم. صبح و شامم. ستاره و ماهم. خورشید و بارانم. همه امیدم. واقعا تمام امیدم. از خدا خواستم بمانم تا بزرگ شوی. خواستم بجای تو درد بکشم کنار تو باشم و هر زمان خواستی کمکت کنم. از خدا خواستم مرا از تو نکیرد و درد جانکاه بی من بودن ازارت ندهد. نمیخواهم فکر کنی همه چیز ابدی است. مادر روزی میرود و منتظر تو می ماند. کاش دست من بود و سرنوشت را من مینوشتم. اما از پروردگار خالق تو و زیباییهایت عاجزانه خواستم به تو سلامتی و به من قدرت ادامه دادن بدهد و عمری بدهد تا تو را بجایی برسانم که معنی مرگ را در نبودن ندانی. عزیزم مرگ پایاین نیست. مرگ نبودن نیست. مرگ جدایی نیست. روح من همیشه حتی همین الان با تو هستم و خواهم بود. دختر خوبم مهربانم وقتی اینها را میخوانی بدان بی اندازه دوستت دارم. سعی کردم برایت بهترین مادر باشم. انطور که دوست داری زندگی کن و نگران نباش عزیزکم. قلب من با هر ضربه نبض تو میطپد و با هر قطره اشک تو یک روز از عمرم کم میشود. هیچ وقت نگران و اشک آلود نباش . دوستت دارم ابر مخملی آسمانم. میدانی که نمیتوانم هرگز بگویم چقدر اما زیاد زیاد عزیز دلم. از خدا برای داشتنت سپاسگزارم. فرشته خوبم. 

یک تکه از فیلم " هیوا " هست که نمیشود ببینم و گریه نکنم برای تو عزیزم :

این فصل را با من بمان باقی فسانست

این فصل را بسیار خواندم عاشقانست

ای کاش ما را فرصت زیر و بمی بود

ما را به جام عشقبازیها دمی بود

مادرت.

پسندها (1)

نظرات (7)

حسنا
15 آذر 91 8:45
ای جان چه زیبا نوشتی ان شالله خدا شما را برای هم نگه داره


ممنون حسنای عزیزم.
نگین
15 آذر 91 14:02
سلام سحر عزیزم
متن بسیار پر احساسی بود ، من هم آرزو می کنم شما سالهای سال همرا با شادی و سلامتی در کنار هیوای عزیز و شاهد موفقیت های دختر گلتون باشید .
راستی من مامان آرتین همکلاسی مهد هیوا جان هستم .


سلام نگین عزیز. بسیار از دیدنت خوشحالم. از لطفت ممنونم. امدیوارم باز هم همدیگر رو ببینیم. موفق و شاد باشی عزیزم.
فروغ(رد پاهایم)
15 آذر 91 18:39
بعد از نوشتن یه پست عاطفی در مورد پدرم اومدم اینجا و این پست شما رسما با خاک یکسانم کرد!
امیدوارم سالیان سال برقرار باشی


عزیزم نگران نباش. شما و پدر نازنینت هم همینطور.
مامان ترمه
16 آذر 91 15:31
همه ما از بچه گی دچار این اضطراب هستیم که نکنه مادر و پدرمونو از دست بدیم
میشه الان فهمید تویه قلب کوچولو این فرشته هامون چی میگذره
همیشه شاد و سلامت باشید در کنارهم
آمین


منون دقیقا. مهم نیست عزیزم این مربوط به سنش هست میگذره. فقط خیلی خوبه این حرفو به زبون اورد. میدونی این یعنی رشد احساسیش. باید بهشون یاد بدیم لحساساتشون رو بگن. مرسیییییی
زهرا(مامان پارسا)
18 آذر 91 15:41
هيواي عزيز و نازنينم دختر با احساس، باهوش و زيبا. هر بار كه اينجا ميام فقط عشق ميبينم و بس..
انشاءالله كه هميشه دركنار پدر و مادر عزيزت سالم و شاد باشي و همه آرزوهاي قشنگ و مخملي ات تحقق پيدا كنه.


زهرای عزیزم هیوا ازت تشکر میکنه. بخاطر تمام مهربونیها و حرفهای زیبات عزیزم. میبوسمتون.
سمیرا مامان آنیتا
30 آذر 91 13:32
امیدوارم دخترک شیرینت هرگز غم و تلخی نبیند


ممنون سمیرا جان. همینطور آنیتای شیرین. عزیزم
مامان شراره(راحله عباسی)
19 شهریور 93 17:57
منم مرگ رو این گونه از خدا خواستم چه جالبه خیالهای مادرانه یک زمان از خدا خواستم تا زمانی باشم که عاشق باشم و تا زمانی که از من راضی باشد با تولد کودکم از او خواستم بمانم تا او به کمال برسد تا روزی که می توانم راهنمایش باشم بمانم و این به من امید می دهد که عشقی واقعی (فرزندم )با من است
ساحل
پاسخ